MuscleMeat

hardcore?

ik hou van hardcore.. darkcore.. speedcore.. terror..

maar luister ook andere muziek..

en ik ga veel liever naar hardstyle feesten omdat de sfeer daar stukken beter is.. ik heb het een beetje gehad met die klote sfeer die op de meeste hardcore feesten is.. pogo, kisten, lonsdale, camouflage broeken.. nee man.. niks voor mij.. bij hardstyle kom je mooiere meisjes tegen die ook nog een beetje verstand in de kop hebben..

I adore the core:D
08/04 Project Hardcore(Gent).. wie komt er allemaal?

hardstyle/hardcore......i'm loving it!!

• Topic Starter Topic Starter
HARDCORE DARKCORE TERROR!! my brain has an ERROR!!:hedbang: :beerbang: :hedbang:

RvR zei:
ik hou van hardcore.. darkcore.. speedcore.. terror..

maar luister ook andere muziek..

en ik ga veel liever naar hardstyle feesten omdat de sfeer daar stukken beter is.. ik heb het een beetje gehad met die klote sfeer die op de meeste hardcore feesten is.. pogo, kisten, lonsdale, camouflage broeken.. nee man.. niks voor mij.. bij hardstyle kom je mooiere meisjes tegen die ook nog een beetje verstand in de kop hebben..

niks aan toe te voegen :clap:

ken het niet, interesseert me niet, en doet me nix.

nuja ieder zijn ding.

ja hier nog iemand die van hardcore houdt :D
luister het liefst naar endymion/nosferatu achtig iets, darkcore kan ik soms waarderen en terror is niet mijn ding...
ben wel eens naar feestjes in de buurt geweest (Oldschool Madness paar keer, E.S.U.) en zaterdag is er weer een mooie OSM waar ik wel heen ga..
wil ook naar Project Hardcore.nl als die er weer is, en ga misschien naar Defqon

Ik zie bij veel lui die van hardcore/oldskool blabla houden dat ze nauwelijks de moeite nemen om iets anders te luisteren of dat bij voorbaat al 'afkeuren'.

In vind dat dat soort mensen zichzelf echt te kort doen. Ikzelf luister zo nu en dan ook nog wel eens wat hardcore maar interesseer me in feite in heel veel muziekgenre's en kan altijd wel een hoop nummers waarderen, van hiphop tot punk, van ambient tot pop en van trance tot blues etc.

moraal: genot van muziek ligt niet bij 1 muziekgenre.

BodyGainer zei:
vind het de beste en hardste muziek die er is . heb nie voor nix een rtc tattoo op men borst staan ;)

spiertje16 zei:
ja en een natzi vlag op je kamer:rolleyes:

Je praat poep man!

Als je een beetje wist waar je over praatte had je vast geweten dat Mc Raw van Rotterdam Terror Corps een n*ger is.

Dus ga de hardcore-scene nu niet meteen met nazi's lopen vergelijken....

Het merendeel van de echte ouwe gabbers van 'vroegah' zijn geen skinheads/nazi's.

nazi's zijn samen met de 2e wereld oorlog ten onder gegaan. Waarom blijven mensen het aanhalen?

Verder gaat de hardcore scene vaak nergens over, veel debiele / racisten etc.
Vroeger ging ik ook na hardcore feeste (tusse 1993 en 1998). Heerlijke love/peace/knal/xtc sfeer :--) I love that...wat vandaag de dag gebeurt, kan me eigelijk niet veel meer verrotte, ik trek het toch niet meer :). Luister het soms nog wel thuis of in de auto, kan best lekker zijn! Maar hou eigelijk van alles op zijn tijd!

Leviathan zei:
Je praat poep man!

Als je een beetje wist waar je over praatte had je vast geweten dat Mc Raw van Rotterdam Terror Corps een n*ger is.

Dus ga de hardcore-scene nu niet meteen met nazi's lopen vergelijken....

Het merendeel van de echte ouwe gabbers van 'vroegah' zijn geen skinheads/nazi's.

bodygainer postte echter een keer fotos waarin je zag dat hij een nazi vlag opz'n kamer had;)

AlexT zei:
bodygainer postte echter een keer fotos waarin je zag dat hij een nazi vlag opz'n kamer had;)

Ik had al zo'n vermoeden! :D Ik heb ook eerst in de gallery van Bodygainer gekeken of er ergens een Nazivlag te zien was. Dat is niet zo, dus dacht dat Spiertje een beetje verkeerde conclusies aan het trekken was.

@Spiertje: Je praat geen poep man! :D

Dat Nazi gedoe heb ik ook niks mee. Vindt het jammer dat dat op zo'n manier dan weer aan hardcore house wordt gekoppeld.

BodyGainer zei:
vind het de beste en hardste muziek die er is . heb nie voor nix een rtc tattoo op men borst staan ;)
Jij bent echt een goed voorbeeld van een domme wannabee wazi:D Je hebt een 'nazi' vlag op je kamer hangen maar onder tussen loop je met een tattoo rond van een groep waar een n*ger in zit....:D
idiot:thumbdown:

Ik vind het helemaal niks... als ik met een hamer op mn surround system sla, heb
ik hardcore..

maarja ieder zn eigen smaak he :rolleyes:

run-ner zei:
Jij bent echt een goed voorbeeld van een domme wannabee wazi:D Je hebt een 'nazi' vlag op je kamer hangen maar onder tussen loop je met een tattoo rond van een groep waar een n*ger in zit....:D
idiot:thumbdown:

owned. :D

208388.jpg

hardcore is wel heftig

Terug
Naar boven