AndroidHealthClinic

Held op Fiets

wijze woorden voor een 16 jarige...

Gelukkig woon ik ergens anders.. Blijkbaar zijn de agenten hier een stuk vriendelijker. Ze doen er tenminste niks tegen als je bij iemand een boom uit de tuin rukt, en als die vrouw ook nog eens aangifte doet. Niet eens halt ofzo, dus de politie is zo verkeerd nog niet hier. Mocht je je licht niet aanhebben krijg je alleen ff een waarschuwing, ben meerdere keren gewaarschuwd maar nog nooit een boete gekregen:)

:roflol: heb jij een boom uit iemand zijn tuin gerukt? :D
ik vind ook dat er eerst een waarschuwing gegeven moet worden voor simpele zaken. Tuurlijk ben jij ook nog een stuk jonger, dan zien ze ook al wat meer door de vingers enzo omdat je nog onschuld uitstraalt. Over een paar maand zal er hier wrs ook weer zo een actie zijn waarbij je tijdelijk waarschuwingen krijgt als je zonder licht rijdt en de kans krijgt om lichten te kopen tot een bepaalde datum en vanaf dan is het direct een boete voor de rest van het jaar als je betrapt wordt. Achja ik moet voorlopig toch niet meer in het donker rijden met de fiets want ik heb mijn werk opgezegd :D en alle agenten zijn nu ook weer niet slecht. Vooral de jongere agenten denk ik.
en degene die gelukkig getrouwd zijn ofzo :p

Eerst een kleine beetje links en dan het stuur omgooien naar rechts, Whaha

Agent goed voor lul !

Prachtig filmpje :D

er stond een goeie reactie op dumpert:

de misdaad is georganisserd, nu alleen de politie nog :p

waar houden ze zich eigenlijk mee bezig, lol.
Voor die paar doden per jaar trekken ze wel op pad he, maar drugshandel en dergelijke, dat veel meer doden maakt, doen ze liever niet.

Nee er wordt inderdaad maar weinig tegen drugshandel gedaan .....:rolleyes:

Hier in Den Helder zijn hele bendes op gepakt en zijn er vele huiszoekingen geweest maar kleine kleuters lopen altijd maar te janken dat de politie niets doet.....

:roflol: heb jij een boom uit iemand zijn tuin gerukt? :D
ik vind ook dat er eerst een waarschuwing gegeven moet worden voor simpele zaken. Tuurlijk ben jij ook nog een stuk jonger, dan zien ze ook al wat meer door de vingers enzo omdat je nog onschuld uitstraalt. Over een paar maand zal er hier wrs ook weer zo een actie zijn waarbij je tijdelijk waarschuwingen krijgt als je zonder licht rijdt en de kans krijgt om lichten te kopen tot een bepaalde datum en vanaf dan is het direct een boete voor de rest van het jaar als je betrapt wordt. Achja ik moet voorlopig toch niet meer in het donker rijden met de fiets want ik heb mijn werk opgezegd :D en alle agenten zijn nu ook weer niet slecht. Vooral de jongere agenten denk ik.
en degene die gelukkig getrouwd zijn ofzo :p

Haha ja was op Koninginnedag, met iets teveel biertjes in me mik:roflol:
Ja klopt, over een tijdje is dat ook wel afgelopen:P

Hier in Den Helder zijn hele bendes op gepakt en zijn er vele huiszoekingen geweest maar kleine kleuters lopen altijd maar te janken dat de politie niets doet.....

+1

vooral op dbb zijn de jongere ozo stoer en is het **** the police. Eigenlijk zijn ze allemaal bang voor de politie en trekken ze zich af op pokemon.

+1 voor Bouwens. Hoewel het klote is om een boete te krijgen scheelt het toch een aantal verkeersdoden ieder jaar, goede zaak dus.

95% hier kijkt niet verder dan dat z'n neus lang is Bouwens. Moet je ook niet teveel woorden aan vuil maken. :D

Domme reacties hier weer..
Overigens is dit GEEN politie..

hahaha schitterende schijnbeweging!

is idd al eens eerder voorbij gekomen................puberstreken!

Terug
Naar boven