Fitness Seller

HCG andere eenheden

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Een maat van mij heeft HCG (ten minste dat moet het zijn) gekocht. Het is frans, maar ik ben eenheden gewend van "iu" maar dit zijn eenheden van "UI".

Het zijn in een doosje, 10 ampules, waarvan 5 met de poeder en 5 ampules met water.
Het water is 1 ml, maar per ampule poeder staat er: 75 UI FSH + 75 UI LH

Kan iemand me helpen hoeveel iu dat per ampule dan is?

Een maat van mij heeft HCG (ten minste dat moet het zijn) gekocht. Het is frans, maar ik ben eenheden gewend van "iu" maar dit zijn eenheden van "UI".

Het zijn in een doosje, 10 ampules, waarvan 5 met de poeder en 5 ampules met water.

International units in het frans is unités internationales, dus dat zou de eenheid ui moeten verklaren...

• Topic Starter Topic Starter
Maar als dat echt hetzelfde als iu dan zou zijn. zou hij 5x 150iu hebben? Das echt niks.. doosje koste evenveel als 5000iu die ik heb.

Maar als dat echt hetzelfde als iu dan zou zijn. zou hij 5x 150iu hebben? Das echt niks.. doosje koste evenveel als 5000iu die ik heb.

Ja is niet zo vreemd, ken ook iemand die daarl aatst mee aan kwam zetten haha. Betaal je gewoon 6 keer zoveel omgerekend.

Ik denk inderdaad dat het HMG is... wat ik zo begrijp is dat beter maar stukken duurder, moet je daar ook 2x 500iu per week van zetten? of kan je daarmee met minder uit?

Ik denk inderdaad dat het HMG is... wat ik zo begrijp is dat beter maar stukken duurder, moet je daar ook 2x 500iu per week van zetten? of kan je daarmee met minder uit?
Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Ik heb zelf helemaal geen ervaring met HMG.

Heb net beetje zitten lezen, schijnt nog wel effectiever te zijn. Maar belachelijk duur bij een cycle. Ga wel zeggen tegen die maat dat die het moet gaan terug brengen. Hij wilde HCG dus dat moet ie ook krijgen! Bedankt boys

volgens mij kun je hmg doseren op 3x 75iu/week, schijnt zeer effectief te zijn na zeer lange/zware cycles
..correct me if im wrong; dacht dat hmg in de eerste fase (6weken) van de nakuur gebruikt wordt en hcg juist tijdens de kuur

Is HMG want fsh zit er in. Integenstelling tot hcg zijn je zaadcellen van hogere kwaliteit dan bj hcg. Fsh zorgt vlgns mij voor de rijping van de zaadcellen. Vlgns mj kan je bij het gebruik van hmg succesvol je vrouwtje bezwangeren tijdens kuur.

Is HMG want fsh zit er in. Integenstelling tot hcg zijn je zaadcellen van hogere kwaliteit dan bj hcg. Fsh zorgt vlgns mij voor de rijping van de zaadcellen. Vlgns mj kan je bij het gebruik van hmg succesvol je vrouwtje bezwangeren tijdens kuur.

Met hcg kan dat ook wel haha kameraad van me ook gelukt year round on en hcg gebruikt en gewoon een kleine en de 2e is op komst haha

Is hMG, heb je weinig aan door de korte halfwaardetijd van LH.

Terug
Naar boven