MuscleMeat

HCG nodig bij volgende kuur?

Bezoekers in dit topic

R4gezz

Novice
Lid geworden
18 apr 2012
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Hallo iedereen!

Ik ben van plan om in september mijn 2e kuurtje te beginnen, bloed laten prikken bij de dokter en alles ziet er goed uit om mijn volgende kuur te beginnenn
, volgende kuur ziet er als volgt uit:

Week 1-10 500 mg Test E
Week 1-10 200mg Mast E
Week 1-6 40 mg Winstrol
Week 12-15 nakuren met nolva en clomid

Nu mijn vraag is dien ik HCG te nemen tijdens mijn kuur? zoja vanaf wanneer, welke dosis en hoeveel keer?
Mijn vorig kuurtje was nie echt zwaar zat op
10 weken test E 375mg/w
6weken Anavar 50mg pd
Had ijk toch 6.7kg overgehouden dus was best tevreden.
Maar ik had wel de indruk dat mijn testikels ietwat gekrompen waren, dus dit wil ik natuurlijk vermijden in mijn volgende kuur, vandaar dat ik ook maar mijn kuur plan in september omdat ik eerst zoveel mogelijk te weten wil komen over het gebruik van HCG. :)

Alvast bedankt allemaal!
 
zou m vanaf week 3 laten meelopen (liever iets vroeger dan te laat, niet wachten tot ze krimpen).
500iu per week is meestal voldoende (2x 250iu verdeeld over de week)
 
zou m vanaf week 3 laten meelopen (liever iets vroeger dan te laat, niet wachten tot ze krimpen).
500iu per week is meestal voldoende (2x 250iu verdeeld over de week)

ok alvast bedankt!
Hoe kan ik dit het best mengen en bewaren? bewaar ik het in een vail of kan ik het in spuitjes bewaren in de diepvries en even voor het zetten hem uit de diepvries halen en in de koelkast stoppen of hoe zit dat nu?
 
ok alvast bedankt!
Hoe kan ik dit het best mengen en bewaren? bewaar ik het in een vail of kan ik het in spuitjes bewaren in de diepvries en even voor het zetten hem uit de diepvries halen en in de koelkast stoppen of hoe zit dat nu?

Ligt eraan wat de inhoud van je hcg is. Is het een 5000 iu verpakking?
 
HCG is inderdaad een 5000iu verpakking.

Daar zit 1ml. bacterieel water bij en dat is lastig te verdelen in 10 spuiten.
Gewoon bacterieel water halen bij de apotheek, de poeder oplossen in een spuit met 5 ml. water. Daarna 500 iu verdelen in 10 spuiten (halve ml.)
Deze kun je gewoon inde vriezer bewaren omdat de hoeveelheid spuiten te groot is voor de koelkast, waarin het zo'n twee maanden goedblijft.
Op de dag van spuiten haal je er een uit de vriezer, goed laten ontdooien op kamertemperatuur en dan kun je hem zetten. 1x per week 500 iu kan ooki.p.v. 2x per week 250 iu en scheelt meteen 1x prikken :-)
 
ik zou aanmaken met 5ml bac water zo ken je een slin spuitje voltrekken met 250iu= 0.25 ml
 
En mocht het écht problematisch zijn om aan bacterieel water te komen wil ik bij wijze van uitzondering wel een steriele vial met 10 ml. naar je toesturen.
 
mijn vraag is dan waar spuit je hcg in ook gewoon in de kont of buik ?
 
Kan intramusculair (in de spier) of subcutaan (onderhuids).
 
Back
Naar boven