XXL Nutrition

Heb jij een PC of laptop?

Peiling Peiling Heb jij een pc of laptop?

• Totaal stemmers
    57
allebei, en ik zou voor laptop gaan

Heb ze alletwee, maar zit het meest op mijn laptop. Zal wel zo zijn omdat mijn desktop pc uit 2000 komt en mijn laptop uit 2008 :)

Ik heb een windows desktop (zelfbouw) en sinds enkele weken dus ook een laptop (macbook pro). Sinds ik die laatste heb zit is steeds minder vaak op de desktop :D

Maar dat de desktop boven staat en het daar kouder is dan beneden heeft er ook wel mee te maken moet ik eerlijk zeggen ;)

laptop, lekker handig

Pc, alles bij de hand, geluidsinstallatie, lekker op de bank op 32" computeren

Grootste voordeel is dat je geen last hebt van accu's die minder worden, en de levensduur van een desktop ligt veel hoger, is er wat mis mee dan vervang je het makkelijk zelf, prijs prestatie is veel beter.

Enig minpunt is dat je hem niet mee kan nemen, maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen.

- pc met big ass screen en disken en TV-kaart en boxen op mijn kamer.
- lief klein laptopje op de bank.

Meerdere van beiden, meeste is overigens wel oud P2 t/m de eerste AMD64.
Ik zou geen keuze kunnen maken tussen een desktop of laptop, desktop is relaxter om achter te werken een laptop is mobieler.

desktop (nieuwe sinds vorige maand met ****ing vista) :P

Laptop! Perfect zo'n ding, enige nadeel is het kleinere scherm maar dat moet tegenwoordig ook geen probleem meer zijn met de moderne laptops.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben van plan wel 1 van de twee te kopen na de zomervakantie met het geld van mijn vakantiejob en enerzijds zou ik een laptop willen maar damn wat hou ik van pc's
voordelen laptop: kan je overal naar meepakken: vrienden, school, op je schoot voor de tv.. eventueel buiten op het terras in de zomer
Nadeel laptop: geluidskwaliteit, mijn honderden GB's aan muziek en films geraken er niet op, trager dan pc's en wat onhandiger en kosten meer voor hetzelfde geld van een pc die beter zou zijn qua prestaties.

Damn, dat wordt een moeilijke beslissing als het zo ver is :D

volgende word weer pc omdat die stukken sneller zijn en leuke decoratie

heb beide, en zou er eigelijk niet aan moeten denken om zonder 1 van de 2 te zitten

ik ben van plan wel 1 van de twee te kopen na de zomervakantie met het geld van mijn vakantiejob en enerzijds zou ik een laptop willen maar damn wat hou ik van pc's
voordelen laptop: kan je overal naar meepakken: vrienden, school, op je schoot voor de tv.. eventueel buiten op het terras in de zomer
Nadeel laptop: geluidskwaliteit, mijn honderden GB's aan muziek en films geraken er niet op, trager dan pc's en wat onhandiger en kosten meer voor hetzelfde geld van een pc die beter zou zijn qua prestaties.

Damn, dat wordt een moeilijke beslissing als het zo ver is :D

Extern hdd'tje van 1tb kost tegenwoordig nog maar 100e ofzo.

WD 89,- Seagate 79,- laatst nog 2 gekocht :)

Nu nog Windows Notebook...
Binnenkort een 24" iMac + Macbook (voor de opleiding)... Sinds ik een iPhone heb vind ik Mac goed te doen.

Laatst bewerkt:
Beide Laptop gebruik ik om te internetten, en mijn pc om games te spelen

Allebei, had al een desktop en heb vorige maand een laptop gekregen van Tjok. :) Ik gebruik de laptop nu wat vaker omdat die een stuk sneller opstart (zit geen antivirus op, op desktop wel) maar desktop werkt lekkerder.

overgeclockde game pc :D

Ik heb een PC die nog toppie werkt maar wel is een upgrade zou kunnen gebruiken voor de nieuwste games (4 jaar oud ofzo). Verder wil ik al erg lang een laptop, voor onderweg toch wel erg makkelijk!

Terug
Naar boven