AndroidHealthClinic

HCG - vermageren?

cozmo

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
125kg
Vetpercentage
15%
Ik zie hier op het forum dat HCG gebruikt wordt tegen het krimpen van de ballen.

Nu zie je ook op het internet dat dit gebruikt wordt om te vermageren.

Klopt dit?

Greets,

ja samen met een 500kcal dieet val je af.

Maar je valt zowiezo af met 500kcal dieet,dus wat nu precies de meerwaarde van pregnyl is weet ik niet

Ik geloof er niet in. Ik vind een 500kcal inname per dag al niet gezond klinken. Vooral als je kijkt naar de richtlijn van wat een man en vrouw aan kcal per dag moeten innemen. (al is dit verschillend per persoon, het is slechts een richtlijn) 2500kcal voor een man en 2000kcal voor een vrouw.

Plus, je wordt afgezet met die prijzen. Je kunt hier op dbb gratis met alle info hier te vinden een voedingsschema voor jezelf knutselen en presenteren. Met de hulp die je krijgt, heb je een dieetschema voor jezelf voor 0 euro. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ondertussen ook wel gezien dat het je testosteron (eigen) zeer snel doet stijgen voor een bepaalde tijd. 5 dagen

HCG als vermagerings-addition werd door een Franse arts inn de 60'er jaren geintroduceerd. Sindsdien is het met ups en downs populair geweest.
Sinds 5 jaar is er weer een groeiende populariteit gaande, o.a. aangeslingerd door de klinieken in Nederland die het sterk verdunde HCG inbrengen bij klanten.

Ik ken een mevrouw van 42 die kon eten wat ze wilde (binnen de perken) en met een HCG kuur 26kg verloor. Ik heb het resultaat zelf gezien dus ben overtuigd. Een HCG kuur via een kliniek kost al gauw 500-800 euro terwijl de gebruikte HCG nog geen 15 euro kost. :roflol:

Ligt toch echt aan die 500kcal ipv de HCG.

Kan weinig tot niets vinden in de medische literatuur over gewichtsverlies bij HCG gebruik. Maar misschien kijk ik niet goed. ;)

MrJ het is hype en handel these days. Er bestaan zelfs FORA die er alleen maar over gaan......;)

DBC01 zei:
MrJ het is hype en handel these days. Er bestaan zelfs FORA die er alleen maar over gaan......;)
Die gaan over het 'vermeende' gewichtverlies door HCG, niet die gaan over wetenschappelijke bewijzen dat HCG gewichtsverlies bewerkstelligt. Ook nog niemand gevonden die blijvend is afgevallen, alleen jojo's.

Ikke wel. Ik heb er in mijn omgeving wel meerdere hoor die ermee zijn begonnen of er succes mee hebben gehad. Ook trouwens genoeg vrouwen die aan het jojo'en zijn maar da's ook gedeeltelijk een kwestie van het niet aanpassen van je levensstijl na een succesvolle vermagering met HCG.

Tot een paar jaar gelden nam ik weleens HCG mee uit het buitenland voor een aantal van die mensen en het is niet voor niets geweest.

Ik blijf er zelf bij dat de HCG bar weinig toevoegd en het absurde 500kcal /d dieet hoofdzakelijk hiervoor verantwoordelijk is.

Maar goed, wie ben ik. ;)

cozmo zei:
Ik zie hier op het forum dat HCG gebruikt wordt tegen het krimpen van de ballen.

Nu zie je ook op het internet dat dit gebruikt wordt om te vermageren.
Klopt dit?

Greets,

???:scratch: ben je niet in de war met HGH/STH?

Nope TS heeft gelijk al verschillen de meningen over de resultaten.

ow..ok...ik heb dr iig nog niet van gehoord:o

DBC01 zei:
HCG als vermagerings-addition werd door een Franse arts inn de 60'er jaren geintroduceerd. Sindsdien is het met ups en downs populair geweest.
Sinds 5 jaar is er weer een groeiende populariteit gaande, o.a. aangeslingerd door de klinieken in Nederland die het sterk verdunde HCG inbrengen bij klanten.

Ik ken een mevrouw van 42 die kon eten wat ze wilde (binnen de perken) en met een HCG kuur 26kg verloor. Ik heb het resultaat zelf gezien dus ben overtuigd. Een HCG kuur via een kliniek kost al gauw 500-800 euro terwijl de gebruikte HCG nog geen 15 euro kost. :roflol:

Idd! Tijdens een vermageringskuur van 23 dgn wordt er in totaal voor 1000 u.i. ingespoten. En dat voor een prijsje van een paar honderd euro!!!!
Jammer dat mensen hiervan niet op de hoogte zijn en totaal misleid worden door de commercie van deze klinieken, ook al omdat het inmiddels bewezen is dat hcg NIETS met je vetverbranding doet.

Voor non-bodybuilders is vermageren toch supersimpel?? Dus waarom al dat gedoe? Gewoon minder kcal opnemen en er meer verbranden, heb je toch geen middelen voor nodig? Die klinieken zijn gewoon dikke afzetters volgens mij en de mensen die er heen gaan zijn er zonder karakter (als ze geen ziekte hebben waardoor ze vet aanzetten, want dan kunnen ze er natuurlijk niets aan doen)

Vermageren en je spiermassa behouden (of zelfs laten aankomen) is natuurlijk een gans andere zaak :D

Terug
Naar boven