vooruitdanmaar
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Wellicht ligt het aan mij maar hoe zit het met de fysieke prestatie en mentale prestaties tijdens het gebruik van AS?
Ikzelf ervaar steeds :
- hogere uithouding
- hogere kracht
- lagere hartslag
- lagere ademhaling
- hogere mentale alertheid
- beter slapen en ook overdag energieker dan anders
- sociaal betere omgang
- meer zelfvertrouwen en durf
Van sides heb ik weinig last tijdens de kuren en erna ook niet behalve met Bold dan is mijn libido verdoet voor langere tij zelfs met proviron alleen voel ik mij al stukken beter.
Ik denk soms dat ik van nature iets tekort heb
Mijn dokter ontkracht dit d.m.v. bloedonderzoeken maar ik geloof er niet veel meer van want ik was nl. ook een laatbloeier...toen iedereen al op het einde van zijn pubertijd zat begon ik nog maar...ik groeide zelfs nog na mijn 21jaar.
Voor de rest ben ik gezond(ik heb wel van nature een zeer dun beendergestel en menig vrouw was jaloers op mijn figuur) maar ik speel steeds met de gedachte dat ik toch iets tekort heb of tekort had in het verleden wat me nu nog steeds parten speelt.
maarja volgens de dokters is alles in orde.
Welke onderzoeken kan je alten doen om wat wijzer te worden?
Ikzelf ervaar steeds :
- hogere uithouding
- hogere kracht
- lagere hartslag
- lagere ademhaling
- hogere mentale alertheid
- beter slapen en ook overdag energieker dan anders
- sociaal betere omgang
- meer zelfvertrouwen en durf
Van sides heb ik weinig last tijdens de kuren en erna ook niet behalve met Bold dan is mijn libido verdoet voor langere tij zelfs met proviron alleen voel ik mij al stukken beter.
Ik denk soms dat ik van nature iets tekort heb
Mijn dokter ontkracht dit d.m.v. bloedonderzoeken maar ik geloof er niet veel meer van want ik was nl. ook een laatbloeier...toen iedereen al op het einde van zijn pubertijd zat begon ik nog maar...ik groeide zelfs nog na mijn 21jaar.Voor de rest ben ik gezond(ik heb wel van nature een zeer dun beendergestel en menig vrouw was jaloers op mijn figuur) maar ik speel steeds met de gedachte dat ik toch iets tekort heb of tekort had in het verleden wat me nu nog steeds parten speelt.
maarja volgens de dokters is alles in orde.
Welke onderzoeken kan je alten doen om wat wijzer te worden?

loop overal tegenaan.