MuscleMeat

Heftig kuurtje

Brutez zei:
Wie raad 25mg per dag aan? Meestal zijn het tabs van 25 of 30mg, die kan je rustig 2 of 3 pakken.

Big Cat zei:
Normaal neem je 20 mg ephedrine Hcl, in alfavit zit 30 mg ephedrine bitartraat.

in E Hcl zit 16,4 mg ephedrine, om evenveel uit bitartraat te halen moet je er 31,5mg van nemen.

Dus eigenlijk is 1 tablet alfavit min of meer gelijk aan de vooropgestelde 20 mg E HCl in een EC stack

Zat er zelfs nog boven.

martie zei:
Ik zou trouwens beginnen met Stacker 2 (Ephedra) ipv ephedrine.

Sprak de grote ervaringsdeskundige... :rolleyes:
Waarom in godsnaam met een slap aftreksel beginnen?

martie zei:
Boerenkool, Gewoon 2 á 3x per dag Stackers, maand op maand af. Heb hier nog Stacker 2 met ephedra liggen maar staat jammer genoeg niet op hoe je moet kuren.

Heel erg jammer. Is het je wellicht ooit opgevallen dat men voor BB-doeleinden er andere doseringen op nahoudt dan aangegeven op bijsluiters en etiketten.

jordy zei:

Wordt daarmee niet de dosering per 'serving' aangegeven? Gebruikelijk is toch wel 3 keer per dag zo'n 20-30mg.

Martinus zei:
Is per keer.
Gangbaar is 3 keer per dag 25 mg. E.Hcl en 200mg. caff.

ja dat klopt, ik had het toch ook niet over hoeveel heden per dag ;)

Edit: ik had er idd pd achter gezet, sorry mijn fout.

is ephedrine ook te gebruiken zonder yohimibine?
aangeziek ik dat laatste nergens vind.

Jesus, wat is die "Martie" een zeiknicht, echt niet te doen. Homofiel! Ban!

Wat betreft je heftige kuurtje, boerenkool. Ik heb wel vaak ephedrine én stackers met ephedra gebruikt. Na een paar dagen is het merkbare effect verdwenen en moet je de dosering verhogen. Ik stop dan gewoon en neem later wel weer een keer wat. Stackers geven me een gejaagder gevoel, op brakke dagen zijn zowel epehdrine als ephedra stackers prima spul om de draai des levens wat vlotter te pakken te kunnen krijgen.

Met yohimbine, caffeine en 'vroeger' aspirine werd gestackt voor synergetisch effect. Met caffeine heb ik wel ervaring, zowel in pilvorm als in een bruin drankje;). Deze stof zul je wel kennen, ik slaap er weken niet van en word er heerlijk productief van. Al ben ik wel in no-time resistent, dus ook dat neem ik niet te vaak.

Trouwens; mijn eetlust daalt tot een historisch dieptepunt als ik aan de ephedrine zit en ik krijg een speeddick van jewelste. Dat wil zeggen een lief klein derde beentje, van het formaat dat je vroeger had toen je als jongetje uit het koude zwembad stapte. Qua libido geen verschil trouwens, maar in ongebruikte toestand is het dus minuscuul.

D. zei:
Jesus, wat is die "Martie" een zeiknicht, echt niet te doen. Homofiel! Ban!

Wat betreft je heftige kuurtje, boerenkool. Ik heb wel vaak ephedrine én stackers met ephedra gebruikt. Na een paar dagen is het merkbare effect verdwenen en moet je de dosering verhogen. Ik stop dan gewoon en neem later wel weer een keer wat. Stackers geven me een gejaagder gevoel, op brakke dagen zijn zowel epehdrine als ephedra stackers prima spul om de draai des levens wat vlotter te pakken te kunnen krijgen.

Met yohimbine, caffeine en 'vroeger' aspirine werd gestackt voor synergetisch effect. Met caffeine heb ik wel ervaring, zowel in pilvorm als in een bruin drankje;). Deze stof zul je wel kennen, ik slaap er weken niet van en word er heerlijk productief van. Al ben ik wel in no-time resistent, dus ook dat neem ik niet te vaak.

Trouwens; mijn eetlust daalt tot een historisch dieptepunt als ik aan de ephedrine zit en ik krijg een speeddick van jewelste. Dat wil zeggen een lief klein derde beentje, van het formaat dat je vroeger had toen je als jongetje uit het koude zwembad stapte. Qua libido geen verschil trouwens, maar in ongebruikte toestand is het dus minuscuul.

Weinig meer aan toe te voegen behalve dan de doseringen;
Die beginnen gezellig met 1 stuks (tesamen met je caffeine en Aspirine, ik gebruik nog steeds Aspi erbij en het verschil is enórm) en dat voer je op naar behoefte.

Absolute DON'T: Efedrine in eenzelfde kuur zetten als Clen, óók niet om de dag want de halfwaardetijd van Clen is wel 36 uur.

DBC01 zei:
Absolute DON'T: Efedrine in eenzelfde kuur zetten als clenbuterol, óók niet om de dag want de halfwaardetijd van Clen is wel 36 uur.
Ik snap niet dat mensen dat nog steeds doen hè. Sportschoolwetenschap.

En inderdaad rustig doen met de doseringen. Als je teveel eph binnenkrijgt is het niet zo 1-2-3 schadelijk, maar wel strontvervelend.

ephedrine alleen is voldoende om goed te cutten of niet?

Nee, dieet en training, díe zijn voldoende. Ephedrine is daar een aanvulling op. Voor mij werkt eph only prima en ik heb geen ervaring met stacks.

no way :eek:

ff serieus, maakt het echt veel uit om die ephedrine niet te stacken met vb yohimbine?

Ik pak efedrine zo nu en dan als standaardsupplement.. gewoon lekker 's morgens bij de koffie.... stuiterkoffie :lick:

Vind het één van de prettigste supps....

Ik vind 't gewoon lekker makkelijk, als ik met de nacht sta. Dan kom ik er veel vlotter door. En heb ik nog zin om te werken ook. Problemen om te slapen heb ik er niet echt van, als ik thuiskom. En hongeronderdrukkend, kan ik 't ook niet direct noemen.

Brutez zei:
Wie raad 25mg per dag aan? Meestal zijn het tabs van 25 of 30mg, die kan je rustig 2 of 3 pakken.

hoi vraagje...kan iemandmij vertellen waar ik stackers kan verkrijgen met epherda, zou graag mijn vetpercentage naar beneden willen halen en weet dat het daar sneller mee gaat

Terug
Naar boven