Fitness Seller

Heb ik iets te kort.

vooruitdanmaar

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wellicht ligt het aan mij maar hoe zit het met de fysieke prestatie en mentale prestaties tijdens het gebruik van AS?

Ikzelf ervaar steeds :

- hogere uithouding
- hogere kracht
- lagere hartslag
- lagere ademhaling
- hogere mentale alertheid
- beter slapen en ook overdag energieker dan anders
- sociaal betere omgang
- meer zelfvertrouwen en durf

Van sides heb ik weinig last tijdens de kuren en erna ook niet behalve met Bold dan is mijn libido verdoet voor langere tij zelfs met proviron alleen voel ik mij al stukken beter.

Ik denk soms dat ik van nature iets tekort heb???Mijn dokter ontkracht dit d.m.v. bloedonderzoeken maar ik geloof er niet veel meer van want ik was nl. ook een laatbloeier...toen iedereen al op het einde van zijn pubertijd zat begon ik nog maar...ik groeide zelfs nog na mijn 21jaar.
Voor de rest ben ik gezond(ik heb wel van nature een zeer dun beendergestel en menig vrouw was jaloers op mijn figuur) maar ik speel steeds met de gedachte dat ik toch iets tekort heb of tekort had in het verleden wat me nu nog steeds parten speelt.

maarja volgens de dokters is alles in orde.

Welke onderzoeken kan je alten doen om wat wijzer te worden?

Ik slaap juist niet altijd even goed met aas. En energieker??? De t*ring ik word echt zo lui als een gek. Niet meer normaal. Werd ik er maar energieker van...

Ey JP, dat heb ik inderdaad ook man!
Lui als de t*fus behalve als ik moet trainen ;)
Slapen ook messed up! Snachts wakker worden, en zweten!

Kword er ook lomp van :P loop overal tegenaan.
Sociaal beter in omgang? Nou nee, kword niet agressief, maar wel snel geirriteerd.
Zo'n druk in je lichaam van grrrrrrrr

OffTopic: JP die stats zijn erg man! Keep it up ;)

Werd er ook verschrikkelijke lui van, echt niet normaal keek er al tegenop om de volgende morgen de container bij de weg te zetten en om 's-avonds mijn bed uit te gaan voor de toilet vond ik bijna al teveel gevraagd.

Ey JP, dat heb ik inderdaad ook man!
Lui als de t*fus behalve als ik moet trainen ;)
Slapen ook messed up! Snachts wakker worden, en zweten!

Kword er ook lomp van :P loop overal tegenaan.
Sociaal beter in omgang? Nou nee, kword niet agressief, maar wel snel geirriteerd.
Zo'n druk in je lichaam van grrrrrrrr

OffTopic: JP die stats zijn erg man! Keep it up ;)

Pfff heb idd alleen energie om te trainen en nken. daarbuiten kan alles me gestolen worden. ben ook niet altijd even sociaal. Maar daar heb ik altijd al last van gehad;)

Ja gaat lekker man...

Wellicht ligt het aan mij maar hoe zit het met de fysieke prestatie en mentale prestaties tijdens het gebruik van AS?

Ikzelf ervaar steeds :

- hogere uithouding
- hogere kracht
- lagere hartslag
- lagere ademhaling
- sociaal betere omgang

Van sides heb ik weinig last tijdens de kuren en erna ook niet behalve met Bold dan is mijn libido verdoet voor langere tij zelfs met proviron alleen voel ik mij al stukken beter.

Ik denk soms dat ik van nature iets tekort heb???Mijn dokter ontkracht dit d.m.v. bloedonderzoeken maar ik geloof er niet veel meer van want ik was nl. ook een laatbloeier...toen iedereen al op het einde van zijn pubertijd zat begon ik nog maar...ik groeide zelfs nog na mijn 21jaar.
Voor de rest ben ik gezond(ik heb wel van nature een zeer dun beendergestel en menig vrouw was jaloers op mijn figuur) maar ik speel steeds met de gedachte dat ik toch iets tekort heb of tekort had in het verleden wat me nu nog steeds parten speelt.

maarja volgens de dokters is alles in orde.

Welke onderzoeken kan je alten doen om wat wijzer te worden?

@dikgedrukt:

Dat komt niet door de AS, maar misschien helpt het wel bij jou in de zin van een placebo effect.

Ikzelf ervaar steeds :
- hogere uithouding
- hogere kracht
- lagere hartslag
- lagere ademhaling
- sociaal betere omgang

Dit is geen betoog over de voordelen van AS, in tegen deel het zijn gevaarlijke medicijnen....weet waar men mee bezig is.

Dat zijn mooie effecten.....het behoeft weinig betoog over de voordelen van testosteron op het moment dat je een te laag testosteron gehalte hebt, het heeft ook heel veel nadelen die ieder van ons kent.

Je test gehalte wordt gemeten in mmol of nmol oid en moet tussen de....en 25 liggen, tja bij welk gehalte functioneert men goed.....ik denk hoe lager hoe erger de klachten, op een bepaald leeftijd neemt je productie af. Andere metingen ken ik niet je arts en de meeting is daarin bepalende factor, is nou eenmaal vastgesteld dat je tussen een bepaalde waarde gezonde productie hebt. Je zou eventueel naar een psycholoog...coïtusuoloog...uroloog kunnen gaan als je echt problemen/disfuncties hebt. Ga er vanuit dat je coïtus-drift, hem omhoog krijgen ed oke is. Lekker he testosteron :D

"Enkele voordelen van testosterontherapie omvatten (1) een significante verhoging van de beendichtheid van het lichaam (2) een verhoging van spiersterkte, (3) een verhoging van libido en rente in geslacht, (4) minder instanties van erectiele dysfunctie, en (5) een totale verhoging van energie en stemmingen." Bron:De Therapie van Testerone

Door dat je je goed gaat voelen krijg je deze acties:
- sociaal betere omgang

Zie HRT, TRT
UroMotief voor de Huisarts
hrt therapie
GezondheidsNet - Geest - nieuws - eerder_depressie_bij_weinig_testosteron
Cardiology.nl

Laatst bewerkt:
Daarom gebruiken alle honkballers in de US ook doping!

Veel zelfverzekerder..wat hun slaggemiddelde flink omhoog krikt want... its all a mind game

Daarom gebruiken alle honkballers in de US ook doping!Veel zelfverzekerder..wat hun slaggemiddelde flink omhoog krikt want... its all a mind game

exactly had een artikel gelezen, dat studenten t ook gebruiken ivm geheugen verbetering, kan dat artikel niet meer vinden

kan dat igg niet beamen omdat ik heel erg vergeetachtig wordt on

ik versta de vraag van de topicstarter niet. wat vind je raar aan die voordelen die je opsomt. al die voordelen die je opgeeft, gelden voor mij ook. dat de meesten er lui van worden, is mij een raadsel. ik wordt er ook energieker van. daarom geven ze toch HRT aan ouderen. misschien dat die luiheid en moeheid te maken heeft met de te hoge dosis die de meeste BBers nemen. Ik neem nooit meer dat 500 mg test per week. desnoods met proviron of winstrol erbij en ik voel mij daar zeer goed bij. concentratie, geheugen en zelfvertrouwen zijn één van de eerste zaken die haperen als je te weinig testosteron hebt.

ik denk dat het te veel van androgenen in je lichaam je lui maakt.

Ik ben met skydirk eens , ik heb ook gemerkt dat als ik hoge dosis neem dat ik me lui voel .
Met 500 mg per week ben ik superman en voel ik me zeker niet lui !

Terug
Naar boven