MuscleMeat

Hans Teeuwen in Zomergasten a.s. zondag

Vind dat de interviewe wel gelijk heeft. Vind die bromsnor in dat filmpje ook maar een pannekoek.

jij snapt het blijkbaar ook niet. Wat hij met die uitspraak bedoelde was volgens mij eerder in de zin van onze gevoelens zijn: wij zijn boos omdat de universele rechten vd mensen geschonden worden door de islam, hun gevoelens zijn: wij zijn op onze tenen getrapt omdat jullie onze onzin (o.a vrouwenongelijkheid, slachten zonder verdoving,...) niet accepteren.
Daarom zijn onze gevoelens belangrijker, en daar heeft hij gewoon gelijk in.

Vond m nogal irritant, maar hier heeft ie wel een goed verhaal.
Wilfried is niet echt een sparringpartner, maar toch een aardig interview.

interessante deel is precies voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Meh. Vooralsnog (klokslag half elf) erg voorspelbaar en oppervlakkig allemaal. Hans Teeuwen is of was vrij creatief en geniaal gek maar daar gaan we weer weinig van zien ben ik bang. Meestal zo met mensen die op het punt staan kinderen te krijgen trouwens.
Maar het kan nog wel jawel anders ga ik alvast zeggen: Tien jaar te laat in Zomergasten. Shit.

Het wordt nu wel weer erg ongemakkelijk.

jij snapt het blijkbaar ook niet. Wat hij met die uitspraak bedoelde was volgens mij eerder in de zin van onze gevoelens zijn: wij zijn boos omdat de universele rechten vd mensen geschonden worden door de islam, hun gevoelens zijn: wij zijn op onze tenen getrapt omdat jullie onze onzin (o.a vrouwenongelijkheid, slachten zonder verdoving,...) niet accepteren.
Klopt zo vatte ik het ook op. Condell wordt vaak verkeerd begrepen, ook door andere atheïsten. Komt gewoon door de manier waarop hij het brengt. Het verschil is dat hij een antitheïst is terwijl de meeste mensen die het inhoudelijk grotendeels met hem eens zijn gewoon atheïsten zijn.

Hij heeft ook wel al eens onzin vertelt hoor, ga er hier niet over uitbreiden maar soms is het ook inhoudelijk een stap te ver. Hij is ook een zionist en in dat opzicht natuurlijk ook vooringenomen en aanvallender naar de islam dan andere religies.

Wel een goede film Boogie Nights :o

Wat een awkward interview. Echt van die banale vragen en stiltes. :o

Ik zie Teeuwen liever bezig als cabaretier dan als gast.
Juist mooi man. Doet me denken aan mezelf, die gast heeft totaal geen schaamte :o

Heb het nog niet gezien.

Juist mooi man. Doet me denken aan mezelf, die gast heeft totaal geen schaamte :o

Heb het nog niet gezien.
Nee maar dat bedoelde ik niet, ik vind dat de interviewer niet echt ritme hield in het interview. Verder is het wel goed hoor, je leert veel meer de persoon zelf kennen.

Nee maar dat bedoelde ik niet, ik vind dat de interviewer niet echt ritme hield in het interview. Verder is het wel goed hoor, je leert veel meer de persoon zelf kennen.
Ah zo, het interview zelf was dus gewoon kak. Even terugkijken als het online staat.

Valt niet veel aan te snappen lijkt me.

Verder vond/vind ik de aflevering beetje matig.

Beste is nog steeds met mijn held Micha Wertheim.

http://programma.vpro.nl/zomergasten/tweede-scherm/2012/micha-wertheim.html

Valt niet veel aan te snappen lijkt me.

Verder vond/vind ik de aflevering beetje matig.

Beste is nog steeds met mijn held Micha Wertheim.

http://programma.vpro.nl/zomergasten/tweede-scherm/2012/micha-wertheim.html

zowel hans teeuwen als de interviewer hadden anders geen idee waar hij het over had (en jij zei dat je het met de interviewer eens was, dus dat betekent dat je zijn opvatting als legit aanvaarde en de echte boodschap dus ook niet snapte)

zowel hans teeuwen als de interviewer hadden anders geen idee waar hij het over had (en jij zei dat je het met de interviewer eens was, dus dat betekent dat je zijn opvatting als legit aanvaarde en de echte boodschap dus ook niet snapte)

Ik zie niet zo zeer in waar de interviewer niet door had waar hij het over had. Ik vind die knakker uit dat filmpje ook maar een gefrustreerd mannetje.

• Topic Starter Topic Starter
Andy Kaufman en Charles Manson leuk maar verder dus geen Hans Teeuwen krankzinnigheid gezien helaas.
Pat Condell simpele islamofoob en EDL supporter. Had lang geleden enkele interessante filmpjes maar daar is al heel lang niets zinnigs meer uitgekomen.

Ik zie niet zo zeer in waar de interviewer niet door had waar hij het over had. Ik vind die knakker uit dat filmpje ook maar een gefrustreerd mannetje.

weet niet meer wat hij nu precies zei, maar hij ging alleszins eerst srs in op hans' opvatting (je hecht meer belang aan mensen die dichter bij je staan) en had daar vervolgens maar een miniscule toevoeging aan gemaakt.
Geen van beide had een comment gemaakt dat aanwees dat ze de echte bedoeling hadden begrepen:)

Dirk Diggler

Andy Kaufman en Charles Manson leuk maar verder dus geen Hans Teeuwen krankzinnigheid gezien helaas.
Pat Condell simpele islamofoob en EDL supporter. Had lang geleden enkele interessante filmpjes maar daar is al heel lang niets zinnigs meer uitgekomen.

:rolleyes:

Oh jij bent er zo eentje. Condell heeft het regelmatig over jouw manier van denken. Dus als je je verzet tegen achterlijkheid heb je een fobie. Dooddoener van moslims en links om de ongemakkelijke realiteit onder de mat te vegen, walgelijke houding.

Ik wil er geen islam topic van maken maar moest op deze onzin toch even op reageren.

Terug
Naar boven