AndroidHealthClinic

hardcore?

Tom1988

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
heey.

wie houd er van deze muziek? en wat vinden jullie ervan?

ik draai het zelf, en moet wel is op feeste draaie enzo, maar wee tdat zat mensen er geen k*t aanvinden.

Laatst bewerkt:
In de auto is het wel lekker en soms tijdens het trainen. Verder luister ik er niet zoveel naar.

Maar ik ga toch meestal liever voor de stevige metall. :cool:

Hardcore metal wel, maar gabber hardcore vind ik ook wel vet op zijn tijd.

Zolang het niet de hedendaagse mainstream MOH crap is, vind ik het nog altijd goeie muziek. Op naar Slaves to the rave zaterdag.

eerst was ik 100% hardcore en anti de rest, maar dat is minder geworden, tegenwoordig ga ik vooral naar hardstyle feesten

Ik was eerst ook 100% hardcore tegenwoordig ga ik vaak naar gemengde feesten waar zowel hardstyle als hardcore gedraaid wordt!

Ga nog wel eens naar Ghosttown en Mindcontroler feesten vooral omdat de sfeer daar vele malen beter is dan op MOH etc.

Vind er niks aan, heb het altijd lelijke muziek gevonden maar ieder z'n ding natuurlijk...

vind het de beste en hardste muziek die er is . heb nie voor nix een rtc tattoo op men borst staan ;)

Heb een schijthekel aan dat popi jopie gedoe wat zich tegenwoordig verzamelt op feesten zoals MOH en Hellraiser. Dat gepogo met kisten, blergh. En dan houd ik me mondje dicht van over de meeste gare wijven...
Gewoon dikke ragbeat, klein donker zaaltje, paar strobo's en gaan met die banaan.
Lekker varieren met hardcore/darkcore en uiteraard terror..

Ik was een half jaartje geleden nog ergens in de buurt van Groningen, klein k*tzaaltje met weinig faciliteiten maar wat een sfeer.
Op het laatst kwam Noisekick zijn face nog even laten zien, dus dat zegt genoeg!

jezus wat een k*tmuziek. Noem je dit muziek?
Hardcore is toch dood?
JE MOET JE MUIL HOUWE!
nou moet je eens even luisteren jonge.. Ik was al gabber
in 1991.. en toen kwam ik al in de grootste feesten man..
maarja het is toch dood ofniet?
Ik ben er maar mee opgehouwe
JE MOET JE MUIL HOUWE!
Ik heb mn anus verbrand, Ik heb mn nikeys weggepleurd.
Ik ben een baan gaan zoeken.
Wat een k*tmuziek!
HEB JE ME NIET VERSTAAN? JE MOET JE MUIL HOUWE
MUIL HOUWE
JE MOET JE MUIL HOUWE!

:eyebrow:

:help: :stupid:

Hardcore valt bij mij niet onder noemer muziek:cool: kan je evengoed naar fabriek gaan luisteren, maar ieder zijn ding..

grtz

Ach.. voor de liefhebbers. Heb een tijdje terug 's wat proberen te doen met de ftp die ik kreeg van de UT.
Staan een paar nrs. op [Link niet meer beschikbaar].

is ook niet echt mijn muziek.. meer de eerder genoemde harcore metal. black metal, grindcore, death metal enz enz.

• Topic Starter Topic Starter
ah wel leuk te horen dat er nog best veel mensen het leuk vinden!!

in april/ mei komt er ook een feest in utreg!! ( nieuwegein waarschijnlijk)
organiseren wij:D

Ik laat he tda nwel weten!!

GR!!!!!

Hardcore till i DIE!!

Grappig om te zien hoeveel mensen het luisteren in combi met metal.

Zelf heb ik 10 jaar in een death metal band gespeeld en luister dus heel veel lompe metal en daarnaast heel veel hardcore/terror.

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik daarnaast ook nog rap, klassiek, jazz, blues en soundtracks enzo luister :D

Ik luister alleen Hardcore/Hardstyle , r&b en hiphop zeg maar wat er op juize fm word gedraaid. Vroeger was het nog erger toen was het alleen hardcore :p
Kan me nog herrineren dat ik geld spaarde om nieuwe cd's en bandjes te kopen ^^

Ik luister zowel naar hardcore als naar hiphop. En ook naar hardstyle, trance en R&B. Maar ik ben nog nooit naar MOH, Mindcontroller of een dergelijk HC-feest geweest. Ben eerder geneigd naar Dance Valley, Mysteryland te gaan.

schranz

Terug
Naar boven