Fitness Seller

Hecht jij veel waarde aan kwaliteit/delicatessen eten

Peiling Peiling Hecht jij er waarde aan

• Totaal stemmers
    24

Binnu

Advanced Bodybuilder
Waardering
172
Zou lekker zijn, maar daar heb ik de tijd en 't geld voor.

Als er maar eiwit inzit

Ja ik hou wel van kwaliteit voedsel, maar aangezien dat over het algemeen erg duur is koop ik het meeste bij de supermarkt. Brood echter haal ik altijd van de markt, dat van de C1000 vind ik echt ruk. Mijn vlees haal ik bij een echte slager, dat smaakt gewoon veel beter. Groente, fruit en eieren van de lokale boerderij.. Vis zoals tonijn en zalm wat ik vaak eet koop ik bij de aldi in blik, dat scheelt gewoon enorm veel geld. Ook zuivel komt gewoon uit de supermarkt.

:rolleyes:

Nu ik er over nadenk haal ik toch best wel veel echt vers kwaliteit voedsel..

Laatst bewerkt:
Van voeding uit de supermarkt maak ik een delicatesse. Neem die pesto van jou, dat is olijfolie een basilicum plant, pijnboompitten en parmazaanse kaas. Kan je allemaal in de supermarkt kopen en het resultaat is overheerlijk. Eten is niet nep als je het zelf maakt.

Dat delicatessen perse uit een delicatessenzaak komen, zo kant en klaar vind ik een vreemde gedachte kronkel. Ja zelf van aldi basisproducten kan je een 6 gangen sterren diner maken.

Wat ik wel merk is dat men denkt dat ik altijd in de keuken sta en altijd heerlijk eet omdat ik bekend sta als hobbykok bij vrienden. Maar ik heb net ook een shake van havermout en whey op, weg in 30 seconden en uren een volle buik. Ik ben gek op delicatessen maar 99 van de 100 maaltijden heb ik het ook gewoon druk en wil ik snel klaar zijn.

Kort antwoord op je vraag, los van de kiloknaller kipfilet om aan mijn dagelijkse eiwitten te komen koop ik tegenwoordig wel zoveel mogelijk vlees bij de slager. De slager heeft scharrelvlees en dat is zoveel lekkerder. Over die kip, had laatst 1100 gram in de pan, kip was aan het koken zoveel water zat er in die kip. Dat is nooit bij de slager! (350 ml!!!! vocht op 1100 gram kip, ja ik heb het een keer echt gemeten)

Laatst bewerkt:
Van voeding uit de supermarkt maak ik een delicatesse. Neem die pesto van jou, dat is olijfolie een basilicum plant, pijnboompitten en parmazaanse kaas. Kan je allemaal in de supermarkt kopen en het resultaat is overheerlijk. Eten is niet nep als je het zelf maakt.

Dat delicatessen perse uit een delicatessenzaak komen, zo kant en klaar vind ik een vreemde gedachte kronkel. Ja zelf van aldi basisproducten kan je een 6 gangen sterren diner maken.

True (en done), maar sommige dingen zijn bagger. Neem nu de pesto van de Aldi en de pesto van de markt... wat een verschil. Onvergelijkbaar.

• Topic Starter Topic Starter

Wat ik wel merk is dat men denkt dat ik altijd in de keuken sta en altijd heerlijk eet omdat ik bekend sta als hobbykok bij vrienden. Maar ik heb net ook een shake van havermout en whey op, weg in 30 seconden en uren een volle buik. Ik ben gek op delicatessen maar 99 van de 100 maaltijden heb ik het ook gewoon druk en wil ik snel klaar zijn.

Kort antwoord op je vraag, los van de kiloknaller kipfilet om aan mijn dagelijkse eiwitten te komen koop ik tegenwoordig wel zoveel mogelijk vlees bij de slager. De slager heeft scharrelvlees en dat is zoveel lekkerder. Over die kip, had laatst 1100 gram in de pan, kip was aan het koken zoveel water zat er in die kip. Dat is nooit bij de slager! (350 ml!!!! vocht op 1100 gram kip, ja ik heb het een keer echt gemeten)

waar ik op doelde is dat de producten die jij opnoemt zoals pesto vaak gewoon troep zijn in een supermarkt. Proef is salami/worst uit de winkel en dan van iemand die het in zijn schuurtje maakt. Dan pas proef je hoe nep de worst uit een supermarkt smaakt.

Laatst bewerkt:
Ik haal gewoon alles bij de Albert Heijn of Jan Linders. Goede prijzen en niets te klagen over de smaak/kwaliteit, plus het is veel goedkoper of course.

Terug
Naar boven