AndroidHealthClinic

happy met m'n dbb.com shirt

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Gewoon voor de lol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cool man :thumbs: flink armen trouwens Axe!

excuse om alleen je spieren te showen! shame on you

shirtje uit! shirtje uit!

damn wat veel massa, ziet er goed uit swa :)

ho eens!

ziet er goed uit Axe! krachtige armen!!!!!!! shirtje zit als gegoten! welke maat had je?

Maar goed dat er geen mouwen aan zaten :D

Ziet er goed uit man :)

Whehehe, die tong doet't hem he! :) Maaruh, toffe pics kerel, je ziet r ook massive uit man!!! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ramonovietsj zei:
ho eens!

ziet er goed uit Axe! krachtige armen!!!!!!! shirtje zit als gegoten! welke maat had je?

Maatje XL.

@'pic: Nog even geduld, shirtje gaat uit voor de dbb.com contest. Kan nu niet teveel prijs geven aan de competitie. ;)

@CQ: Waarom kijk jij naar m'n tong, viezerik!?

HUGE MOTHER****ER.

ik wilde je al niet graag tegenkomen in een donker steegje, maar nu helemaal niet.

maar voor eens en altijd; ben jij nu een witte blankman, n*ger of iets daar tussenin?
gewoon interessant om te weten :D

weet nog wel dat ik eens postte over dat ik Rocky 3 zo vet vond omdat ie dan trainde in een duf stoffig hok vol met bezwete n*gers en dat jij toen nogal fel reageerde. Nou toen schrok ik natuurlijk wel ff en meteen mn excuses aangeboden, maar uit angst niet meer durven vragen.

Dus bij deze...

• Topic Starter Topic Starter
boogie zei:
HUGE MOTHER****ER.

ik wilde je al niet graag tegenkomen in een donker steegje, maar nu helemaal niet.

maar voor eens en altijd; ben jij nu een witte blankman, n*ger of iets daar tussenin?
gewoon interessant om te weten :D

weet nog wel dat ik eens postte over dat ik Rocky 3 zo vet vond omdat ie dan trainde in een duf stoffig hok vol met bezwete n*gers en dat jij toen nogal fel reageerde. Nou toen schrok ik natuurlijk wel ff en meteen mn excuses aangeboden, maar uit angst niet meer durven vragen.

Dus bij deze...

:roflol:

Ik ben van gemengd vlees. Beetje dit, beetje dat. :D

@MM: We wachten nog steeds op jouw pics bro!

huge! ziet er netjes uit!

mooi shirtje ! ;) :D

w()()t staat bikkel.. maar ze worden helaas niet meer verkocht. Alleen nog de t-shirts.

boogie zei:
HUGE MOTHER****ER.

En vooral niet als ie dan dat geile tongetje van em uit zn mond heeft hangen :eek!:

grote armen kerel! ben benieuwd naar de after pics. hoe staat het met cutten eigenlijk? en wat zijn je stats op het moment?

Huge mofo :D leuk shirt btw....

Terug
Naar boven