MuscleMeat

HCG bewaren

niet lang dat weet ik wel

Als je de HCG met bacteriologisch water mengt kan het volgens mij tot 30 dagen goed blijven als je het bewaart in een spuitje en in de koelkast.

Ps. Weet het niet zeker.

GR

niet langer als 7 dagen, gebruik zoek functie is een hele grote discussie over geweest interessant om te lezen

bac water idd 30 dagen in de koeling

30 dagen, vergeet niet de naald te verwisslen

stel je zet 1000IU om de dag, dan ben je er met een week doorheen, valt wel mee toch...

wat is daar zo grappig aan?
vind je 1000IU veel ofzo???
Toch moet ik er om blijven lachen, wat is er niet grappig aan dan?

@TS, gebruik zoekfunctie er zijn 2 leuke topic's over geweest dit is er 1 van
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bacteriostatisch-water-waar-haal-134480/

Theoretische uitleg hoe en waarom is ook te vinden, ben m kwijt anders had ik m er wel bij gedaan

nadat hcg gemengd is is het nog 5 dagen houdbaar in de koeling met amps a 2500iu is dit geen drama aangezien een werkende dosering minimaal 2500iu is

nadat hcg gemengd is is het nog 5 dagen houdbaar in de koeling met amps a 2500iu is dit geen drama aangezien een werkende dosering minimaal 2500iu is

en wat als je m langer door spuit, denk aan 500IU? werkzame stof zal afnemen toch? thats all bedoel mensen hebben m altijd 30 dagen bewaard voor dat deze info bekend was

en wat als je m langer door spuit, denk aan 500IU? werkzame stof zal afnemen toch? thats all bedoel mensen hebben m altijd 30 dagen bewaard voor dat deze info bekend was

hcg is ook verkrijgbaat in 500iu ampullen alleen worden deze weinig geproduceerd omdat er weinig vraag naar is. als je injects van 500iu per keer wil doen heb je weinig aan een 5000iu amp. Na 10 dagen is de gemengde stof al nutteloos

niet mee eens,in bac water is het een peptide die gewoon 30 dagen + houdbaar is.De bijgeleverde amps bevatten injectie water,deze is net als bij HGH 5 dagen in de koeling houdbaar.
Dus je kan je bac water met je pregnyl een aantal weken in de koeling bewaren.Met 6 weken had ik na zetten van 500iu nog steeds goed resultaat

Is toch duidelijk : kerel weet niet waarover hij praat en verward het met HGH

Terug
Naar boven