MuscleMeat

Heftig kuurtje

boerenkool

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Als je een kuurtje met efedrine wilt volgen, hoeveel moet je dan per dag gebruiken? Hoeveel weken mag het duren? En wie heeft er al efedrine-kuurtjes gedaan en met welk resultaat?

Wat ik zelf heb gebruikt was stackers met efedrine.
Twee per dag om de dag, afwisselend met clen.
Hoe ziet de rest van je kuur eruit trouwens

Twee per dag om de dag, afwisselend met clen.
Kreeg door de verhoging lichaamtemperatuur wel vaak warm, dus vond het heerlijk om s'winters met een shirt te lopen.:D
Hoe ziet de rest van je kuur eruit trouwens

Twee per dag om de dag.Afwisselend met clenbuterol.
Kreeg door de verhoging lichaamtemperatuur wel vaak warm, dus vond het heerlijk om s'winters met een shirt te lopen. :cool:
Hoe ziet de rest van je kuur eruit trouwens.

boerenkool zei:
Als je een kuurtje met efedrine wilt volgen, hoeveel moet je dan per dag gebruiken? Hoeveel weken mag het duren? En wie heeft er al efedrine-kuurtjes gedaan en met welk resultaat?

Heb zelf ervaring met stackers (met efedrine) twee per dag om de dag, dit afwisselend met clen.
Hoe ziet de rest van je kuur eruit trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht meer aan een efedra only kuurtje.

Doe dat lekker in de sups sectie :D

Wat had je ook weer gebruikt hitman? Ik vind het nergens weer in je posts :D

Kan je niet echt een kuur noemen bloemkool.

Maar bij ephedrine wordt 25mg ps aangeraden, en dat kan je dan nemen met yohimbine en caffeine.

Ik heb ephedra gebruikt, maar dat werkt na een week ook niet meer super.
begon met 1x daags 68mg en de laatste 2 weken 272mg pd. plus 1000mg caffeine.

Laatst bewerkt:
boerenkool zei:
Ik dacht meer aan een efedra only kuurtje.

Boerenkool, Gewoon 2 á 3x per dag Stackers, maand op maand af. Heb hier nog Stacker 2 met ephedra liggen maar staat jammer genoeg niet op hoe je moet kuren.

jordy zei:
Kan je niet echt een kuur noemen bloemkool.

Maar bij ephedrine wordt 25mg pd aangeraden, en dat kan je dan nemen met yohimbine en caffeine.

Ik heb ephedra gebruikt, maar dat werkt na een week ook niet meer super.
begon met 1x daags 68mg en de laatste 2 weken 272mg pd. plus 1000mg caffeine.

In de gebruiksaanwijzing staat toch echt in kuren werken. Waarom is het volgens jouw geen kuur? omdat het geen AS is? Echt bullshit, kuur wil gewoon zeggen dat je het alleen in periodes moet gebruiken dus pls houd op met dat gebullshit van, dat is niet kuren.

Ik zou trouwens beginnen met Stacker 2 (Ephedra) ipv ephedrine.

martie zei:
In de gebruiksaanwijzing staat toch echt in kuren werken. Waarom is het volgens jouw geen kuur? omdat het geen AS is? Echt bullshit, kuur wil gewoon zeggen dat je het alleen in periodes moet gebruiken dus pls houd op met dat gebullshit van, dat is niet kuren.

sorry smarty ik doel alleen maar hier op. "Heftig kuurtje"

Je hoord mij niet zeggen dat het een geen kuur is.

martie zei:

Mja als ik in het AAS gedeelte een topic zie met de titel 'heftig kuurtje' verwacht ik toch ook dat het om iets anders gaat dan ephedrine. Dit is een topic voor supps gedeelte.

Rob G zei:
Mja als ik in het AAS gedeelte een topic zie met de titel 'heftig kuurtje' verwacht ik toch ook dat het om iets anders gaat dan ephedrine. Dit is een topic voor supplementen gedeelte.

Ephedrine is officieel een medicijn, ik denk niet dat je medicijnen in het supplementen sectie mag posten.

Terug
Naar boven