MuscleMeat

Heb jij ook het schijt aan ...

neem 1 ml vials. daar zit weer meer in. 1,1/ 1,2 zelfs

had ik idd al verwacht :D

dacht ik eerst ook dat het aan mij lag, maar kan echt niet hoor.

ik meet nauwkeurig af, en spuit nooit lucht weg ofzo...

ik ga eens de proef op de som nemen, en eens een lege vial even veel vullen met water als een nog niet geopende vial, en dan eens alles optrekken in een grote spuit...

neem een 10ml spuit en zuig een hele vial in een keer leeg. Zul je het zelf zien ;)

ja is me nou al 4xoverkomen verdomme . . .

valt ook op als je ze naast mekaar zet dat het ene wat meer gevuld is dan het andere, tja waar kan je gaan klagen he :p

... dat je vials nooit gevuld zijn zoals ze zouden moeten gevuld zijn, namelijk 10ml!!

bij mij zit er steeds maar 8,5ml tot 9ml in! :mad:

en nee, ik meet niet slecht af.

Hebben jullie dit ook, of ben ik de enige ongelukkige die de mindere vials krijg? ???

Zit meestal 10ml in,maar heb t al is getest er blijft altijd olie achter in je spuit dat je er niet uit kan krijgen.Op 1 flesje is dat meestal 1,5ml dat je kwijt bent.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu uiteindelijk de proef op de som genomen.

en wat blijkt nu na mijn proefje... dat ik gelijk heb! :mad:

er zit wel degelijk te weinig in de vials (primo) van een bekend UG merk.

ik ben alsvolgt te werk gegaan:

heb een ongeopende vial genomen, die heb ik naast een lege vial gezet.
op die lege vial heb ik héél nauwkeurig een streepje aangebracht, tot waar de ongeopende vial gevuld is.
dan heb ik de lege vial bovenaan opengemaakt en gevuld met olijfolie (om qua materie hetzelfde te hebben) precies tot op het streepje! de vials nog eens naast elkaar gezet, en die waren volledig gelijk gevuld!
dan heb ik alles opgetrokken in een 10ml spuit.

de spuit was gevuld tot 9,1ml. er was NIKS meer in de vial en ik heb NIKS gemorst.

spijtig genoeg is mijn vermoeden nu bevestigd.

zijn er nog mensen die dezelfde test eens zouden willen doen? ???

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu uiteindelijk de proef op de som genomen.

en wat blijkt nu na mijn proefje... dat ik gelijk heb! :mad:

er zit wel degelijk te weinig in de vials (primo) van een bekend UG merk.

ik ben alsvolgt te werk gegaan:

heb een ongeopende vial genomen, die heb ik naast een lege vial gezet.
op die lege vial heb ik héél nauwkeurig een streepje aangebracht, tot waar de ongeopende vial gevuld is.
dan heb ik de lege vial bovenaan opengemaakt en gevuld met olijfolie (om qua materie hetzelfde te hebben) precies tot op het streepje! de vials nog eens naast elkaar gezet, en die waren volledig gelijk gevuld!
dan heb ik alles opgetrokken in een 10ml spuit.

de spuit was gevuld tot 9,1ml. er was NIKS meer in de vial en ik heb NIKS gemorst.

spijtig genoeg is mijn vermoeden nu bevestigd.

zijn er nog mensen die dezelfde test eens zouden willen doen? ???

zal mezelf maar eens quoten...

vind niemand dit opmerkelijk?

Terug
Naar boven