AndroidHealthClinic

Hans Dijkstal: 2e Pinksterdag inruilen voor vrije dag Islamitisch Suikerfeest

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
(Novum) - Het CNV noemt de vrije pinkstermaandag 'een groot goed' en zet zich in voor het behoud ervan. Tweede pinksterdag moet in geen geval worden ingeruild ten gunste van een wereldreligiedag of het suikerfeest. De christelijke vakcentrale zou zo'n nieuwe feestdag wel verwelkomen, maar dan boven de bestaande nationale feestdagen.

Het plan om pinkstermaandag in te ruilen, volgens het CNV afkomstig van 'kruisridders' als oud VVD-leider Hans Dijkstal, zou averechts werken. In plaats van mensen met een niet-christelijk geloof het gevoel te geven in Nederland thuis te zijn, zou het christenen en andere gelovigen tegen elkaar opzetten.

Het CNV wijst erop dat Nederland slechts zeven vrije feestdagen heeft, het laagste aantal in Europa. Frankrijk, dat onlangs de pinkstermaandag afschafte als feestdag, heeft er nog altijd tien over. Het CNV ondersteunt het pleidooi om van 5 mei een nationale vrije dag te maken, de dag van de vrijheid.

Op Pinksteren, de vijftigste dag na Pasen, wordt herdacht dat de Heilige Geest neerdaalde over de volgelingen van Jezus Christus (Hand. 2:2-7). Daardoor konden deze apostelen alle volken in hun eigen taal toespreken, aldus de bijbel, en het christendom verspreiden op aarde

Nieuws.nl

Ach, Hans Dijkstal........

Ook zo'n VVD nepperd. Een linkse softe slof is het!! :shoot: :eek2:

is er hier een radicale christen die die man even aan wil pakken?:cool:

edit; toch wel goed plan eigenlijk, maar niet als vervanging, maar gewoon extra erbij, van alle geloven vanaf nu de feestdagen aanhouden. dus ook van joden en hindoe's etc.
als er van die dagen op 1 dag vallen dan halen we dat gewoon op een andere dag in:) goed bezig eigenlijk:D

Ik vind dat we moeten integreren in onze multi-islamitische samenleving en gewoon dagen moeten vervangen

:shoot:

Stuur die gek onze Pim ff achterna ofzo :cool:

Het is de bedoeling dat de buitenlandse mens zich aanpast aan ons en niet andersom of zie ik dat verkeerd?

Laatst bewerkt:
Kunnen we geen radicale Christen inhuren om die Dijkstal om te leggen?

het moet niet veel gekker worden........

fitnessboy zei:
Stuur die gek onze Pim ff achterna ofzo :cool:

Het is de bedoeling dat de buitenlandse mens zich aanpast aan ons en niet andersom of zie ik dat verkeerd?

Dat zie jij helemaal verkeerd bro. De islam word (of is mischien al) het grootste geloof ter wereld. En het zal alleen maar groter worden. Dus vroeg of laat komt er een tijd dat pinksteren daadwerkelijk vervangen word door bijv een suikerfeest.

Die IslaMIETEN want dat zijn het ( bijna allemaal ) willen voor elke poep en scheet een vrije dag!
Kijk maar eens om je heen of op je werk wij maar beulen en Achmed zit weer thuis omdat zijn jongste zoontje word besneden!
Een ander moet vrij hebben voor de tandarts en die kan niet pleite omdat Achmed nu weer pleite moet voor de besnijdenis van zijn andere zoon die hij verwekt heeft bij Ali :D

Je hebt geen christen extremist nodig om hem om te leggen... ik denk dat d'r wel meerdere mensen zijn die 'm om willen leggen na deze peteroliedomme opmerking

Ga serieus plannen om over een paar jaar naar de States te vertrekken!!
k*tland hier!! Wordt alleen maar erger! :mad:

Alleen moeilijk te regelen om n'n Green-card te krijgen!!

Maar eenmaal in de States, kan ik lekker bij Gold's gaan trainen!! ;)

Brutez zei:
Dat zie jij helemaal verkeerd bro. De islam word (of is mischien al) het grootste geloof ter wereld. En het zal alleen maar groter worden. Dus vroeg of laat komt er een tijd dat pinksteren daadwerkelijk vervangen word door bijv een suikerfeest.

Inderdaad men maakt zich weer druk om niets. Zij zijn in de meerderheid, zij hebben een nl paspoort, zij hebben rechten. Net als wij, maar nu moeten wij ons even aanpassen maar dan gaat iedereen moeilijk doen.

RubenSossa zei:
Ga serieus plannen om over een paar jaar naar de States te vertrekken!!
k*tland hier!! Wordt alleen maar erger! :mad:

Alleen moeilijk te regelen om n'n Green-card te krijgen!!

Maar eenmaal in de States, kan ik lekker bij Gold's gaan trainen!! ;)

Als je naar de States gaat, paas mij je adres - dan kom ik je af en toe opzoeken vanuit Canada waar ik over 2 jaar naartoe'vlucht' om te zien hoe iedereen hier blijft zeggen wat een aardige mensen moslims zijn en ten slotte achmed habrim tot koning van Nederland kronen...

Gaan we met z,n allen naar Marocco.
Zit toch geen hond meer,iedereen zit hier.
Hebben we daar lekker de ruimte en zijn we ook es in de meerderheid :D

huckfinn zei:
Als je naar de States gaat, paas mij je adres - dan kom ik je af en toe opzoeken vanuit Canada waar ik over 2 jaar naartoe'vlucht' om te zien hoe iedereen hier blijft zeggen wat een aardige mensen moslims zijn en ten slotte achmed habrim tot koning van Nederland kronen...

Ja precies; is goed, doe ik, kunnen we af en toe samen in gold's trainen.

Nu straks er een Verenigd Europa komt en Turkije toetreedt, zullen we over 10 jaar wel een Turks Europese president krijgen en wordt de islam als algemeen geloof ingevoerd in heel Europa!!

Tja jongens, jullie liever dan ik, maar dan ben ik allang weg!! Smerig links propaganda land hier!! zit de tv maar eens aan, Barend en Van Dorp, NOVA allemaal smerige propaganda!!! Zelfs het nieuws is niet meer objectief, maar met een verdacht links accentje bijgebracht!! :kots:

hahaha Ruben je praat echt poep man.
Linkse propaganda, wtf?

Het Rode Gevaar ligt zeker weer op de loer! Het is een samenzwering! :eek:

Jullie klinken als bitches....

Terug
Naar boven