MuscleMeat

heb jij wel eens over het ijs gereden?

Heb meer zitten lezen en op m'n nest gelegen :)

jij neemt je ziekte dus wat serieuzer. Een stuk slimmer :D

met de schoeter op het ijs. had ie spijker banden ofzo?

ik ben weleens met me fiets op het ijs geweest, maar met de schooter heb ik nooit gedurft, die krijg je ook nooit meer op de wal als het ijs glad is.

die vind ik mooi haha. Ooit wel eens geen glad ijs mee gemaakt?

Laatst bewerkt:
ik heb vanavond nog over het ijs gereden.
met schaatsen dat dan weer wel..

Met fiets over het ijs vroeger vaak zat gedaan, met de skelter door het ijs was ook aparte ervaring.

Ben toen ik 15 ofzo was met een brommer het ijs op gegaan, binnen 10m ging ik onderuit. Deed pijn. Toen weer voorzichtig naar de kant geschuifeld... :(

Is het geldingsdrang dat mensen gaan schaatsen op ijs wat nog niet de juiste dikte heeft of?
Er wordt continu gewaarschuwd om op veel plekken niet te gaan schaatsen oa. door de KNSB en brandweer.
Maar dan hoor ik mensen roepen het onzin te vinden en gaan dan toch het ijs op, geen medelijden mee als je dan verzuipt in eeen wak.

ik ook met men scooter op het ijs :D maar dat lag wel op de weg :S en daar lag ik dan

:p
gister was ik in tussenuur even op het ijs gaan fietsen in het park.
Mijn wiskunde leraar (die daar toevallig ook was) vroeg me eens wat slidings of hoe heet dat te maken. Ik heb het wel 10 keer geprobeerd maar door het pak sneeuw dat er op lag ging ik echt niet op mijn bek. De week daarvoor was ik ook met de fiets op het ijs, toen lag er nog geen sneeuw, maar ging ik om de 10 seconde op mijn bek.
Vandaar mijn conclusie dat je door de sneeuw veel meer grip hebt.

Ik ging laatst nog flink hard onderuit met een fiets op het ijs.

Trap NOOIT door op het ijs dan glijd namelijk je achterwiel weg:rolleyes:

nope nog niet gedaan

Met de fiets op het ijs ''gefietst'' eerder gelegen:D, daarna NOOIT meer!

vroegah met de skelter natuurlijk dan was je stoer!

Ja dan ben je ook wel ****ing dom hoor.

nee...

Terug
Naar boven