Wie raad 25mg per dag aan? Meestal zijn het tabs van 25 of 30mg, die kan je rustig 2 of 3 pakken.jordy zei:Maar bij ephedrine wordt 25mg pd aangeraden, en dat kan je dan nemen met yohimbine en caffeine.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie raad 25mg per dag aan? Meestal zijn het tabs van 25 of 30mg, die kan je rustig 2 of 3 pakken.jordy zei:Maar bij ephedrine wordt 25mg pd aangeraden, en dat kan je dan nemen met yohimbine en caffeine.
Brutez zei:Wie raad 25mg per dag aan? Meestal zijn het tabs van 25 of 30mg, die kan je rustig 2 of 3 pakken.
Big Cat zei:Normaal neem je 20 mg ephedrine Hcl, in alfavit zit 30 mg ephedrine bitartraat.
in E Hcl zit 16,4 mg ephedrine, om evenveel uit bitartraat te halen moet je er 31,5mg van nemen.
Dus eigenlijk is 1 tablet alfavit min of meer gelijk aan de vooropgestelde 20 mg E HCl in een EC stack
martie zei:Ik zou trouwens beginnen met Stacker 2 (Ephedra) ipv ephedrine.
martie zei:Boerenkool, Gewoon 2 á 3x per dag Stackers, maand op maand af. Heb hier nog Stacker 2 met ephedra liggen maar staat jammer genoeg niet op hoe je moet kuren.
jordy zei:
Is per keer.jordy zei:
Martinus zei:Is per keer.
Gangbaar is 3 keer per dag 25 mg. E.Hcl en 200mg. caff.

pd = per doseringjordy zei:ja dat klopt, ik had het toch ook niet over hoeveel heden per dag
Edit: ik had er idd pd achter gezet, sorry mijn fout.

Martinus zei:
. Deze stof zul je wel kennen, ik slaap er weken niet van en word er heerlijk productief van. Al ben ik wel in no-time resistent, dus ook dat neem ik niet te vaak.D. zei:Jesus, wat is die "Martie" een zeiknicht, echt niet te doen. Homofiel! Ban!
Wat betreft je heftige kuurtje, boerenkool. Ik heb wel vaak ephedrine én stackers met ephedra gebruikt. Na een paar dagen is het merkbare effect verdwenen en moet je de dosering verhogen. Ik stop dan gewoon en neem later wel weer een keer wat. Stackers geven me een gejaagder gevoel, op brakke dagen zijn zowel epehdrine als ephedra stackers prima spul om de draai des levens wat vlotter te pakken te kunnen krijgen.
Met yohimbine, caffeine en 'vroeger' aspirine werd gestackt voor synergetisch effect. Met caffeine heb ik wel ervaring, zowel in pilvorm als in een bruin drankje. Deze stof zul je wel kennen, ik slaap er weken niet van en word er heerlijk productief van. Al ben ik wel in no-time resistent, dus ook dat neem ik niet te vaak.
Trouwens; mijn eetlust daalt tot een historisch dieptepunt als ik aan de ephedrine zit en ik krijg een speeddick van jewelste. Dat wil zeggen een lief klein derde beentje, van het formaat dat je vroeger had toen je als jongetje uit het koude zwembad stapte. Qua libido geen verschil trouwens, maar in ongebruikte toestand is het dus minuscuul.
Ik snap niet dat mensen dat nog steeds doen hè. Sportschoolwetenschap.DBC01 zei:Absolute DON'T: Efedrine in eenzelfde kuur zetten als clenbuterol, óók niet om de dag want de halfwaardetijd van Clen is wel 36 uur.
Brutez zei:Wie raad 25mg per dag aan? Meestal zijn het tabs van 25 of 30mg, die kan je rustig 2 of 3 pakken.