AndroidHealthClinic

Hartkloppingen door Test & Deca

de test moet eigenlijk nog aan zijn volle werking beginnen...

heb je ook aan je dokter gezegd dat je met deca en test kuurt ?
en neem je nog andere medicatie ?

het kan zijn dat jouw kuur helemaal niet aan de oorzaak ligt van je probleem,
bij aanhoudende steken of vervelende pijn in de hartstreek zou ik zeker niet aarzelen nog eens de dokter te raadplegen en ook eerlijk zijn over wat je gebruikt. desnooods leg je hem je gear voor.
misschien is het gewoon iets van voorbijgaande aard en hoef je je geen zorgen te maken. loop igg vanavond eens bij de dokter langs dan heb je zekerheid.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het gewoon verteld aan de dokter/ ass.chirurg bij de eerste hulp wat ik gebruik!

ja, da's vreemd...

wanneer ben je laatst bij de dokter geweest ?

zoals ik al zei: bij blijvende klachten teruggaan, desnoods een andere dokter.

meer en beter advies zul je hier denk ik niet krijgen.
hier zitten bij mijn weten geen dokters, enkel personen die hun ervaringen met AAS uitwisselen.

houd ons iig geval op de hoogte zou ik zeggen !

;)

• Topic Starter Topic Starter
Nee, geen dianabol

In de eerste week van me kuurtje slaat me hart ook stuk sneller zeker als ik samen met T4 neem, maar dit is al gauw over dus misschien moet je het maar gewoon ff afwachten.

ik werd toevallig 2 weken geleden gebeld door een maat van mij, die zat aan de winstrol tabs maar die moest stoppen omdat hij ook last kreeg van hartkloppingen, vooral als hij in bed lag.

vorig jaar ook bij de arts geweest, voor de pijn op mijn borst, waren eerst steken daarna echt een zeurpijn bijna heel de dag.
had ze wel vertelt dat ik wat extra snoepte.
bleek van mijn longen te komen, wat blijkbaar veel lijkt op pijn aan je hart,
haar advies: paracetamol en stoppen met roken!
weet niet of jij rookt?

Ikzelf heb ook al lange tijd last van hartkloppingen (extra systolen)... bijkomend druk op de borst...

Bij dit soort hartkloppingen zou ik voornamelijk denken aan stress/spanningen.

Is het je bekend wat voor stoornis het is?

ik werd toevallig 2 weken geleden gebeld door een maat van mij, die zat aan de winstrol tabs maar die moest stoppen omdat hij ook last kreeg van hartkloppingen, vooral als hij in bed lag.

yup komt me bekend voor ,heb ik ook
misch dat sommige mensen gevoeliger zijn voor het cholesterol verslechterende werking van aas?

Ik heb ook last gehad van pijnlijke stekken in de hartstreek. Was echt een vervelende pijn.

Bij mij was de oorzaak het tietze syndroom. Misschien kan je eens zoeken op google of jij dezelfde klachten heb.

Is het niet bloedverzuring, bloedverdikking of stroperiger bloed?

Toevallig hoorde ik ooit eens een kennis van me at the gym (had ook deca) die tijdens het slapen soms wakker schrok omdat z'n hart een ongeregelmatig ritme klopte. Dat kwam omdat z'n bloed dikker was en het hart soms inhaalslagen moest maken om de bloedcirculatie z'n tempo te laten lopen. Want dikker bloed is stroperiger.

Overdag was hij ook nerveus en met name na een koolydraat maaltijd met wat zout werd het heviger. Na z'n training was het soms weer weg omdat door de lichaamsactiviteit het bloed weer wat verdund was. Met name bij veel inactiviteit en lange slaap periodes hakte het erin.

Ook soms schokjes in plaatselijke aders als de pols of in de kuit.

Ik denk dat het ook een beetje tussen de oren zit op den duur.
Je gaat er heel erg op letten en dan gebeurt het juist.

Ga eens een week op vakantie en ik durf te wedden dat het dan al een stuk zal schelen.

Trouwens ik heb er zelf ook last van hoor....

Ik heb ook met mijn laatste kuur waarbij ik deca gebruikte meer last van hartkloppingen, zodra je stopt met deca gaan de hartkloppingen vanzelf weg, ik zou mij daar niet al te druk over maken.

ik denk niet door de deca, er staat bij de site van organon ook niet dat deca hartkloppingen als bijwerking kan geven...

volgens mij zijn de oorzaken hierboven al aangegeven, de plotse verhoging van cholesterol waarden en bloedverdikking en de ene mens is er al meer gevoelig voor dan de andere.

Wat is er mis met hartkloppingen? :rolleyes:

Als mens reageer je net als dieren ook op de dingen om je heen........Wel eens een kat knuffels gegeven? Soms lijkt ie hardstikke dood, een uur later heeft ie een hartslag van 200 p/minuut :D

Hartkloppingen krijg je ook als je hevig verliefd bent, en daar is ook nog nooit iemand aan dood gegaan dus ik zou me nergens druk om maken, en al HELEMAAL niet als de dokter je gechecked heeft

;)

Is misschien geen paniekaanval?

Terug
Naar boven