MuscleMeat

Heb jij een PC of laptop?

Peiling Peiling Heb jij een pc of laptop?

• Totaal stemmers
    57
Kheb alletwee, maar zit veel achter laptop, lekker bij films kijken op bed...:D, alleen zit op het werk hele dag achter pc,dus meest achter pc

Heb een desktop en 2 laptops ( 1 voor school vroeger en 1 van het werk ).

Ik zit meestal in de zetel met laptop wat op dbb etc. Desktop wordt heel zelden gebruikt, soms wat series kijken ofzo, maar laptop zit ik dagelijks op.

Ja, ik heb een PC of laptop

Ik zit nu dus achter een PC maar wil een laptop voor mijzelf kopen. Makkelijk op school enzo.

Weet alleen nog niet wat voor, er is ook zo verschrikkelijk veel keuze... Toshiba, Compaq of Acer, 3gb of 4gb, €100 meer betalen voor net dat beetje meer of toch niet etc etc :(

Gééééééééééééééééééééééén compaq!!!!! Mijden als de pest dat merk . Dell trouwens ook liever niet.

Goede merken:

Sony Vaio
Apple macbook
HP
Lenovo (vroegere IBM)
Acer (goede prijs kwaliteit)

Je moet jezelf eerst afvragen waarvoor je het voornamelijk gaat gebruiken. Bijv. als het ding gewoon haast altijd op je bureau staat kan je gerust een 17 inch kopen maar als je vaak van plaats verandert is een 15 inch veel handiger.

Oké, geen Compaq :D

Ik heb besloten om eens te beginnen met een simpel dingetje van maximaal €500. Het is alleen voor wat internetten (thuis, school),presentaties geven en text verwerken. Een 15inch is handiger aangezien ik er vaak mee ga sjouwen :P Het is geen desktopvervanger, het gaat erom of ie praktisch is voor deze eenvoudige, niet veel eisende student :P

2-3gb werkgeheugen, Vista heeft toch maar 1gb nodig om te draaien?

Vraag me af welk soort draadloos netwerk ik erin wil hebben; simpele modellen hebben vaak alleen b/g wifi, maar wifi met n-draft is sneller toch? Waar zal ik dat dan in merken? Downloaden, pagina's laden etc?

Ik heb besloten om eens te beginnen met een simpel dingetje van maximaal €500. Het is alleen voor wat internetten (thuis, school),presentaties geven en text verwerken. Een 15inch is handiger aangezien ik er vaak mee ga sjouwen :P Het is geen desktopvervanger, het gaat erom of ie praktisch is voor deze eenvoudige, niet veel eisende student :P

Vraag me af welk soort draadloos netwerk ik erin wil hebben; simpele modellen hebben vaak alleen b/g wifi, maar wifi met n-draft is sneller toch? Waar zal ik dat dan in merken? Downloaden, pagina's laden etc?

Vista werkt pas lekker bij 3gb

(Alweer zon topic trouwens? kort geleden nog dezelfde gehad :D)

Heb beide, maar gebruik de laptop toch het meest. Lekker handig, maar die accu is gaar geworden dus kan nu nog maar 45 computeren en dan heeft ie stroom nodig. Misschien toch eens een nieuwe accu kopen.

Dan zou ik zeker voor een Acer gaan, voor dat geld heb je bij hen een leuke notebook.

3 nemen, hoewel 4 toch idealer is :) Maarja ik ben XP gebruiker (heb vista maar houd er niet zo van).

Als het in het budget kan zou ik zeker voor de N ondersteuning gaan, scheelt toch in bereik ook. Leuk als je in de tuin gaat zitten enz. Modem/router moet het dan ook wel ondersteunen natuurlijk.

Terug
Naar boven