AndroidHealthClinic

Havermout

Ivo Vercruysse

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hoi, ik ben van plan om havermout te eten als koolhydratenbron aangezien ik eigenlijk niet mag fitnessen en bulken van mijn ouders :s dus dit is de veiligste manier. Als ik zo'n 600g havermout per dag eet (ik weet het, is heel veel en de meesten zouden ontploffen), kan ik dan bulken (qua kh) want ik las dat het je vetpercentage naar beneden haalt en ik wil dus wel bulken en toch nog wat vet hebben (ik vind zo'n laag vetpercentage lelijk). Zal dit lukken of...?

• Topic Starter Topic Starter
OF je kan nog altijd mij een BEETJE helpen want tot nu toe wil ik m'n eten halen id supermarkt, maar slechts enkelen geven mij een antwoord waar ik baat bij heb.

Wtf, je wilt gaan bulken met alleen koolhydraten en zonder eiwitten? Je mag niet sporten van je ouders en je wilt stiekem gaan bulken? Wat heeft dit voor een zin, niet sporten is geen spier alleen maar vet punt.

Haha :p wel met eiwitten en vet hoor, havermout alleen als KOOLHYDRATENBRON niet als eiwitten, daar neem ik kwark enzo voor.

600g havermout nom nom nom

Tuurlijk! Dit is wat ik van plan ben om te eten. Ik weet dat dit voedingsschema echt op niets lijkt maar alles is beter dan geen voeding en geen training. 's Ochtends: 6boterhammen met 2-3 glazen melk, pauze om 10u: havermout met kwark, middagmaal: wat de pot schaft (maar wel veel ;) ), pauze om 15u: havermout met kwark, 18u: havermout met kwark, net na training melk met banaan, avondmaal: 6 boterhammen met chocomelk, rond 21:30u: havermout met kwark en melk.

Dit voedingsschema is ruk, weet ik maar al te goed, maar kan ik evengoed bulken met dit?

WTF is met ouders tegenwoordig! ??? Die mag niet bulken of trainen, andere mag niet koken, andere mag niet eigen eten kopen. Mensen moeten fockin blij zijn dat hun zoon wil sporten en aankomen of eigen eten maken of aan zijn gezondheid denken! i.p.v. dat kan hij net zo goed aan drugs zitten ofzo!
Verkoop je ouders op marktplaats voor 5 cent als ze zo dom doen!

wat doel van de actie?net zolang eten tot je zo dik wordt dat je bijna nisk kan en dan afvallen ? als je niet traint zet alle overigen kcal/eitwitten om in vet

Ik train wel, ik vraag alleen of ik ook kan bulken met havermout en kwark?

WTF is met ouders tegenwoordig! ??? Die mag niet bulken of trainen, andere mag niet koken, andere mag niet eigen eten kopen. Mensen moeten fockin blij zijn dat hun zoon wil sporten en aankomen of eigen eten maken of aan zijn gezondheid denken! i.p.v. dat kan hij net zo goed aan drugs zitten ofzo!!

Heb voor de studie onlangs nog wat wetenschappelijke artikelen gelezen over obesitas bij kinderen... 32% van de kinderen voldoet aan de fitnorm, 19% van de kinderen haalt de groente en fruit norm... minder dan 1/5de van de ouders vinden dat hun kind meer moet bewegen en 2/3 van de ouders vinden dat hun kind gezond eet. (H.M. van Keulen, A.M.J. Chorus, M.W. Verheijden (2011). Monitor convenant gezond gewicht, nulmeting beweeg- en eetgedrag van kinderen (4-11 jaar), jongeren (12-17 jaar) en volwassenen (18+ jaar). TNO rapport, Maart 2011.)

Kortom... ouders denken dat ze goed bezig zijn, maar zitten er behoorlijk naast!

Ivo Vercruysse;6669484e zei:
Ik train wel, ik vraag alleen of ik ook kan bulken met havermout en kwark?
beetje onduidelijk allemaal, in je beginpost staat er dat jniet mag trainen maar nu zeg je dat je wel traint. Ik snap het allemaal niet meer.. ???

waz met jou man

ga gewoon hard trainen en eten, hoezo zou je 600 gram havermout eten, dat gaat toch JUIST opvallen bij je ouders? :roflol:

die havermout kan ik boven iin mijn kasten steken ;) en trainen doe ik gewoon achter hun rug man

die havermout kan ik boven iin mijn kasten steken ;) en trainen doe ik gewoon achter hun rug man
Ales je bij een sportschool traint komen de rekeningen thuis dus dan komen ze er nog achter en doe gewoon niet alles zo stiekem en ga gewoon met ze praten dat je wilt gaan sporten klaar.

Ik mag niet, heb het al lang gevraagd hoor: en het is niet met rekeningen hoor, gwn betalen en ik krijg gwn een pasje xD

Terug
Naar boven