AndroidHealthClinic

Heb je honger?! NU WEL!

v1per91

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Nou je kent het wel, geen zin in die laatste portie, een volle maag....ontbreken van het honger gevoel. Dodelijk in de bulk want zoals je weet moet je jezelf gewoon lekker vol stoppen.

Zojuist reageerde ik op een topic en poste ik een plaatje....kreeg er spontaan een vreetbui van, daarom deze topic!

Het kan eigen creatie (heerlijke whey brownies ofzo) tot een google plaatje zijn, wees creatief en wek die honger op voor degene onder ons met een klein maagje en grote ogen!

Zal maar beginnen met het beste plaatje EVER!

Let the feast begin!

baby-back-ribs.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mc.jpg

:eek:...varkensvlees.
Doe mij maar een lekker biefstukje.:meal:

@Spareribs - HMMMM.. Zo weet ik nog wel een goed tentje hiervoor!
@verlept MC donals plaatje, byebye honger..

• Topic Starter Topic Starter
Dam die steak!

Edit speciaal voor Marcel3000.....geglazuurde lamb ribs!

honey_glazed_lamb.jpg

Krijg lamsribbetjes komende zondag, superhoge qualiteit gaan bij een patserige collega eten en die bestelt het duurste vlees van verweggiestan en laat het bezorgen. Vervolgens kan d'r man echt belachelijk goed koken dus dat word smullen!! WISH ME LUCK haha <3 ben geneigd om een camera mee te nemen voor dit topic lol

Ahh man.. Die ribs zien er goed uit !

Krijg lamsribbetjes komende zondag, superhoge qualiteit gaan bij een patserige collega eten en die bestelt het duurste vlees van verweggiestan en laat het bezorgen. Vervolgens kan d'r man echt belachelijk goed koken dus dat word smullen!! WISH ME LUCK haha <3 ben geneigd om een camera mee te nemen voor dit topic lol

Doen!
En maak voor een ander topic gelijk ff wat pics van de gastvrouw.:eyebrow:

Doen!
En maak voor een ander topic gelijk ff wat pics van de gastvrouw.:eyebrow:

Wil je niet, ze verdiend wel boven de Balkenende norm lol, niet lelijk maar ook niet de knapste hahahaha =P zal proberen of ik het erdoor gebullshit krijg en een kiekje mag maken lol! echt zo'n aparte actie mja omdat 't kan!

Maar dat werkt bij mij niet hoor...als ik naar de foto kijk, dan krijg ik zin in spareribs en niet in rijst met kipfilet ofzo...

Wil je niet, ze verdiend wel boven de Balkenende norm lol, niet lelijk maar ook niet de knapste hahahaha =P zal proberen of ik het erdoor gebullshit krijg en een kiekje mag maken lol! echt zo'n aparte actie mja omdat 't kan!

Lol, ik was eigenlijk just kiddin' maar nu ben ik wel benieuwd hoe zo'n moneybish eruit ziet.:D

hahaha veel mooie pakjes in de klerekast, daar kan ik een maand van eten en ik eet nogal wat haha :D.

en Ballon wekt het dan totaal geen honger gevoel op? Ik wil dan gewoon voedsel hebben haha nouja het liefst zo'n sappige -vlees valt van bo- rack of ribs of een delicious steak, maargoed boterham kan er voor deze keer ook mee door!

371063317_295c87a507.jpg

OH NEUUUUUUUUUUUUUJ nu heb ik zin in eieren met spek >.< gister nog gehad dammit! al die heerlijke biefstukjes....*DROOL*

Slecht idee om deze topic vanaf me werk pc te maken heb nu kwijl op me toetsebord zitten en kan niet meer eten dan dat ik bij me heb!

Lemon chicken, Bystik ayam ofzo...I <3 Indonesisch

Kan hier een NSFC-label op?! :fuu:

Hahahaha zitten indd lekkere dingen tussen, ik wil die omelet met kaas en bacon erin wel eens maken :D

thanksgiving_dinner.jpg

Nog nooit kunnen eten maar ziet er altijd wel lekker uit in al die Amerikaanse films.

Terug
Naar boven