AndroidHealthClinic

Hele goede raad gevraagd?

Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
89kg
Hallo,

Ik zal meteen met de deur in huis vallen.

Ik wil grotere spieren en meer spiermassa kweken zonder in vetmassa aan te komen en daarom train ik 3 keer per week een uurtje keihard in de gym en met mijn voedingsschemazit ik ongeveer aan 2500 kcal per dag die ik verdeel over 5 maaltijden.

Ik gebruik whey Hydrolisaat tijdens mijn ontbijt en na mijn trainingen en daarnaast ben ik van plan om Total muscle solution er bij te nemen omdat de meeste gebruikers er blijkbaar goede resultaten mee behalen.

Maar het wilt niet echt op vooruit gaan, komt dat door mijn voedingsschema? of zit ik compleet fout te trainen. Mijn doel is om meer spiermassa te kweken maar tegelijkertijd niet in vet aankomen om zo mijn buik weg te werken.

Kan iemand mij hierover raad geven

Je eet veel te weinig. Spiermassa kweken zonder in vetmassa aan te komen kan niet.

Bereken je behoefte: http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte
En ga daar 200-300 calorieën boven zitten als je zo min mogelijk vetmassa wilt krijgen.

Zorg dat jouw voedingsschema aan de volgende "regels" voldoet.
- 2 gram eiwit per lichaamsgewicht
- 1 gram vet per lichaamsgewicht

De rest van de calorieën vul je op met koolhydraten.

Je eet veel te weinig. Spiermassa kweken zonder in vetmassa aan te komen kan niet.

Bereken je behoefte: http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte
En ga daar 200-300 calorieën boven zitten als je zo min mogelijk vetmassa wilt krijgen.

Zorg dat jouw voedingsschema aan de volgende "regels" voldoet.
- 2 gram eiwit per lichaamsgewicht
- 1 gram vet per lichaamsgewicht

De rest van de calorieën vul je op met koolhydraten.

dit, je moet ongeveer halve kilo per week aankomen(mag minder voor zo min mogelijk vet). maar ga niet na 1week je schema meteen aanpassen omdat je te veel aankomt je moet het over een iets grotere tijd bekijken(paar weekjes) want je kunt net zoals mij schommelend omhoog gaan

Hallo,

Ik zal meteen met de deur in huis vallen.

Ik wil grotere spieren en meer spiermassa kweken zonder in vetmassa aan te komen en daarom train ik 3 keer per week een uurtje keihard in de gym en met mijn voedingsschemazit ik ongeveer aan 2500 kcal per dag die ik verdeel over 5 maaltijden.

Ik gebruik whey Hydrolisaat tijdens mijn ontbijt en na mijn trainingen en daarnaast ben ik van plan om Total muscle solution er bij te nemen omdat de meeste gebruikers er blijkbaar goede resultaten mee behalen.

Maar het wilt niet echt op vooruit gaan, komt dat door mijn voedingsschema? of zit ik compleet fout te trainen. Mijn doel is om meer spiermassa te kweken maar tegelijkertijd niet in vet aankomen om zo mijn buik weg te werken.

Kan iemand mij hierover raad geven

Eindelijk een nieuwkomer die zich heeft ingelezen voordat hij een topic opent. Bravo.

goede resultaten haal je met calorieen, niet met gare supplementen. tel je calorieen en ga even berekenen hoeveel je er nodig hebt.

En je HOEFT niet 5x per dag te eten als je dat niet wilt. (mag wel natuurlijk).

3-4x is ook prima.

Terug
Naar boven