- Waardering
- 666
Is toch duidelijk : kerel weet niet waarover hij praat en verward het met HGH
inderdaad wat een knuppel....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch duidelijk : kerel weet niet waarover hij praat en verward het met HGH
je zet 1000IU om de dag, dan ben je er met een week doorheen, valt wel mee toch...
wat is daar zo grappig aan?
vind je 1000IU veel ofzo![]()
3;wat is er zo grappig aan een dosering van 1000IU dan?
@ onderhandelen;
hou eens op met mij quoten en om de vraag heen draaien, frikandel die je er bent!
Nogmaals; wat is er zo ****ing grappig aan een dosering van 1000iu hcg![]()
ga nu maar es voor de grap in dit topic lezen
Nakuren, hoe zit dat nou?
Leg dan ff jou theorie uit, misschien leer ik en de rest wat nieuws bij
Loo, als je om de dag zet wat is in jouw ogen een max dosis. Kan je tot 2000 gaan of is dat veel te hoog?
d
Nee lol
"In het midden van je kuur gedurende 10 dagen om de dag 500IU"
Dus gedurende 10 dagen, om de dag zetten, zijn dus in totaal 5 dagen zetten. Want 5 keer 2 is bij mij nog altijd 10![]()
Nee een eenduidig juiste methode is er niet, ik heb er dan ook al twee gepresenteerd die in mijn bevinding evengoed werken. Er zijn wel al een hele hoop eenduidig verkeerde methoden. Dit is er eentje van. Je hoeft echt geen genie te zijn dat een dosis die 5-voudig het normale is met een frequentie zo dicht op elkaar als twee dagen voor de duur die nodig is voor herstel je zal achterlaten met desensitisatie en je herstel alleen maar zal rekken ...nu jij.
Pregnyl wordt gemaakt van de urine van de zwangere vrouwen en zorgt er voor om je testikels weer sneller groot worden zodat sneller testosteron wordt geproduceerd in je ballen. Je kunt niet met HCG nakuren het is de bedoeling dat je dat tijdens of op het einde van je kuur neem en liefst met nolvadex om dat HCG 400% aromatiseert.
wanneer je HCG toedient in gebruikelijke (medische) doseringen, veroorzaakt dit een verhoogde aromatase en dus een hoge estrogen peak! dit heeft een negatieve invloed op de leydigcellen, met eventuele vertraagde herstel in het verlengde..
door de HCG dosis laag te houden (max 500iu per injectiemoment) voorkom je de estrogen peak.
in die zin kun je het toedienen van HCG, 500IU per injectiemoment evt 2 keer per week handhaven tot aan de nakuur zonder nolvadex, aangezien het op formaat houden van de testikels tijdens de kuur de doelstelling is.(niet het herstellen van de axis)
wat wil je nou van m..? Jij hebt ook geen theorie uitgelegd, enkel 3 posts gekopieerd en daar je conclusies uit getrokken (waarom die van ahmet dr tussen staat..?)En nu moet Loo dus gaan zoeken naar posts waar zijn mening in gekopieerd staat..? Want die staan ook heus wel op dit forum, de meningen over toedienen hcg zijn nogal s verandert de laatste jaren.
Loo, maak je niet druk
lach je niet uit in tegen deel ben reuze benieuwd naar jou theorie
Ik ken m op 2 manieren, crash dosis manier en de 500IU manier
beide zet men niet elke of om de dag, ik denk zelf dat ze daar een hele goeie reden voor hebben gezien de halfwaarde tijd
Verder suggereer ik niets, zeg ik ook niet dat je liegt oid dr is gwoon geen 1 duidig iets over te zeggen. Ik ga ff uit van wat gebruikelijk is om de dag 1000IU ken ik niet vindt ik te veel van t goeie, daarom ben ik ook reuze benieuwd naar jou theorie
was niet om je uit te lachen hoor, dacht dat je daar een grapje maakte met 1000IU om de dag vandaar dat ik lachte, blijkt nu dus dat je geen joke maakteje was me wel aan het uitlachen lees je eigen posts maar na...
