XXL Nutrition

HCG ja of nee ?

Ik heb zelf een vraag over het gebruik van HCG

ik heb 5000IE HCG
Ik heb 5 insuline naalden a 1 ml
Ik wil 4 weken lang 500 IE per week gaan gebruiken (2 keer 250 IE)

Hoe los ik dat op?

5000 IE oplossen in 10 ml Bact. Water
1 ml bevat dan 500IE. Ik moet dus 2 keer per week 0.5 ml prikken.
Dus per week heb ik 2 insuline naalden nodig? Ik kom dus 3 insuline naalden te kort?

Gewoon een paar extra naalden kopen.

Ik verdeel zelf altijd 5000iu vermengd in 2ml bac water over 9 spuitjes, En doe daar 4,5 weken mee.

Het 10e spuitje krijg ik nooit helemaal gevuld, dus met de 9e spuit trek ik alles op wat er nog over is en dat zet ik dan meteen.

Nee .

Je lost die 5000iu op in 2 Ml bac water .
Dan doe je de 5000 delen door die 2 ml .
Dus 0,10 ml oftewel 10 IU slin pin is 250iu hcg .

Er zijn uiteraard meerdere manieren. Maar in principe maakt het niet uit of die 250iu in 0.05ml of 0.1ml toch?

Inderdaad

Gewoon een paar extra naalden kopen.

Ik verdeel zelf altijd 5000iu vermengd in 2ml bac water over 9 spuitjes, En doe daar 4,5 weken mee.

Het 10e spuitje krijg ik nooit helemaal gevuld, dus met de 9e spuit trek ik alles op wat er nog over is en dat zet ik dan meteen.

Dus per spuitje zit dan bij jou 250 IE.?

Als je niet moeilijk wil doen met rekenen: 5000 iu verdelen over 5ml = 10 spuitjes.
Snap niet hoe mensen nu bij 9 komen?
Je trekt gewoon met 2 spuiten(5cc) 10ml uit de bac water vial voordat je uberhaubt begint. Anders weet je niet hoeveel ml bac je hebt. Dan gebruik je de spuit waar exact 5ml water in zit. De andere souit kan je weggooien.

Ik heb zelf een vraag over het gebruik van HCG

ik heb 5000IE HCG
Ik heb 5 insuline naalden a 1 ml
Ik wil 4 weken lang 500 IE per week gaan gebruiken (2 keer 250 IE)

Hoe los ik dat op?

5000 IE oplossen in 10 ml Bact. Water
1 ml bevat dan 500IE. Ik moet dus 2 keer per week 0.5 ml prikken.
Dus per week heb ik 2 insuline naalden nodig? Ik kom dus 3 insuline naalden te kort?
250 iu 2x per week is te weinig, krent.
250 iu eod of 500 2x per week.

Als je niet moeilijk wil doen met rekenen: 5000 iu verdelen over 5ml = 10 spuitjes.
Snap niet hoe mensen nu bij 9 komen?
Je trekt gewoon met 2 spuiten(5cc) 10ml uit de bac water vial voordat je uberhaubt begint. Anders weet je niet hoeveel ml bac je hebt. Dan gebruik je de spuit waar exact 5ml water in zit. De andere souit kan je weggooien.

Waarom trek je niet gewoon precies 2ml bac water op in plaats van 2x 5ml om vervolgens 1 spuit weg te gooien :p ?

Vervolgens gewoon 9 spuitjes vullen met een ruime 0,2ml en klaar is kees.

Het 10e spuitje haal ik nooit exact 0,2ml uit en om nou 9 keer te doen met 5000iu in plaats van 10 keer dat maakt ook niet zo veel uit.

En om het nou allemaal precies op de 0,01ml precies op te trekken omdat ik anders het 10e spuitje te kort kom vind ik ook maar onhandig gedoe, gewoon lekker ruim optrekken en dan komt het wel goed.

Waarom trek je niet gewoon precies 2ml bac water op in plaats van 2x 5ml om vervolgens 1 spuit weg te gooien :p ?

Vervolgens gewoon 9 spuitjes vullen met een ruime 0,2ml en klaar is kees.

Het 10e spuitje haal ik nooit exact 0,2ml uit en om nou 9 keer te doen met 5000iu in plaats van 10 keer dat maakt ook niet zo veel uit.

En om het nou allemaal precies op de 0,01ml precies op te trekken omdat ik anders het 10e spuitje te kort kom vind ik ook maar onhandig gedoe, gewoon lekker ruim optrekken en dan komt het wel goed.
Je bedoeld dat je de bac water daarna nog bewaard voor de volgende 2ml?

Meestal pak ik die 2ml die bij de hCG zit bijgeleverd.

En als ik zelf een flesje bac water van 5ml open maak dan gooi ik gewoon 3ml weg. Dat spul kost toch niks.
Maar wat bijgeleverd is is steriel water he? Dat blijft veel korter goed.
Ik meng 5000 iu altijd met 5ml bacwater omdat ik het makkelijk rekenen vindt.
Maar dan gooi ik dus wel ook 5ml weg van de 10ml.
In principe kan je het inderdaad met veel minder water mengen, maar ik zou het niet zo snel met steriel water doen.

Maar wat bijgeleverd is is steriel water he? Dat blijft veel korter goed.
Ik meng 5000 iu altijd met 5ml bacwater omdat ik het makkelijk rekenen vindt.
Maar dan gooi ik dus wel ook 5ml weg van de 10ml.
In principe kan je het inderdaad met veel minder water mengen, maar ik zou het niet zo snel met steriel water doen.

Ja dat klopt, alleen ik vries het altijd in en dan zou het langer goed moeten zijn alleen gaat er door het invriezen een klein deel van de werking verloren

De meningen zijn bij hCG nogal verdeeld over het wel/niet invriezen, wel/niet het bijgeleverde goedje gebruiken om te mengen.. Maar zolang mn ballen niet terug krimpen naar mini gehaktballetjes dan ga ik er vanuit dat het invriezen gewoon zn werk doet.

En ik weet ook niet zeker of ik het goede bac water bestel iedere keer. Het spul wat ik gebruik brand ontzettend en ik zou er niet aan moeten denken om 0,5ml van dat spul te moeten injecteren :p

Ja dat klopt, alleen ik vries het altijd in en dan zou het langer goed moeten zijn alleen gaat er door het invriezen een klein deel van de werking verloren

De meningen zijn bij hCG nogal verdeeld over het wel/niet invriezen, wel/niet het bijgeleverde goedje gebruiken om te mengen.. Maar zolang mn ballen niet terug krimpen naar mini gehaktballetjes dan ga ik er vanuit dat het invriezen gewoon zn werk doet.

En ik weet ook niet zeker of ik het goede bac water bestel iedere keer. Het spul wat ik gebruik brand ontzettend en ik zou er niet aan moeten denken om 0,5ml van dat spul te moeten injecteren :p
Ja de eerste keer dat ik hcg deed was volledig gevoelloos, maar de laatste aantal keren was echt vreselijk xD
Brandde als een madderfakker.
Denk dat het inderdaad aan het water ligt, want heb ook hg hcg gehad, zelfde verhaal.

Terug
Naar boven