AndroidHealthClinic

Hans Dijkstal: 2e Pinksterdag inruilen voor vrije dag Islamitisch Suikerfeest

Waarom bekeren onze ministers zich niet tot de islam? Dat zal een hoop verklaren...

:rolleyes:

Waarom schaffen we niet gelijk alle christelijke feestdagen af en worden we een Islamitische staat? Kunnen we ook reclamefoldertjes gaan drukken om in Marroko en Turkije te verspreiden die ons land aanprijzen als nieuwe vestigingsplek voor moslims!

O ja, ik vind ook dat het hoog tijd is dat we dat nederlands nou eens afschaffen, arabisch is een veel internationalere taal.

:o zoals al eerder gezegd in dit topic, ga emigreren.

eduardjanssen zei:
Inderdaad men maakt zich weer druk om niets. Zij zijn in de meerderheid, zij hebben een nl paspoort, zij hebben rechten. Net als wij, maar nu moeten wij ons even aanpassen maar dan gaat iedereen moeilijk doen.

Niet mee eens.. Nederland is GEEN islamitisch land.... (en dat worden we hopelijk ook nooit, want dan ga ik ook maar vluchten uit nederland)

Vluchten (emigreren) is zwak, terugvechten zou het juiste antwoordt moeten zijn!

inVorm zei:
Vluchten (emigreren) is zwak, terugvechten zou het juiste antwoordt moeten zijn!
Verklaar je nader. En laat gelijk even weten wat jij allemaal al hebt gedaan om terug te vechten.

tSS WAT een bullshit.
This is NEDERLAND en geen MAROCCO of TURKYE ik heb niets tegen
buitenlanders maar het moet niet gekker worden.. een oerhollandse feestdag
ineens zomaar vervangen voor een feest die weinig nederlanders eigen is.
Echt pure onzin... Die dag extra vrij geven erbij vind ik wel goed (gek he?:P :D )
maar vervangen nee...

Extra vrije dagen zijn altijd welkom :D. maar igg geen oerhollandse/christelijke feestdagen vervangen. Dat zou pure cultuur verneuking zijn, bovendien.. we zijn hier in nederland niet in een islamitisch land.

@dj phreak

Speciaal voor jou:

Als je issues hebt met wat dan ook loop je niet weg maar los je ze op. Wat wil je nou horen van me? Dat ik een wapen heb aangeschaft zodat ik mn straatje kan verdedigen als de pl**ris hier uitbreekt?
Kijk het is zo verrekte simpel, ik woon in Hellevoet in een buitenwijk waar ik totaal geen last heb van probleemgroepen van wat voor soort dan ook, en toch sympathiseer ik met het rechtse geluid. (noem het maar compassie met de "grote steden problematiek")
Ik vindt dat er veel te veel geluld wordt door jongeren onderling, het is allemaal schelden en niets doen. Is er een groep van 30 jongeren die problemen geeft? Dan mag justitie het oplossen. Maarrr, justitie doet niets dus geeft ons dat het recht om het zelf op te lossen. Wil je ook weten hoe?? Zoooo simpel... het zijn grotendeels slappe t*fus mannetjes dus ga je er op af met zeg 25 bodybuilders (of mariniers/commando's whatever) en je knuppelt ze net zo lang in en uit elkaar todat ze het begrijpen.
Doen of niet doen..... er is geen proberen.
O ja, zijn hier 25 vrijwilligers voor? ik doe mee. :D

inVorm zei:
@dj phreak

Speciaal voor jou:
Hou op, mallerd. You're making me blush.

Als je issues hebt met wat dan ook loop je niet weg maar los je ze op.
inderdaad.

Wat wil je nou horen van me? Dat ik een wapen heb aangeschaft zodat ik mn straatje kan verdedigen als de pl**ris hier uitbreekt?
Nee, ik wil horen wat je hier dus nu opschrijft, namelijk: je klaagt wel en hebt een grote mond, maar doet uiteindelijk helemaal niets. Ik doe er ook niets aan, maar ik ga dan ook geen populistische taal uitslaan die ik niet waar maak.

Kijk het is zo verrekte simpel, ik woon in Hellevoet in een buitenwijk waar ik totaal geen last heb van probleemgroepen van wat voor soort dan ook, en toch sympathiseer ik met het rechtse geluid. (noem het maar compassie met de "grote steden problematiek")
Ik vindt dat er veel te veel geluld wordt door jongeren onderling, het is allemaal schelden en niets doen. Is er een groep van 30 jongeren die problemen geeft? Dan mag justitie het oplossen. Maarrr, justitie doet niets dus geeft ons dat het recht om het zelf op te lossen. Wil je ook weten hoe?? Zoooo simpel... het zijn grotendeels slappe t*fus mannetjes dus ga je er op af met zeg 25 bodybuilders (of mariniers/commando's whatever) en je knuppelt ze net zo lang in en uit elkaar todat ze het begrijpen.
Doen of niet doen..... er is geen proberen.
O ja, zijn hier 25 vrijwilligers voor? ik doe mee. :D
Het enige dat hier simpel is, is jouw redenatie. Eigen rechter spelen mag namelijk niet, dus je hele argument is daarmee verdwenen. Want als we jouw devies volgen ("doen of niet doen"), dan zitten we binnen de kortste keren allemaal in de bak.