Ja klopt me know dat crash dosis ook gangbaar isJe moet niet zoveel in hokjes denken, er zijn geen uitsluitend "twee manieren" voor hcg.De crashdosis wordt buiten dbb nog wel veel gezet omdat niet iedereen bekend is met de schade van de cellen van Leydig bij hoge dosering ivm aromatase, en omdat sommige er maling aan hebben en van mening zijn dat een crashdosis beter werkt en dat die schade overdreven is.
Als je weet dat Pregnyl heftig aromatiseert, geld hier hoe hoger de dosis/frequentie hoe heftiger de bijwerkingen, aromatase is t laatste wat wilt in je kuur.- bij welke dosering loop je risico op forse aromatase en schade van cellen van Leydig.Wat is in jouw ogen dus "teveel van het goede". En kun je dit onderbouwen met wetenschappelijke feiten?
een tijd terug heb ik een PCT protocol van een endocrinoloog gepost Swale zie..
PCT protocol by Swale:
I advise my AAS patients to use small amounts of HCG (250IU to 500IU) two days each week, right from the beginning of the cycle. This serves to maintain testicular form and function. It makes more sense to me to keep the horse in the barn, so to speak, then to have to chase it across three counties later on. I am also a big fan of maintaining estrogen within physiological ranges. Both therapies have been shown to hasten recovery.
Any more than 500IU of HCG per day causes too much aromatase activity. Some feel aromatase is actually toxic to the Leydig cells of the testes. You are then inducing primary hypogonadism (which is permanent) while treating steroid-induced secondary (hypogonadotrophic) hypogonadism (which is temporary--hopefully).
If 250IU or 500IU on two days each week isn't enough to stave off testicular atrophy, then I recommend using it more days each week (as opposed to taking larger doses). In fact, I wouldnÂ’t mind having a guy use 250IU per day ALL THROUGH the cycle. Those that have tell me they thus avoid that edgy, burned-out feeling they usually get. They also say they simply feel better each day. Subjective reports, to be sure, but they are hard not to appreciate. Especially when HCG is so inexpensive.
The testes are then ready, willing and able to again produce testosteron at the end of the cycle. LH levels rise fairly rapidly, but endogenous testosteron production is limited by lack of use. I also want to make sure a SERM, such as Clomid or Nolvadex, is at effective serum dosage (around 100mg QD for Clomid, 20-40mg QD for Nolvadex) when serum androgen levels drop to a concentration roughly equal to 200mg of testosteron per week. That is when androgenic inhibition at the HP no longer dominates over estrogenic antagonism with respect to inducing LH production. Of course, if the fellow has been doing Clomid or Nolvadex all along the way (and I now prefer Nolvadex over Clomid, due to the possibility of negative sides from the Clomid), he is all set to simply continue it at the end (no need to switch from one to the other). BTW, I see no evidence of any benefit in using BOTH SERM''s at the same time. I used to think a couple of weeks of the SERM was enough; now I like to see an entire month after the last shot of AAS (and migration of long to short esters as the cycle matures). Tapering the SERM is probably a good idea during the last week, as well.
I want my patients to stop taking HCG within a week after the end of the cycle. The testosteron production it induces will further inhibit recovery, as will using Androgel, or any other testosteron preparation, while in recovery. There is no escaping this, as there is no such thing as a “bridge”. Just because you are not inhibiting the HPTA for the entire 24 hours does not mean you are not suppressing it at all. IOW, you can't fool the bodyit is smarter than you are.
I like Arimidex during the cycle (in fact, consider use of an AI while taking aromatisables a necessity) but it ABSOLUTELY should not be used post cycle (even though it has been shown to increase LH production) because the risk of driving estrogen too low, and therefore further damaging an already compromised Lipid Profile, is too great (this also drives libido back into the ground—and we don't want that, do we?).
All this is meant to get my guys through recovery as fast as possible (the real goal, yes?). So far, all of them who have tried it have reported they are recovering faster than when they have tried other protocols.
decide for yourself! in andere posts geeft hij ook wel eens 250IU eod aan, maar 500IU ed zou voor teveel aromatase zorgen!
Pregnyl heeft een halfwaarde tijd van ongveer 33 uur dus injectie interval lijkt mij het best om m om de 4 a 5 dagen te zetten- Je stelt dat hcg niet elke dag of om de dag gezet moet worden gezien de halfwaarde tijd. Wat is volgens jou de halfwaardetijd van hcg, en wat is dan de meest efficiënte injectieinterval?