- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker in nederland is het een meer gesproken taalZelda zei:O ja, ik vind ook dat het hoog tijd is dat we dat nederlands nou eens afschaffen, arabisch is een veel internationalere taal.
eduardjanssen zei:Inderdaad men maakt zich weer druk om niets. Zij zijn in de meerderheid, zij hebben een nl paspoort, zij hebben rechten. Net als wij, maar nu moeten wij ons even aanpassen maar dan gaat iedereen moeilijk doen.
Verklaar je nader. En laat gelijk even weten wat jij allemaal al hebt gedaan om terug te vechten.inVorm zei:Vluchten (emigreren) is zwak, terugvechten zou het juiste antwoordt moeten zijn!
)
Hou op, mallerd. You're making me blush.inVorm zei:
inderdaad.Als je issues hebt met wat dan ook loop je niet weg maar los je ze op.
Nee, ik wil horen wat je hier dus nu opschrijft, namelijk: je klaagt wel en hebt een grote mond, maar doet uiteindelijk helemaal niets. Ik doe er ook niets aan, maar ik ga dan ook geen populistische taal uitslaan die ik niet waar maak.Wat wil je nou horen van me? Dat ik een wapen heb aangeschaft zodat ik mn straatje kan verdedigen als de pl**ris hier uitbreekt?
Het enige dat hier simpel is, is jouw redenatie. Eigen rechter spelen mag namelijk niet, dus je hele argument is daarmee verdwenen. Want als we jouw devies volgen ("doen of niet doen"), dan zitten we binnen de kortste keren allemaal in de bak.Kijk het is zo verrekte simpel, ik woon in Hellevoet in een buitenwijk waar ik totaal geen last heb van probleemgroepen van wat voor soort dan ook, en toch sympathiseer ik met het rechtse geluid. (noem het maar compassie met de "grote steden problematiek")
Ik vindt dat er veel te veel geluld wordt door jongeren onderling, het is allemaal schelden en niets doen. Is er een groep van 30 jongeren die problemen geeft? Dan mag justitie het oplossen. Maarrr, justitie doet niets dus geeft ons dat het recht om het zelf op te lossen. Wil je ook weten hoe?? Zoooo simpel... het zijn grotendeels slappe t*fus mannetjes dus ga je er op af met zeg 25 bodybuilders (of mariniers/commando's whatever) en je knuppelt ze net zo lang in en uit elkaar todat ze het begrijpen.
Doen of niet doen..... er is geen proberen.
O ja, zijn hier 25 vrijwilligers voor? ik doe mee.![]()

huckfinn zei:
hahaha nice one!
Misschien als je superman zou zijn... dan zou je meteen het tuig kunnen opruimen. Ik woon liever in nederland dan Amerika. Het kan niet zo zijn dat nederland voor eeuwig met deze shit te maken heeft.