XXL Nutrition

Handschoenen?

Een puimsteen kopen bij een drogist en dan na je training even je eelt eraf schuren.

• Topic Starter Topic Starter
Owke :) eens gaan kijken in de winkels vant weekend!

ik heb ze van mdy.. 9euro ofzo. Kapotte vingertoppen overigens nog nooit gehad..

Eelt is toch gewoon de kroon op je werk? :P

Ik train zonder handschoenen. Heb absoluut wel eelt op m'n handen, en niet zo'n beetje ook niet. Doet ook wel eens pijn, maar als dat alles is...

Rug train ik met straps. Maar dat doe ik om niet te snel te verzuren in m'n onderarmen, zodat ik maximaler rug kan trainen.

Zeker handschoenen aan doen. Ik train tegenwoordig niet meer zonder. Met een polsband is ook erg fijn.
Perrysport heeft hele goede sporthandschoentjes

Eelt is toch gewoon de kroon op je werk? :P

Ik train zonder handschoenen. Heb absoluut wel eelt op m'n handen, en niet zo'n beetje ook niet. Doet ook wel eens pijn, maar als dat alles is...

Rug train ik met straps. Maar dat doe ik om niet te snel te verzuren in m'n onderarmen, zodat ik maximaler rug kan trainen.

Eelt op vrouwenhanden is echt iewwww :eek:

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 09:43 ----------

Zeker handschoenen aan doen. Ik train tegenwoordig niet meer zonder. Met een polsband is ook erg fijn.
Perrysport heeft hele goede sporthandschoentjes

Precies! Als je gemasseert wordt door een vrouw, moet je niet het gevoel hebben dat er 1 of andere bouwvakkert over je rug heen schuurt met korreltje p40 :o

Precies! Als je gemasseert wordt door een vrouw, moet je niet het gevoel hebben dat er 1 of andere bouwvakkert over je rug heen schuurt met korreltje p40 :o[/QUOTE]

Grappenmaker! P40 is wel heel grof he!

Ik gebruik altijd met "oude" wielrenhandschoenen...
Net wat extra grip en ik vind het gewoon conformtabeler.

Waarschijnlijk heeft ze ook een "p*ssy" dus dat komt goed uit:D

Aaaaah je bent me voor :D

Ik heb met handschoenen getraind maar vond het niet relaxed. Kan me wel voorstellen dat je geen eelt wilt, maar daar heb ik geen last van. Voor grip gebruik ik straps, dus als het daar aan ligt kan je dat ook nog proberen.

Ik heb eigenlijk bijna geen eelt of problemen met grip. Liften jullie zo zwaar dan? :eek:

Nee, juist helemaal niet. :o

Trek alleen de velletjes eraf na het trainen, that's it.

Nog steeds poezelige handjes :D

wat maakt dat nou uit dan?

Nee jij hebt eelt wegwezen! :roflol:

Terug
Naar boven