MuscleMeat

Heb ik de genen ervoor? ( Beginner )

TheLaw

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Hoi,

Ik drukte als ik me verveelde af en toe in me kamer op. Ook ( het klinkt mischien dom ) tilde ik soms een zware schooltas heen en weer .En zag er al zo uit.
0SAh2eC.jpg

Dit was een maandje geleden. Sinds een weekje ga ik ook naar de sportschool. Ik was al van jongs af aan geïnteresseerd in bodybuilden.

Mijn vraag is denken jullie dat ik de juiste genen hiervoor heb?

Ik wil niks professioneels btw gewoon een gespierd lichaam.

Edit : Was nog nooit eerder in een sportschool geweest in de tijd van die foto

Laatst bewerkt:
Goede basis toch?

Goede basis.
Probeer je wat meer in te lezen over poses.
Dan kunnen ze hier wat beter zicht geven op je progressie en status.

Ik zou je titel aanpassen, want mensen gaan je erop burnen

Ziet er al goed uit, volgens mij heb je wel goede genen.

Goede basis, nu nog dedication en er vol vool gaan

Hey TheLaw ik ben TheRay.

Iedereen heeft mindere/betere genen, gewoon nu doorblijven trainen en ervoor gaan. Je basis is er.

Niet op basis van 'ik heb goeie genen/ik heb slechte genen' beslissen of je wel of niet kan fitnessen/bodybuilden. Mensen met 'slechtere' genen zouden mss juist NOG meer motivatie moeten hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vroeg het gewoon af want ik deed bijna niks af en toe opdrukken en het leek alsof het vanzelf kwam. Natuurlijk ga ik goed doorzetten in de gym.

Goede basis.

Hoi,

Ik drukte als ik me verveelde af en toe in me kamer op. Ook ( het klinkt mischien dom ) tilde ik soms een zware schooltas heen en weer .En zag er al zo uit.
0SAh2eC.jpg

Dit was een maandje geleden. Sinds een weekje ga ik ook naar de sportschool. Ik was al van jongs af aan geïnteresseerd in bodybuilden.

Mijn vraag is denken jullie dat ik de juiste genen hiervoor heb?

Ik wil niks professioneels btw gewoon een gespierd lichaam.

Edit : Was nog nooit eerder in een sportschool geweest in de tijd van die foto

Voor een gewoon gespierd lichaam heb je niet echt "de juiste genen" nodig, gewoon goed eten en trainen en dan kom je er wel na een paar jaar. Goede genen heb je nodig als je wedstrijden wil doen op het hoogste niveau, want zelfs voor amateur wedstrijden heb je niet echt super genen nodig. Maar je hebt toch al een goede basis, dus gewoon eten en trainen en zie na 2-3 jaar waar je staat.

Terug
Naar boven