AndroidHealthClinic

hard worden!!

met AAS hou je eerder vaak vocht vast...hetgeen wat vaak resulteert in een nietal te harde look van spierdefinitie. Van de winter hield ik bijna 2 kilo vocht vast met me kuurtje stromba. hopelijk heb je hier wat aan :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
kheb er nix van begrepen :s

tja limburger :rolleyes: :o

Dozer zei:

laten we het zo zeggen...met AAS moet je veel eten om dr profijt van te hebben..lees hier: GROEIEN!!! en aangezien je meer gaat eten zal je vetlaagje ook toenemen..en dat is nou juist wat de gemddelde BB'er NIET wil vlak vor de zomer!

Als je echt hard wil worden..zou ik een goed dieet nemen met een fikse hoeveelheid cardio en desnoods een kuurtje Clenbuterol als je denkt het te kunnen verdagen. Maar dat laatste alleen als je al bhoorlijk wat jaartjes traint

hard...dat komt met de jaren, dan krijg je betere spierkwaliteit

jah maar ik ken paar jongens die veeel meer vetpercentage dan mij hebben en hun armen zijn harden dan de mijne :s
maar ik heb wel dikkere

En dit is nummer 34 in 2 dagen tijd die er geil wil uitzien voor de zomer.. :kots: :kots:

Dozer zei:
jah maar ik ken paar jongens die veeel meer vetpercentage dan mij hebben en hun armen zijn harden dan de mijne :s
maar ik heb wel dikkere

Je moet niet naar een ANDER kijken, maar naar JEZELF!BB'en is nou eenmaal een ego-sport omdat je 24/7 met jezelf bezig bent..en je best doet om geen enkele maaltijd te missen...het gaat erom hoe JIJ dr uit ziet en hoe JIJ er het beste uit kan zien met zoveel mogelijke discipline!

Het feit dat jij dikkere armen hebt,zal eerder leiden tot een goede definitie dan bij mensen die een hoger vet% hebben.Als je nou s gewoon begint met een schoon dieet, met veel eiwitten en dr 4-5 keer per week cardio bij voegt en niet vergeten..isolatie-oefenigen doet...dan zal je over een week of 6-8 zeker het veschil moeten zien. werkt het dan nog niet...pak er dan een fatburner bij..maar begin licht..dus niet 1, 2 ,3 aan de Clenbuterol.

Succ6 bro en denk er aan..de aanhouder wint!!!

Dozer zei:
met welk product krijg ik eigenlijk mijn spieren hard??
drive?? spectriol?? trenbolone acetate??, boldenone??

Wat dacht je van harde trainingen jaar na jaar en discipline....

als je dan wat massa hebt en weining vet kan masteron en bv winstrol je een hardere look geven.

Het product HELPT je dus maar bezorgt het je niet, zal je zelf moeten doen.

oh zo!!!wat hardgainers zegt! Arnie, Zane en Mentzer zijn ook niet op 1 dag ripped en hard geworden (ook al heb arnie wel wat "lekkers" gebruikt).

GEwoon pompen met dat ijzer en maak desnoods iets langere sets ..12-15 herhalingen met een iets lichter gewicht...wat ik altijd doe in de defintie fase...1 oefenig puur voor massa (voor borst dus de oh-zo bekende benchpress met alles wat je hebt) en de rest ietsje lichter en nadruk leggen op isolatie oefeningen...maar goed..iedereen heb zn eigen methode;)

Gewoon nagaan wat voor JOU werkt!!!En hard worden? dat lukt je vast wel als je maar goed traint en goed VREET!

ja maar ik wil niet afavallen met gewicht

Ach je loopt vanzelf weer mee met de gnoes en dan ben je het wel vergeten(met dank aan mm)

Ja precies jaren lang trainen net als ik doe , en dan zie je er nog niet uit whahaha :D

Ff sirieus.
Weet je wat ik niet snap, iedereen wil maar snel groot en hard worden,ga eerst eens een paar jaar trainen en ga dan eens denken zal ik as pakken.

Als je gelijk allemaal rotzooi in je lichaam spuit, dan ben je het ook zo weer kwijt.

Eten , Eten, en nog meer eten dat is de sleutel van het begin van het verhaal.En dan heb ik wel over gebalanceerd eten he genoeg eiwitten koolhydraten ,vetten, en vitamines. succes verder ;)

Laatst bewerkt:
RobertHosper zei:
met AAS hou je eerder vaak vocht vast...hetgeen wat vaak resulteert in een nietal te harde look van spierdefinitie. Van de winter hield ik bijna 2 kilo vocht vast met me kuurtje stromba. hopelijk heb je hier wat aan :rolleyes:

2kg vocht vasthouden met winstrol ???

aardig gek ik dacht dat dat bijna niet mogelijk was met winny...

Loo zei:
2kg vocht vasthouden met winstrol ???

aardig gek ik dacht dat dat bijna niet mogelijk was met winny...

Jep..ik d8 ook zo OMFG..maarja..kwas wel opeens 2 kilo lichter na 6 weken...bijna elke AAS houdt vocht vast..Stromba is er alleen eentje die zo WEINIG mogelijk vasthoudt...als je het vergelijkt met Dianabool...daar heb n maatje van me 5 kilo vocht aan over gehouden..met name rind zn heupen en zn gezicht...net een varkenskop (die nu gelukkig weer weg is) ..maar om ff on topic te blijven...

een paar dingetjes voor Dozer: 1) eet GOED en SCHOON
2) Doe dr flink Cardio bij 4-5 keer per week
3) Isoleer zo veel mogelijk voor definitie en
kracht, maar laat het niet teveel ten koste
gaan van kracht en meer is niet altijd beter.
4) lukt het na 10 weken nog niet...neem dan n
goede fatburner

Terug
Naar boven