speedfreak007
Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met just wat extra borst en armspieren ben ik content! het is niet de bedoeling om op een body builder te lijken, maar gewoon op een wat meer gespierd iemand(en mijn beenspieren zijn voor mij al meer dan voldoende ontwikkeld (kan 20 km lopen en doe basket, dus ze zijn stevig genoeg voor mij))
je benen kunnen nooit sterk genoeg zijn en lopen heeft met uithouding te maken en niks met krachttraining

ik ken iemand die 200km kan lopen maar zijn benen zijn even dik als mijn derde beenje benen kunnen nooit sterk genoeg zijn en lopen heeft met uithouding te maken en niks met krachttraining
en geloof mij als ik zeg dat je niet op een bodybuilder zult lijken
daar zijn jaren voor nodig met een goed schema en heel veel discipline in je voeding
jij verwacht zeker ah ik doe ff armen en borst en je loop dan goed gespierd rond
je lichaam gaat trouwens altijd proberen in balans te blijven en je moet al je spieren trainen niet alleen arm en borst
je kan inventief zijn met gewichten te maken of je kan er kopen want je hebt al snel twee dumbbells met goed gewicht voor jou voor niet meer dan 40 euro
als je het toch zo snel wilt doen en je wilt alleen armen kan je natuurlijk ook zoals die ene kerel doen wie zen armen ontplofte
maar daar had hij toch ook wat tijd voor nodig denk ik zo
eigenlijk ben je wel grappig
je wilt niet te hard trainen nu want je bent bang dat je in ene keer opstaat smorgens en een bodybuilder bent van 120kg![]()