Fitness Seller

hangende spieren: waar of niet waar??

Waren ze dat al dan niet?

Mn pa doet denk ik al 5 jaar geen krachttraining meer, hij doet alleen cardio en toch ziet hij er nog massief uit,dus zo snel verdwijnen spieren niet.

En hoe zit het met de eiwitstructuur als je in een gips zit? Verdwijnt die dan wel sneller? Mijn enkel is namelijk vorige week gezegend geweest met een dubbele breuk dus vroeg ik mij af wat er nu met mijn kuit gaat gebeuren. Gaat die alleen maar 'leeglopen' of gaat die ook 'afbreken'.
Groetjes ;)

*subtiel schopje* :p

*schopt Arescs*

En hoe zit het met de eiwitstructuur als je in een gips zit? Verdwijnt die dan wel sneller? Mijn enkel is namelijk vorige week gezegend geweest met een dubbele breuk dus vroeg ik mij af wat er nu met mijn kuit gaat gebeuren. Gaat die alleen maar 'leeglopen' of gaat die ook 'afbreken'.
Groetjes ;)

Ze zullen er echt niet als luciferstokjes vanonder komen hoor :cool:

Groetjes ;)

Wat bedoel je daarmee? Eiwitopbouw in je spier? In je spieren worden telkens eiwit opgebouwd en afgebroken. Normaliter is dit balans (balans tussen anabool en katabool). De kans is vrij groot dat er meer eiwit wordt afgebroken dan wordt opgebouwd in je kuitspieren.

Vrees niet, binnen no-time heb je je massa weer terug.

Terug
Naar boven