XXL Nutrition

HBO boeken

aceta

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
ik ga dus over een maand beginnen met me studie IBMS.
maar zit nu voor boeken te kijken en 2ehands zijn er weinig boeken of verkeerde druk dus meeste moet nieuw gekocht worden.. valt vies tegen hou duur dat is en aangezien ik het idee heb dat ik de helft van die boeken niet eens nodig heb.

iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken ;p ?

Als eerste naar de bieb gaan op school en je boeken lenen.

^

En je boeken pas kopen als je weet dat je ze nodig hebt. Heb een paar boeken dit jaar niet nodig gehad, scheelde me aardig wat geld.

• Topic Starter Topic Starter
^

En je boeken pas kopen als je weet dat je ze nodig hebt. Heb een paar boeken dit jaar niet nodig gehad, scheelde me aardig wat geld.

dus gewoon nog niks kopen en naar de opleiding gaan zonder boeken ?
en later pas kopen, krijg je dan geen gezeik haha

dus gewoon nog niks kopen en naar de opleiding gaan zonder boeken ?
en later pas kopen, krijg je dan geen gezeik haha

Ik heb voor het 1e blok wel alle boeken gekocht, maar achteraf was dit niet nodig. De rest van het jaar ben ik de periodes begonnen zonder boeken.

Waar zoek je de tweede hands boeken?
Bol.com heeft een vrij grote tweede hands markt.

ok, het beste is dan wel om gewoon te wachten met kopen en dan de boeken die je echt nodig hebt/gebruikt kopen.

Idd, gewoon afwachten wat je echt nodig gaat hebben, ze geven altijd zo'n hele waslijst op. Heb nog steeds ongebruikte boeken liggen van het eerste semester :o

Ik heb misschien wel een paar boeken die je evt. nodig hebt. Stuur anders even een PM met je boekenlijst, dan kijk ik of ik wat voor je kan doen.

Terug
Naar boven