Plus dat jij dus blijkbaar ook nog steeds niets "doet" of hebt gedaan, want in je eentje doe je het blijkbaar niet. Waarom anders een verzoek om assistentie?

@DJ, ik hebtot nu toe eigenlijk nauwelijks geklaagd volgens mij, maar idd ik vind dat er heeeel veel fout zit in Nederland (met dank aan de steeds objectiever wordende media). Ik ben ie geval wel bereid om wat te doen....toch??

Mijn redenatie is niet alleen simpel maar ook doordacht, ik heb ook nergens gezegd dat het geen offers zou kosten en alleen als we bereid zijn om offers te geven krijg je dit opgelost. en dat in de bak eindigen zal wel loslopen toch... ik geloof dat je in Nederland de eerste paar x een taakstraf krijgt (jaja ervaring) Iests wat radicaal scheef gegroeid is in een samenleving krijg je alleen maar radicaal weer opgelost (revolutie!!)

Alleen heeft geen zin.... I fought the law, and the law won ;)

Is vast bevorderlijk voor de o zo sterke economie om nog een lekker dagje te niksen :cool:

huckfinn zei:
:D hahaha nice one!

verder:
the load of bullcrap makes me wanna shit!

Jungs, we wetn toch allemoal dat we hier in nederland geen arabische staat kunnen stichten. En het zal ook nooit gebeuren. En waarom niet? Nou:
- Nederland wordt eerder een niet gelovig land, zoals je al weet wordt er in de grondwet niet meer verwezen naar het woordje God(als het goed is..)
- Er zou een staatsgreep moeten komen door islamieten, welke vervolgens meteen weer wordt neergeslagen want in een westerse wereld bestaat geen islam.
- Er zijn te weinig moslims. Nee het zal ook niet meer worden dan het aantal rasechte nederlanders. Tenzij je niet kan tellen. Moslims mogen dan wel 10 kinderen hebben maar dan NOG halen ze de rasechte nederlander niet in.
- Islamieten zijn niet uit op een staatsgreep, wat moeten ze daarmee? Terroristen bijv. slachten liever mensen dan dat ze moeite gaan doen om dit chaotische landje over te nemen.
En zeg nou zelf, er moet er in iedergeval 1 goed zijn van deze 4 punten, als het er niet 2 zijn!

Ik vind het zo zielig als mensen zeggen ja als er nog meer moslims komen dan ga ik weg ipv ze weg te vechten. Kom op, de kraan is dicht. Er komen er niet meer,

oh trouwens, rubbensossa;
wat denk je, dat de States beter zijn? Have fun met neergeschoten worden, denk je dat die bicep(hoe el giganto die ook wel niet is!) je redt?? :D Misschien als je superman zou zijn... dan zou je meteen het tuig kunnen opruimen. Ik woon liever in nederland dan Amerika. Het kan niet zo zijn dat nederland voor eeuwig met deze shit te maken heeft.

Europa zal nimmer een islamitisch gebied worden. Dit zeg ik niet omdat ik het niet wil zien, dit zeg ik omdat het niet mogelijk is. Het enige dat europa nog kan worden is niet gelovig. Alle geloven vervagen, wie van onze jongeren gelooft nog in God? Wie gaat er naar de kerk? Wie denkt nog eens aan jezus?
Wie weet uberhaupt wie jezus is? Die turken die hierkomen die verkijken zich gauw genoeg. Ik snap zowieso niet dat ze hier heen willen komen, turkije heeft meer dan nederland als het gaat om grondstoffen, ze kunnen makkelijk op zichzelf blijven. Daarnaast hebben ze nog een mooie kust ook voor toerisme.

En een extra vrije dag, wat is tegenwoordig nog een vrij dag? De economie draait 24/7. De economie maakt overuren. Pinksteren = een vrije dag? Wat dacht je van die invalkrachten, die flexwerkers die even invallen voor ons omdat wij dan vrij hebben? Zelfs met kerst is dit zo. Of oud en nieuw. Vrije dagen hebben geen waarde meer. Het weekend is ook geen weekend meer. Voor je het weet is het weer maandag.

En dan nog even voor de mensjes die denken dat meneer islamietje een mietje is en altijd een vrije dag wil hebben. Mijn god, je moest eens weten, ga aub bij productie bedrijven kijken. Als je die nederlandse r**ards daar ziet, en ze vergelijkt met de islamieten die daar werken. Inzet van de gemiddelde moslim(van gemiddeld 40 jaar) = 125%, de gemiddelde inzet van de nederlander = sjekkie draaiieee! Bevooroordeeld ofniet? i know... just addapting!

Verder ben ik VOOR integratie natuurlijk! Simple as that!
Trouwens, de islam een van de grootste geloven, maar... de zolang de chinees geen islamiet wordt, is er toch niets aan de hand? :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven