- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een onzin weer smurf, kzou toch bijna hopen dat jij zelf zo een boete krijgt.

been there done that
van 2 machtsgeile agenten voor een lachwekkende overtreding.
Boetes geven is tegenwoordig prioriteit boven de achterliggende regels van de wetgeving.
Wie krijgt nu een boete om tot het midden van de straat door het rood licht te lopen over een zebrapad dan nog?...
Sindsdien kijk ik gewoon of het veilig is .. veilig? dan kijk ik of er nergens agenten zijn.. nergens agenten... oversteken en fietsen waar ik wil. Tenzij er veel volk is want dan toon ik het goede voorbeeld
en als tijd geld is zal ik zo op termijn die 50 euro terug verdienen door tijd dat ik bespaar mee anders te wachten en mij zullen ze niet meer pakken. Teveel slechte ervaringen met die machtsgeile mensen.. toen ik nog bij volvo werkte en naar huis fietste kwam er een agent naast mij rijden toen ik zonder handen aan het rijden was en claxoneerde hij me bijna een hartaanval. Bleek het die obesitasagent te zijn van de vorige keer die al eens halfaggressief werd achter zijn stuur en tekens deed dat ik mijn handen omlaag moest doen.. Vroeger had je nog een vriendelijke wijkagent. Nu zijn het gestresseerde mensen die hun frustraties proberen te uiten op andere mensen. Ik kom dagelijks gevaarlijke acties tegen die onbeboet blijven en dan weten dat er in die straat een politiekantoor is... ik erger me gewoon wat aan agenten..

@ MichaelSmink: Jij snapt het dus echt niet, de politie moet juist degene aanpakken die niet van andermans spullen kunnen afblijven!
+1 voor die fietser zonde van je tijd om te stoppen voor zo'n agent die niks beters te doen heeft!
ik ga voor de fietser.
Slagbomen waren nog niet helemaal omlaag dus waarom zou je het niet doen? .