MuscleMeat

heeft iemand al ervaring met winstrol???

Bosnjic zei:
:windup: Ben er nu zelf ietjes langer dan een week bezig ben wel 4 kg aangekomen maar dat komt omdat ik eet als en mother****er.Visueel begin ik nu pas beetje te mereken maar ja heb nog 5 weken te gaan dus..Mijn lul is wel harder geworden ff serieus.Ik gebruik 6 pillen per dag 30mg.

Daar komt dat zeker het fabeltje vandaan dat je er een grotere willy van krijgt...

nee absoluut niet ik merk wel dat ik beter pomp in me lul heb is veel harder..

winstrol

Winstrol ????? T gewicht zit er zo aan maar je bent t nog sneller kwijt!! je kunt er een grieperig gevoel van krijgen. Je groeit er wel super van de 1 zweert erbij de ander verafschuwt t. succes

peter19091981 zei:
Winstrol ????? T gewicht zit er zo aan maar je bent t nog sneller kwijt!! je kunt er een grieperig gevoel van krijgen. Je groeit er wel super van de 1 zweert erbij de ander verafschuwt t. succes
Lol net omgekeerd, je groeit er slecht van maar je behoud het meeste dat je wint, volgens mij doel je op methandrostenolone oftewel dianabol :)

nee nee ik bedoel winstrol ik ben t altijd zo weer kwijt wordt er ook vettig van als je t om de dag injecteert kom je super snel aan zo echt ongelooflijk maar ik vindt t geen lekker spul voor mij dan he

das geen winstrol dan, tis zoals admin het zegt, je word er hard van, moeielijk massa, maar wat je wint blijft wel lang zitten.

Terug
Naar boven