XXL Nutrition

heb advies nodig voor mijn kuur

robber

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik ben 33 jaar en train nu al zeker 4jaar en zie er goe uit.Ik zou nu een keer een kuur willen doen maar ik weet er niets van op advies van iemand zijn da de volgende producten die hij me aanraad deca-durabolin, sustanon en winstrol Ik zou nu willen weten of da goe is of nie en hoelang ,hoeveel en moe ik een nakuur doen? kan er iemand me raad geven? dank u

Lekker simpel aan de test, of test met deca natuurlijk.

ok normaal stelt men zich eens even voor

[Link niet meer beschikbaar]

Om je verder te helpen hier en beginnerschema met sustanon en deca:

week 1tem 10 500mg sus (2x per week)

week 1 tem 9 200mg deca

week 9tem 12 40mg winny ed

nakuur week 12 tem 15

novadex week 1 40 mg
week 2 30 mg
week 3 20 mg
week 4 20 mg

Veel sucses;)

ok normaal stelt men zich eens even voor

[Link niet meer beschikbaar]

Om je verder te helpen hier en beginnerschema met sustanon en deca:

week 1tem 10 500mg sus (2x per week)

week 1 tem 9 200mg deca

week 9tem 12 40mg winny ed

nakuur week 12 tem 15

novadex week 1 40 mg
week 2 30 mg
week 3 20 mg
week 4 20 mg

Veel sucses;)

Nogal heftig voor een 1e x.

Zou idd net zoals maus zegt, test only of test deca doen.
Keep it simple!

• Topic Starter Topic Starter
ik heet jan en woon aan de belgische kust alvast bedankt . Voor ik men kuur doe laat ik me toch eens men bloed controleren bij de dokter dat kan nooit slecht zijn

ik heet jan en woon aan de belgische kust .Alvast bedankt. Voor dat ik men kuur ga doen wip ik nog eens binnen bij de dokter voor men bloed te controleren da kan toch nooit kwaad tot ziens

ik heet jan en woon aan de belgische kust alvast bedankt . Voor ik men kuur doe laat ik me toch eens men bloed controleren bij de dokter dat kan nooit slecht zijn

Hoi Jan,

Ik ben Mark en woon aan de Nederlandse kust.
Je bloed laten controleren bij een dokter is de goede manier om zeker te weten of je aan een kuur kan beginnen.
Prima dus.
Mits je weet op welke waardes je het moet laten controleren....

aan die 3 producten geef ik ook mijn voor keur:)

als het je eerst kuur is mischien
250mg sustanon per week 10 weken
200mg deca per week 8 weken
en eventueel in de laatste 2 weken winstrol

• Topic Starter Topic Starter
aan herkuul dank u hoeveel mg winstrol moe ik dan innemen .Het is men eerste keer en een nakuur

Kijk jan, hier zijn veel mensen die verschillende meningen hebben over kuren, aangezien dat jij er niet zoveel vanaf weet zal ik niet naar iedereen luisteren.

Zoals al BigMaus in post 2 al gezegt heeft gewoon simpel doen, pak Test e 500mg dat is meer als genoeg voor jou, als je toch wild stacken pak dan 200mg deca bij. Als je hier mee met mij akkoord bent zal ik je verder helpen met je nakuur.

Terug
Naar boven