Fitness Seller

Helden: Ontslag uit leger om Uruzgan

Lauw zei:
Ja maar water vlekt niet. Bloed en orgaanweefsel schijnt stukken slechter uit je uniform te gaan.:D

ik vind het echt helemaal fantastisch. ik had precies hetzelfde gedaan, lekker geld vangen op de kazerne om vervolgens als een angsthaas te vluchten omdat ze je naar één of ander vies warm en gevaarlijk land willen sturen aan de aan de andere kant van de aardbol.
:roflol: :roflol:

edit: ik ben toch niet de enige die de humor inziet van zoveel lafheid en opportunisme? :D

had jij niet ooit eens een mooi stukje geschreven over de sneuvelbereidheid Lauw?:) prachtig was dat zoals je dat verwoordde:D

dit was het: "De sneuvelbereidheid van de Nederlandse soldaat is vrij laag.

Als je de reclame van defensie ziet dan krijg je ook meer het idee dat het om een doe-vakantie gaat als om oorlog. Lekker over een touwbaan klauteren met z’n allen.

Het zou wel leuk zijn als iemand een filmpje maakt die die reclame even vertaald naar de praktijk van een slagveld.
Dus dat die muts over die touwbaan klautert en dat er dan een mortier granaat onder haar ontploft waardoor een granaat scherf zo haar hele onderbuik opentrekt waardoor haar darmen eruit hangen. En dat ze dan 2 meter naar beneden pleurt en stuiptrekkend met helder rood schuimend bloed uit haar mond en wijd opengesperde ogen rochelend de pijp uit gaat. Welkom in het leger"

:Dprachtig verwoord!meeste mensen zien het leger als een vakantiekamp:D

trek daar es mee naar een oorlog, of niet :roflol:

Zelfs de DBB.com knokploeg weet nog meer potten te breken.

Marky zei:
Zelfs de DBB.com knokploeg weet nog meer potten te breken.
Dat stelletje nichten heeft nog niet eens een fatsoenlijke conditie om in het leger te raken, laat staan dat ze het beter zouden kunnen.

hehehe:shoot:

Gemiddelde IQ van het leger is ook niet echt hoog.

Verbaasd me dus niks, dat veel mensen in het leger gaan met de gedachte lekker op survival te gaan.

Terug
Naar boven