MuscleMeat

heb vraagje

Met enkel bodyweight oefeningen ga je niet ver komen . Ga naar de gym of koop inderdaad gewichten :)

als je niet naar de gym kun werkt smal opdrukken voor je triceps.
(handen op elkaar of vlak naast elkaar)
dippen kun je overal in huis wel ergens, wil je het zwaarder maken, zet je iets van 20 k op je schoot. check link...
http://www.nku.edu/~issues/weightlifting/MVC-048S.JPG
biceps kun je pompen door jezelf ergens op te trekken(trappegat ofzo)
dan houd je handen zo:
[Link niet meer beschikbaar]
als je meer wilt doen, gewoon dumbbells kopen bij perry bv.

Koop gewoon gewichten, barbells, dumbbells (halterbankje) dat is bij elke sportzaak wel te verkrijgen en ga ermee trainen. Oefeningen vind je in de oefeningen gids. En train dan niet alleen je borst en armen, train ook gewoon de andere spieren.

met just wat extra borst en armspieren ben ik content! het is niet de bedoeling om op een body builder te lijken, maar gewoon op een wat meer gespierd iemand :p (en mijn beenspieren zijn voor mij al meer dan voldoende ontwikkeld (kan 20 km lopen en doe basket, dus ze zijn stevig genoeg voor mij))

ik ken iemand die 200km kan lopen maar zijn benen zijn even dik als mijn derde been:) je benen kunnen nooit sterk genoeg zijn en lopen heeft met uithouding te maken en niks met krachttraining:)
en geloof mij als ik zeg dat je niet op een bodybuilder zult lijken:)
daar zijn jaren voor nodig met een goed schema en heel veel discipline in je voeding
jij verwacht zeker ah ik doe ff armen en borst en je loop dan goed gespierd rond:)
je lichaam gaat trouwens altijd proberen in balans te blijven en je moet al je spieren trainen niet alleen arm en borst
je kan inventief zijn met gewichten te maken of je kan er kopen want je hebt al snel twee dumbbells met goed gewicht voor jou voor niet meer dan 40 euro
als je het toch zo snel wilt doen en je wilt alleen armen kan je natuurlijk ook zoals die ene kerel doen wie zen armen ontplofte :)
maar daar had hij toch ook wat tijd voor nodig denk ik zo
eigenlijk ben je wel grappig:)
je wilt niet te hard trainen nu want je bent bang dat je in ene keer opstaat smorgens en een bodybuilder bent van 120kg :)

ik ken iemand die 200km kan lopen maar zijn benen zijn even dik als mijn derde been:) je benen kunnen nooit sterk genoeg zijn en lopen heeft met uithouding te maken en niks met krachttraining:)
en geloof mij als ik zeg dat je niet op een bodybuilder zult lijken:)
daar zijn jaren voor nodig met een goed schema en heel veel discipline in je voeding
jij verwacht zeker ah ik doe ff armen en borst en je loop dan goed gespierd rond:)
je lichaam gaat trouwens altijd proberen in balans te blijven en je moet al je spieren trainen niet alleen arm en borst
je kan inventief zijn met gewichten te maken of je kan er kopen want je hebt al snel twee dumbbells met goed gewicht voor jou voor niet meer dan 40 euro
als je het toch zo snel wilt doen en je wilt alleen armen kan je natuurlijk ook zoals die ene kerel doen wie zen armen ontplofte :)
maar daar had hij toch ook wat tijd voor nodig denk ik zo
eigenlijk ben je wel grappig:)
je wilt niet te hard trainen nu want je bent bang dat je in ene keer opstaat smorgens en een bodybuilder bent van 120kg :)

idd, Greg Valentino zal hij nogwel wat jaartjes nodig hebben, gewoon alles trainen en over een jaar zie je er misschien normaal gespierd uit als je een beetje op je eten let.

train je hele lichaam of niets. Nu zeg je net hetzelfde als je wil gaan lopen zonder je armen te bewegen ???

Als je echt alleen je bovenlichaam wil trainen zou ik een trainigsbankje of iets dergelijks kopen en 2 dumbbells (haltertjes) met verstelbaar gewicht tot een kilo of 24 om mee te beginnen. Daar kun je wel een basis mee leggen. Heb ik persoonlijk ook gedaan voor ik 4maand geleden een abo genomen heb in de fitness (wat overigens wel meer zoden aan de dijk zet).

Als je echt alleen je bovenlichaam wilt trainen, ga je nooit groot en sterk worden.

Terug
Naar boven