Fitness Seller

Hartkloppingen door Test & Deca

breder

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik ben sinds 3 weken bezig met een kuur test 500mg+deca 400 mg per week. Ik heb inmiddels 2 weken gespoten en ben sinds een week gestopt omdat ik last kreeg van hartkloppingen (de hele dag door). Ben afgelopen maandag naar de dokter geweest en heb mijn bloed laten onderzoeken en bloeddruk laten meten. Uitlslag: geen gekke dingen in het bloed en ook geen hoge bloeddruk.

Feit is nu wel dat ik al een week rondloop met hartkloppingen.

Mijn vraag is nu hoe lang gaat dit door? (ben nu een week gestopt) en is het ernstig?

Ik hoor graag van jullie

Ps. alleen serieuze reacties want het is een serieuze zaak.

Dank u

Als je problemen hebt met je hart moet je je laten checken vriend, met je hart moet je niet spelen zo simpel is het!

• Topic Starter Topic Starter
Als je problemen hebt met je hart moet je je laten checken vriend, met je hart moet je niet spelen zo simpel is het!

Hoi,

Ben al bij de eerste hulp geweest en daar hebben ze mijn hartslag ook gemeten met allerlei zuigers aan mijn lichaam maar de hartprint was goed.

Ik wil graag weten hoe snel deca en test afbreken en wat ik kan innemen om het sneller te laten afbreken.

Alvast bedankt

Hoi,

Ik wil graag weten hoe snel deca en test afbreken en wat ik kan innemen om het sneller te laten afbreken.

Alvast bedankt

Test E duurt wel minstens twee weken voordat dat helemaal is afgebroken.
Wel vreemd dat ze dan op de eerste hulp niets abnormaals hebben kunnen ontdekken.
Weet je wel zeker dat het hartkloppingen zijn? Anders zouden die toch zeker te zien moeten zijn op van die hartritme apparaten.

Van afbreken heb ik nooit gehoord, je zal een paar weken moeten wachten tot dat het uit je systeem is. Al eens wat bloedverdunners genomen? Of een aspro ofzo? Mss kan het daar ook aan liggen, maar again het zijn de dokters aan wie je zo'n vragen moet stellen

grt

heb ik dus ook gehad, neem iedere dag een aspirine 100 (kinderaspirine):D en je zult er geen last meer van hebben, dit werkt bij mij toch althans.

UG lab toevoeging deleted. Die voegt nl. niets toe. :)

UG lab toevoeging deleted. Die voegt nl. niets toe.

Wat bedoelt u hiermee.?

Ik ga de tip opvolgen om aspro in te nemen, want het bloed wordt geloof ik dik van de anabolen en door een aspro wordt het weer dunner.

Graag zoveel mogelijk tips aub.

Groeten

euhm ja zo ongeveer:D

Ik kan je iig vertellen dat ik al jaren last heb van hartkloppingen. Ook een keer bij de dokter voor geweest maar die zei dat het niks is en dat er heeel veel mensen zijn die dat hebben maar er geen schade aan ondervinden.
Ik moet zeggen dat het wel eens beangstigend aan kan voelen, maar als ik mn dokter moet geloven is het niks, zolang je verder maar redelijk gezond bent natuurlijk;) Niet dat je zwaar aan de clen zit en denkt door mij dat er niks aan de hand is haha:)

Je zou je eens moeten leren onstspannen ofzo. Ik heb het ook wel eens en dan ga je je juist druk maken. Hoofd leegmaken en er niet meer aan denken ;)

Wat bedoelt u hiermee.?

Ik ga de tip opvolgen om aspro in te nemen, want het bloed wordt geloof ik dik van de anabolen en door een aspro wordt het weer dunner.

Graag zoveel mogelijk tips aub.

Groeten

Dat het merk niet uitmaakt. :)

(En een post quoten doe je met de 'quote/citeer' knop. ;) )

heb je ook aan je dokter gezegd dat je aan het kuren was ?

en was het test met lange of korte ester ?

vind het wel een raar verhaal, bloeddruk gaat tijdens een kuur sowieso een beetje de hoogte in maar van een test/deca kuurtje kan dit onmogelijk zo spectaculair zijn dat je er hartkloppingen van krijgt...
neem je nog andere medicatie ?

denk dat het meer tussen de oren zit...
maar goed, als je je er niet goed bij voelt heb je gelijk dat je ermee stopt.
misschien ben je gewoon veel te gevoelig aan het spul...

vind het wel een raar verhaal,

Nou geloof me dat ik dit niet sta te verzinnen. Het is namelijk ook niet mijn eerste kuurtje maar mijn derde in 3 jaar. Dus ik heb er wel ervaring mee. Heb met de vorige kuurtjes (test,winstrol) nooit ergens last van gehad. Maar dat bouwde ik dan wel op qua mg. De eerste week 250 en dan weer een week 250 en dan langzaam naar de 500 mg. Dit keer heb ik gelijk 500 mg test en 400 mg deca gespoten.

Maar mijn vraag is hoe lang het duurt voordat je je beter gaat voelen. M.a.w de stoffen langzaam uitwerken in je lichaam

ik geloof je wel hoor ;)

zal afhangen van je ester.
binnen de 2/3 weken zouden de hartkloppingen toch zeker moeten verdwenen zijn...
maar als je zegt dat je al naar de dokter geweest bent en die geen verhoogde bloeddruk of hartkloppingen heeft vastgesteld, dan zou ik me geen verdere zorgen maken.

ik geloof je wel hoor ;)

zal afhangen van je ester.
binnen de 2/3 weken zouden de hartkloppingen toch zeker moeten verdwenen zijn...
maar als je zegt dat je al naar de dokter geweest bent en die geen verhoogde bloeddruk of hartkloppingen heeft vastgesteld, dan zou ik me geen verdere zorgen maken.

Hoi Deadsmurf,

Ik weet niet of het een lange of korte ester is? Wat is het verschil?

Is het nu eigenlijk wel verstandig om door te trainen of te cardioen of gewoon rust houden.

esters bepalen wanneer de werkzame stof (van je gear) na inspuiting in je lichaam zal vrijkomen.

heb je bijv. met test enanthate gekuurd dan zal deze pas na 3/4 weken beginnen werken en zal het uiteraard ook langer duren wanneer deze uit je lichaam is... snap je ?

met welk soort test heb jij nu gekuurd ?

Wacht ff...niet overhaasten.
Is het het hartritme dat omhoog gaat, dus snellere hartslag, of lijken de slagen krachtiger?

heb je bijv. met test enanthate gekuurd dan zal deze pas na 3/4 weken beginnen werken en zal het uiteraard ook langer duren wanneer deze uit je lichaam is... snap je ?

Ik heb test enanthate gebruikt. 2 weken 500 mg per week en de laatste injectie was 9 dagen geleden.

Wacht ff...niet overhaasten.
Is het het hartritme dat omhoog gaat, dus snellere hartslag, of lijken de slagen krachtiger?

De hartkloppingen lijken nu meer over te gaan in een steek in de hartstreek die zeurderig aanvoelt de hele dag door.

Oei, das vervelend.
Is er iets veranderd in uw voedingsschema? Koffie?
Ineens veel meer koolhydraten dan anders??
Meer gewicht op korte tijd aangekomen?

Terug
Naar boven