AndroidHealthClinic

Held op Fiets

waaarmee de politie zich toch bezig houd...

Haha nette schijnbeweging

idd, nice moves.

geen held te zien, ik had pas echt gelachen als die agent em hard van zo fietst roste en hij op zn smoel pleurde.

en zo hoort het:)

sjieksjiek :D

Haha netjes van die kerel. Wouten worden goed uitgelachen. :cool:

ik ga voor de fietser.
Slagbomen waren nog niet helemaal omlaag dus waarom zou je het niet doen? Hij zou een vergoeding moeten krijgen omdat hij van en naar het school fietst. Hij riskeert helemaal zijn leven niet aangezien het wrs nog een minuutje duurt eer de trein er is. Een fietser heeft vooral last van de egocentristische autobestuurder die zonder kijken zijn autodeur opendoet of met zijn deur open dingen zit te doen en domme voetgangers die over het fietspad lopen..

wat een onzin weer smurf, kzou toch bijna hopen dat jij zelf zo een boete krijgt.

wat een onzin weer smurf, kzou toch bijna hopen dat jij zelf zo een boete krijgt.

been there done that
van 2 machtsgeile agenten voor een lachwekkende overtreding.
Boetes geven is tegenwoordig prioriteit boven de achterliggende regels van de wetgeving.
Wie krijgt nu een boete om tot het midden van de straat door het rood licht te lopen over een zebrapad dan nog?...
Sindsdien kijk ik gewoon of het veilig is .. veilig? dan kijk ik of er nergens agenten zijn.. nergens agenten... oversteken en fietsen waar ik wil. Tenzij er veel volk is want dan toon ik het goede voorbeeld :p
en als tijd geld is zal ik zo op termijn die 50 euro terug verdienen door tijd dat ik bespaar mee anders te wachten en mij zullen ze niet meer pakken. Teveel slechte ervaringen met die machtsgeile mensen.. toen ik nog bij volvo werkte en naar huis fietste kwam er een agent naast mij rijden toen ik zonder handen aan het rijden was en claxoneerde hij me bijna een hartaanval. Bleek het die obesitasagent te zijn van de vorige keer die al eens halfaggressief werd achter zijn stuur en tekens deed dat ik mijn handen omlaag moest doen.. Vroeger had je nog een vriendelijke wijkagent. Nu zijn het gestresseerde mensen die hun frustraties proberen te uiten op andere mensen. Ik kom dagelijks gevaarlijke acties tegen die onbeboet blijven en dan weten dat er in die straat een politiekantoor is... ik erger me gewoon wat aan agenten..

been there done that
van 2 machtsgeile agenten voor een lachwekkende overtreding.
Boetes geven is tegenwoordig prioriteit boven de achterliggende regels van de wetgeving.
Wie krijgt nu een boete om tot het midden van de straat door het rood licht te lopen over een zebrapad dan nog?...
Sindsdien kijk ik gewoon of het veilig is .. veilig? dan kijk ik of er nergens agenten zijn.. nergens agenten... oversteken en fietsen waar ik wil. Tenzij er veel volk is want dan toon ik het goede voorbeeld :p
en als tijd geld is zal ik zo op termijn die 50 euro terug verdienen door tijd dat ik bespaar mee anders te wachten en mij zullen ze niet meer pakken. Teveel slechte ervaringen met die machtsgeile mensen.. toen ik nog bij volvo werkte en naar huis fietste kwam er een agent naast mij rijden toen ik zonder handen aan het rijden was en claxoneerde hij me bijna een hartaanval. Bleek het die obesitasagent te zijn van de vorige keer die al eens halfaggressief werd achter zijn stuur en tekens deed dat ik mijn handen omlaag moest doen.. Vroeger had je nog een vriendelijke wijkagent. Nu zijn het gestresseerde mensen die hun frustraties proberen te uiten op andere mensen. Ik kom dagelijks gevaarlijke acties tegen die onbeboet blijven en dan weten dat er in die straat een politiekantoor is... ik erger me gewoon wat aan agenten..

Gelukkig woon ik ergens anders.. Blijkbaar zijn de agenten hier een stuk vriendelijker. Ze doen er tenminste niks tegen als je bij iemand een boom uit de tuin rukt, en als die vrouw ook nog eens aangifte doet. Niet eens halt ofzo, dus de politie is zo verkeerd nog niet hier. Mocht je je licht niet aanhebben krijg je alleen ff een waarschuwing, ben meerdere keren gewaarschuwd maar nog nooit een boete gekregen:)

@ MichaelSmink: Jij snapt het dus echt niet, de politie moet juist degene aanpakken die niet van andermans spullen kunnen afblijven!

+1 voor die fietser zonde van je tijd om te stoppen voor zo'n agent die niks beters te doen heeft!

@ MichaelSmink: Jij snapt het dus echt niet, de politie moet juist degene aanpakken die niet van andermans spullen kunnen afblijven!

+1 voor die fietser zonde van je tijd om te stoppen voor zo'n agent die niks beters te doen heeft!

Tuurlijk snap ik het wel. Maar daar heb ik het ook niet over he. Ik heb het over optreden van de politie. En stel ik zou hetzelfde geintje flikken in die omgeving waar elsmurfo woont, dan ben ik wel genaaid. Terwijl er hier voor hetzelfde geintje niet naar wordt omgekeken.

Daar ging het me om.

is al oud filmpje uit dwdd

ik ga voor de fietser.
Slagbomen waren nog niet helemaal omlaag dus waarom zou je het niet doen? .

Zo is juist verleden jaar iemand omgekomen. De trein was er nog niet de slagbomen gingen dicht fietser dacht het nog wel te halen. Dat had hij ook wel gedaan mits zijn band niet vast bleef zitten waardoor hij viel en de trein niet meer kon remmen.......

Verder is mijn neef conducteur en hij heeft altijd zijn hart in z'n keel zitten als zo malloot weer eens voorbij glipt....

er stond een goeie reactie op dumpert:

de misdaad is georganisserd, nu alleen de politie nog :p

waar houden ze zich eigenlijk mee bezig, lol.
Voor die paar doden per jaar trekken ze wel op pad he, maar drugshandel en dergelijke, dat veel meer doden maakt, doen ze liever niet.

Terug
Naar boven