MuscleMeat

hasjmelk vraag

• Topic Starter Topic Starter
Waarom rook je die shit niet gewoon?
wordt maar 40% van opgenomen. terijl als je het oraal inneemt 100%
waarom wil je het drie dagen laten staan?
ik denk dat de kwaliteit wel afneemt, aangezien wanneer je wiet gewoon bewaart de kwaliteit al afneemt. Laatstaan als je het kookt en dan in de koelkast bewaart voor 3 dagen..

beter maak je een spacecake, is ook lekkerder:)
pff kheb 3x spacecake gegeten , en nooit meer! 1e x was het wel te eten, 2e keer met veel moeite en 3e x moest ik bijna overgeven

maar iig thanks voor de reacties. maar aangezien ik het moeilijk ff thuis kon maken en ik hier een beetje laat mee was moest ik helaas maar aan de alcohol :( deze kan op slot

Thatsc a failure my son.

And i'm drunk

hoi joran

beter smoke je niet meer dan een paar haaltjes jaap als je nog wat waard wil zijn... deze shit gaat nergens over. zit je dalijk daar met ****ing veel honger in een hoekje half te pitten, good luck getting chicks gast. zuip je gewoon de t*ring als elk ander normale 15 jarige

p.s. goeie onderbroek in je ava :roflol:

Laatst bewerkt:
:coffee:
beter smoke je niet meer dan een paar haaltjes jaap als je nog wat waard wil zijn... deze shit gaat nergens over. zit je dalijk daar met ****ing veel honger in een hoekje half te pitten, good luck getting chicks gast. zuip je gewoon de t*ring als elk ander normale 15 jarige

had ik ook gedaan. maar alcohol is gwn zo slecht voor je (zeker op jongere leeftijd) en niet te zuipen.

Waarom altijd dat advies man? Laat hem liever voor dit soort zaken gaan als hij ermee om kan gaan. Zolang je niet zo'n figuur bent die bij elk beetje verandering van zijn gedachten in een hoekje kruipt van angst, is dat in mijn ogen een goede ontwikkeling. Met cannabis heb je tenminste geen 15-jarigen in coma, minder 15-jarigen die dingen slopen enzovoort. Zolang duidelijk wordt gemaakt dat cannabis heel wat veiliger is dan de andere gebruikelijke taboe-drugs en alcohol, vindt ik dat best kunnen.

Waarom altijd dat advies man? Laat hem liever voor dit soort zaken gaan als hij ermee om kan gaan. Zolang je niet zo'n figuur bent die bij elk beetje verandering van zijn gedachten in een hoekje kruipt van angst, is dat in mijn ogen een goede ontwikkeling. Met cannabis heb je tenminste geen 15-jarigen in coma, minder 15-jarigen die dingen slopen enzovoort. Zolang duidelijk wordt gemaakt dat cannabis heel wat veiliger is dan de andere gebruikelijke taboe-drugs en alcohol, vindt ik dat best kunnen.

ik zie het gewoon totaal niet als een zinvolle toevoeging aan een dergelijke avond. al mijn ervaringen met cannabis in andere vormen dan gewoon direct gesmoked (dus in brownies, pannekoeken, cake etc) is dat je geen zak meer waard bent. wat heb je daar nou aan op een dergelijk feest? alsof die chicks dan naast je komen zitten voor een diepgaand gesprek, waar je zelf wellicht ook niet eens meer toe in staat bent, it aint gonna happen. bewaar dit soort dingen gewoon voor tamme zaterdag avonden met maten ofzo...

op zaterdagavonden waarop je lol wil hebben kan je imo beter gewoon een lading bier naar binnen rammen, aangezien ik op zijn leeftijd nog geen andere drugs aan zou raden.

btw, in men eerste zin gaf ik hem ook gewoon het advies om een paar haaltjes jaap te nemen ;)

netjes die hasjmelk

ga het maken, dan heb je een hasjmelkertbaan

ik zie het gewoon totaal niet als een zinvolle toevoeging aan een dergelijke avond. al mijn ervaringen met cannabis in andere vormen dan gewoon direct gesmoked (dus in brownies, pannekoeken, cake etc) is dat je geen zak meer waard bent. wat heb je daar nou aan op een dergelijk feest? alsof die chicks dan naast je komen zitten voor een diepgaand gesprek, waar je zelf wellicht ook niet eens meer toe in staat bent, it aint gonna happen. bewaar dit soort dingen gewoon voor tamme zaterdag avonden met maten ofzo...

op zaterdagavonden waarop je lol wil hebben kan je imo beter gewoon een lading bier naar binnen rammen, aangezien ik op zijn leeftijd nog geen andere drugs aan zou raden.

btw, in men eerste zin gaf ik hem ook gewoon het advies om een paar haaltjes jaap te nemen ;)

Verschilt toch per persoon, ik word echt niet persee suf van cannabis, misschien hij ook niet. Je hoeft ook niet enorm veel te nemen, een beetje is juist leuk.

Heeft hasj van die kleine uitertjes dan waar je melk uit kan melken?

Laatst bewerkt:
idd kheb veel research gedaan voor mijn 1e x en heb de negatieve aspecten van alcohol en cannabis naast elkaar gezet en ik snapte niet waarom cannabis 18+ is en alcohol 16+ alcohol maakt je agressief is slecht voor het brein is slecht voor de organen en is catabool, terwijl ik voor cannabis niet echt iets kon vinden behalve dat je bij een overdosis angstaanvallen kunt krijgen en dat het op het korte termijn je geheugen aantast (oftewel als je nog stoned bent dat je slechter presteert en als je niet meer stoned bent dat je dan weer normaal kunt presteren). en dit gebruik ik ook niet als smoes om het vaak te doen want ik doe het ong 2x per maand. en altijd in het weekend.

Verschilt toch per persoon, ik word echt niet persee suf van cannabis, misschien hij ook niet. Je hoeft ook niet enorm veel te nemen, een beetje is juist leuk.
ik word er ook niet altijd suf van soms word ik alleen maar licht in mijn hoofd maar kan ik nog prima gesprekken voeren enz. terwijl je gesprekken met iemand die dronken is ook nergens over gaan.

Terug
Naar boven