Ivo Vercruysse
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 76kg
Hoi, ik ben van plan om havermout te eten als koolhydratenbron aangezien ik eigenlijk niet mag fitnessen en bulken van mijn ouders :s dus dit is de veiligste manier. Als ik zo'n 600g havermout per dag eet (ik weet het, is heel veel en de meesten zouden ontploffen), kan ik dan bulken (qua kh) want ik las dat het je vetpercentage naar beneden haalt en ik wil dus wel bulken en toch nog wat vet hebben (ik vind zo'n laag vetpercentage lelijk). Zal dit lukken of...?

wel met eiwitten en vet hoor, havermout alleen als KOOLHYDRATENBRON niet als eiwitten, daar neem ik kwark enzo voor.
), pauze om 15u: havermout met kwark, 18u: havermout met kwark, net na training melk met banaan, avondmaal: 6 boterhammen met chocomelk, rond 21:30u: havermout met kwark en melk.
Die mag niet bulken of trainen, andere mag niet koken, andere mag niet eigen eten kopen. Mensen moeten fockin blij zijn dat hun zoon wil sporten en aankomen of eigen eten maken of aan zijn gezondheid denken! i.p.v. dat kan hij net zo goed aan drugs zitten ofzo!