AndroidHealthClinic

Handige app voor trainingsschema

kitty1986

Advanced Bodybuilder
Waardering
103
Lengte
1m68
Massa
68kg
Zojuist een super handige app gedownload om tijdens trainen je setjes en gewichten bij te houden. App4fit heet het :) Veel handiger dan iedere keer opschrijven wat ik deed. Kost nog geen €2,-

Zit ook een historie in de app. Dus dan kan je makkelijk je vooruitgang zien..als die er is ;)

Misschien hebben jullie er wat aan :) ik wel in ieder geval.

Groetjes Kitty

ik schrijf niks op :D

Ik maak me niet zo druk om het gewicht;)

Ik gebruik persoonlijk jefit. Zit ook een website aan verbonden, kun je je stats online syncen met 1 druk op de knop. Erg cool, een hoop mensen die ik ken gebruiken het ook, kunnen we elkaars progressie bekijken. Leuk en motiverend!

Tast wel je hardcore gehalte aan, lijk je net zo'n niet serieuze mooiboy/superdude die meer bezig is met phone dan met training. :o

Maar scheelt wel papier en gepruts ja, alleen zou het handig zijn als je de data dan naar je PC kan exporteren. Kan je bijv. grafiekjes maken, of doet de app dat ook?

misschien zijn al die superdudes in mijn gym dan toch niet aan het pingen tussen de setjes door?

• Topic Starter Topic Starter
Nee de gegevens van deze app kan je niet makkelijk online krijgen. wel kan je een training mailen maar dan krijg je een super onduidelijk overzicht. Mmm ik ga ff kijken of gefit misschien nog beter is ;)

ik gebruik soms ifitness (alle oefeningen staan erin, je kunt grafieken maken etc)

maar ik train eigelijk alleen maar in mn homegym en dan loop ik tussen de sets/oefeningen al eens ff naar computer om het in te geven in logboekje :)

Gewoon onthouden wat je gedaan hebt? zo moeilijk is dat niet.

Tast wel je hardcore gehalte aan, lijk je net zo'n niet serieuze mooiboy/superdude die meer bezig is met phone dan met training. :o

Maar scheelt wel papier en gepruts ja, alleen zou het handig zijn als je de data dan naar je PC kan exporteren. Kan je bijv. grafiekjes maken, of doet de app dat ook?

App doet geen grafieken, maar de website wel. Dus ff op syncknop drukken en dan kun je online niet alleen je data netjes terugvinden, maar ook alles in grafieken zien, je gewicht, je armomtrek, squatgewicht progressie etc.

Gewoon onthouden wat je gedaan hebt? zo moeilijk is dat niet.

Als je na werk naar de sportschool gaat dan weet je soms niet meer wat je schema is, zeker niet wanneer je op een krachtschema zit. "Moest ik nou 243 kilo pakken of 244 kilo" (zo ver ben ik nog niet ;)) "moet ik vandaag nu licht of zwaar squatten vandaag?", "had ik 1,5 week terug nu al mijn reps gehaald?", het haalt meteen alle twijfels weg en kun je meteen beginnen waarvoor je gekomen bent, liften!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik vind het ook gewoon makkelijk om het bij te kunnen houden op deze manier. Maar ik heb ff gekeken en JEFIT is nog beter dan app4fit :D

Werkt dit ook op mijn Nokia 1600?

Waarom heeft dutch bodybuilding geen app? :O

Vind het sowieso niks om te betalen voor een App.. maar zal m even checken :)

www.fatsecret.nl vind ik persoonlijk de beste en staat in verbinding met de app calorieteller... maar is alleen voor voeding, dat dan weer wel...

Terug
Naar boven