MuscleMeat

Heb jij ook het schijt aan ...

Vanspieregem

Advanced Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m86
Massa
94kg
... dat je vials nooit gevuld zijn zoals ze zouden moeten gevuld zijn, namelijk 10ml!!

bij mij zit er steeds maar 8,5ml tot 9ml in! :mad:

en nee, ik meet niet slecht af.

Hebben jullie dit ook, of ben ik de enige ongelukkige die de mindere vials krijg? ???

Stuur ze eens door naar mij, ik zal het wel even dubbel checken voor je

OT: ik heb nog geen vails thuis gehad ...

waar de **** heb je het over

heb geen vials dus ook niet dat probleem

je weet wel een vial, zo'n flesje waar een lekker goedje in zit ;)

Semen_ejaculated_in_a_condom.jpg

???

ooo ghb?

haha valt te verwachten he als je met zo'n topic in het allerlei gedeelte aankomt :D

Vials worden automatisch met een dispencer gevuld die een afwijking van hooguit 2-3% heeft op 10ml. Dat is op 10ml dan 0.2-0.3ml. Als je 1 of 1.5ml tekort komt zit je op 10-15% wat dus een veel grotere afwijking is. Dus het ligt helemaal aan jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
haha valt te verwachten he als je met zo'n topic in het allerlei gedeelte aankomt :D

had ik idd al verwacht :D

Vials worden automatisch met een dispencer gevuld die een afwijking van hooguit 2-3% heeft op 10ml. Dat is op 10ml dan 0.2-0.3ml. Als je 1 of 1.5ml tekort komt zit je op 10-15% wat dus een veel grotere afwijking is. Dus het ligt helemaal aan jezelf.

dacht ik eerst ook dat het aan mij lag, maar kan echt niet hoor.

ik meet nauwkeurig af, en spuit nooit lucht weg ofzo...

ik ga eens de proef op de som nemen, en eens een lege vial even veel vullen met water als een nog niet geopende vial, en dan eens alles optrekken in een grote spuit...

of aan smackdealer waarvan hij het koopt...

beter meten bij het inzuigen met je naald uit het vial

Viscociteit......

Same prob here kerel.
Heb het ook al soms gemerkt. Vial nog netjes dichtgesealed en al. Het werkt ook prima. Enkel zit er geen 10 ml in (ik smos ondertussen ook nauwelijks nog hoor).

Hierdoor kom ik dan soms 1 of 2 weken te kort. :mad:
Is klote, maar of er wat aan te doen valt...?

moet je even een klacht indienen bij sniperx dan, dit kan natuurlijk niet.

• Topic Starter Topic Starter

10ml blijft 10ml

of het nu olie of water is

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Same prob here kerel.
Heb het ook al soms gemerkt. Vial nog netjes dichtgesealed en al. Het werkt ook prima. Enkel zit er geen 10 ml in (ik smos ondertussen ook nauwelijks nog hoor).

Hierdoor kom ik dan soms 1 of 2 weken te kort. :mad:
Is klote, maar of er wat aan te doen valt...?

dan ben ik toch niet alleen...

Terug
Naar boven