MuscleMeat

HCG vanaf week 6 toevoegen. Zinvol of niet?

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Waardering
440
Ik ben nu bezig met mijn cutkuur van 12 weken (350 test e + 700 primo +T3). Ik zit nu aan het begin van week 5. Nu wil ik alsnog vanaf week 6 HCG (2x 500IU per week) gaan toevoegen. Is dit zinvol voor mijn herstel of niet? Dit zou de eerste keer zijn dat ik HCG ga gebruiken.

Ik ben nu bezig met mijn cutkuur van 12 weken (350 test e + 700 primo +T3). Ik zit nu aan het begin van week 5. Nu wil ik alsnog vanaf week 6 HCG (2x 500IU) gaan toevoegen. Is dit zinvol voor mijn herstel of niet? Dit zou de eerste keer zijn dat ik HCG ga gebruiken.

Is zeker zinvol. Na 2 weken merk je dat volume terug komt in je testikels. Zal je zeker helpen met herstel. Ik zou het gewoon doen

• Topic Starter Topic Starter
Is zeker zinvol. Na 2 weken merk je dat volume terug komt in je testikels. Zal je zeker helpen met herstel. Ik zou het gewoon doen

Ik moet eigenlijk zeggen dat ze nog helemaal niet gekrompen zijn. Maar om dit te voorkomen....

En volgens iemand hier op het forum hoeven je ballen ook niet te krimpen ondanks dat je Leydigcellen minder/niet meer actief zijn.

Zeker toevoegen.

Ik ben nu bezig met mijn cutkuur van 12 weken (350 test e + 700 primo +T3). Ik zit nu aan het begin van week 5. Nu wil ik alsnog vanaf week 6 HCG (2x 500IU per week) gaan toevoegen. Is dit zinvol voor mijn herstel of niet? Dit zou de eerste keer zijn dat ik HCG ga gebruiken.

Hoe staat het met je voortgang tot nu toe? zult het toch nu ongeveer beginnen te merken

Hoe staat het met je voortgang tot nu toe? zult het toch nu ongeveer beginnen te merken

Cutkuurtje he...beetje saai ;)

Kracht is wel omhoog, schouders en traps komen beter uit, aders op schouders. En sinds toevoegen van t3 meer honger en is mijn vet ook aan het zakken.

Cutkuurtje he...beetje saai ;)

Kracht is wel omhoog, schouders en traps komen beter uit, aders op schouders. En sinds toevoegen van t3 meer honger en is mijn vet ook aan het zakken.

Haha ok,zal over een paar weken nog eens checken hoe het gaat ben benieuwd. Maat van me is vorige week begonnen met 800primo 250test, ikzelf begin April....ram zin in!! Waarom heb je gekozen voor T3 trouwens?

Haha ok,zal over een paar weken nog eens checken hoe het gaat ben benieuwd. Maat van me is vorige week begonnen met 800primo 250test, ikzelf begin April....ram zin in!! Waarom heb je gekozen voor T3 trouwens?

Na maanden cutten was mijn stofwisseling erg langzaam geworden. AAS zelf zorgde niet voor versnelde stofwisseling en meer honger. Na het toevoegen van t3 is mijn stofwisseling weer erg goed en heb veel meer honger en zakt mijn vet ook weer goed, ook al ben ik nog maar net met t3 bezig.

Terug
Naar boven