- Waardering
- 7.574
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga binnenkort weer van start met het gebruik van AAS, nu wil ik het eigenlijk zo beperkt mogelijk houden i.v.m bijwerking zoals, verslechtering van de huid , diepere lijnen in je gezicht, moonface etc.
Gaat op langere termijn een cycle van 500mg test e per week en weer cruisen op 100/125mg per week deze bovenstaande bijwerkingen geven? Welke compounds raden jullie sowieso af als het gaat om dit soort bijwerkingen?
Of is dit sowieso gewoon genetisch bepalend en maakt het niks uit welke AAS je neemt?
Effe een vraag man, ik heb die ghk-cu binnen. Maar als ik die aanmaak met 3ml bac water, en ik trek die op tot 1ml. Zodra ik die spuit al in die vial stop, drukt die hem al automatisch leeg zonder dat ik ook maar op die naald druk? Hoe kan dit? Zit er dan lucht in ofzo? Ook nu ik die ghk-cu wil optrekkken, trekt die bijna niks op blijft allemaal ruimte tussen zitten in die naald…
De vials staat een vacuüm op.Effe een vraag man, ik heb die ghk-cu binnen. Maar als ik die aanmaak met 3ml bac water, en ik trek die op tot 1ml. Zodra ik die spuit al in die vial stop, drukt die hem al automatisch leeg zonder dat ik ook maar op die naald druk? Hoe kan dit? Zit er dan lucht in ofzo? Ook nu ik die ghk-cu wil optrekkken, trekt die bijna niks op blijft allemaal ruimte tussen zitten in die naald…
Kijk hoe raar licht van kleur die is in die spuit
Hoe bedoel je dat precies dan? Gewoon een willekeurige naald effe erin eruit?.De vials staat een vacuüm op.
Even een naald in steken of de plunger vasthouden.
Ja oké, dank je wel. Dus als ik het goed begrijp, zoals nu dat ik me vloeistof heel slecht uit me vial krijg, komt omdat er eigenlijk geen lucht in zit? Dus stel ik heb 12 units nodig om op te trekken aan vloeistof. Trek ik eerst tot 12 op aan lucht en spuit die in de vial en trek hek dan op?Je snapt wat een vacuüm is neem ik aan toch?
Zodra jij het vacuüm er af haalt en water gaat toevoegen creëer je een overdruk dus dan komt het er sowieso makkelijker uit al zou ik gewoon de plunger vast houden en het water rustig toevoegen en dan even een losse naald er in om de resterende over of onderdruk er af te halen.
Daarna het aantal cc dat je nodig hebt aan lucht inspuiten en optrekken.
En nee niet iedere peptide vind het fijn als je er direct water op spuit, hgh is daar eentje van.
Correct, met een lichte overdruk in je vial trek je makkelijker de vloeistof er uit.Ja oké, dank je wel. Dus als ik het goed begrijp, zoals nu dat ik me vloeistof heel slecht uit me vial krijg, komt omdat er eigenlijk geen lucht in zit? Dus stel ik heb 12 units nodig om op te trekken aan vloeistof. Trek ik eerst tot 12 op aan lucht en spuit die in de vial en trek hek dan op?
Ja oké, dank je wel !Correct, met een lichte overdruk in je vial trek je makkelijker de vloeistof er uit.
Ik gok dat er nog steeds gedeeltelijk onderdruk op staat iddJa oké, dank je wel. Dus als ik het goed begrijp, zoals nu dat ik me vloeistof heel slecht uit me vial krijg, komt omdat er eigenlijk geen lucht in zit? Dus stel ik heb 12 units nodig om op te trekken aan vloeistof. Trek ik eerst tot 12 op aan lucht en spuit die in de vial en trek hek dan op?
Ik zie blauw of ik ben kleurenblind, het zou iig blauw moeten wezen ghk-cu copper.Maar klopt dit wel kwa kleur, in die vial is die echt mooi paars en zodra ik het optrek, lijkt het wel één of andere doorzichtige paarse rommel..
Hahaha ja nee klopt het is ook wel blauw alleen van zo een heel licht kleurtje, ik dacht dat die veel donkerder paars in je insuline naald moest zijn. Als ik hem in me buikvet prik, voel ik ook echt 0,0 pijn. Terwijl er verhalen rond gaan over ghk-cu dat bet zetten in je buikvet een behoorlijk kut gevoel kan geven.Ik zie blauw of ik ben kleurenblind, het zou iig blauw moeten wezen ghk-cu copper.
Dat kan en verschilt per persoon, carnitine kan ook pijn doen en bij een maat van me deed het pijn en bij mij uit dezelfde vial deed het geen pijn.Hahaha ja nee klopt het is ook wel blauw alleen van zo een heel licht kleurtje, ik dacht dat die veel donkerder paars in je insuline naald moest zijn. Als ik hem in me buikvet prik, voel ik ook echt 0,0 pijn. Terwijl er verhalen rond gaan over ghk-cu dat bet zetten in je buikvet een behoorlijk kut gevoel kan geven.
Ja oké, duidelijk. Dank je wel man. Dan vertrouw ik erop dat het allemaal wel goed zit!Dat kan en verschilt per persoon, carnitine kan ook pijn doen en bij een maat van me deed het pijn en bij mij uit dezelfde vial deed het geen pijn.
Ik zie niet in waarom niet, ghk-cu copper is gewoon legaal te koop als raw.Ja oké, duidelijk. Dank je wel man. Dan vertrouw ik erop dat het allemaal wel goed zit!
Nee dat klopt maar is het al injectie vloeistof, niet illegaal om te kopen? Aangezien deze maar €40 was voor 50mg en ik ook wel prijzen heb gezien voor €80 voor 50mg, zal er toch wel een kwaliteit verschil in zitten denk ik dan.Ik zie niet in waarom niet, ghk-cu copper is gewoon legaal te koop als raw.
Als je in een glas urineert en het dan opzuigt in een spuit met een smalle diameter is de kleur ook anders (lichter, minder geel). Dat komt nu eenmaal omdat het licht door minder vloeistof wordt gebroken.Maar klopt dit wel kwa kleur, in die vial is die echt mooi paars en zodra ik het optrek, lijkt het wel één of andere doorzichtige paarse rommel..
Stuur mij eens een bericht, ik kan jou geen bericht sturen want dat heb je uitstaan. Dat kan goedkoper en betrouwbaarderNee dat klopt maar is het al injectie vloeistof, niet illegaal om te kopen? Aangezien deze maar €40 was voor 50mg en ik ook wel prijzen heb gezien voor €80 voor 50mg, zal er toch wel een kwaliteit verschil in zitten denk ik dan.