- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben vandaag ook begonnen.
Net een 0,25 in linker en 0,25 in rechter borst gezet. Ik voelde er overigens helemaal niets van! Vergelijkbaar met hcg.
Daar naast ga ik Callogeen Hydroisolaat supplementeren om een strakke huid te krijgen.
Mensen die interesse hebben in een log?
Hmm zet jij ook met 12mm? Bij mij is het ecvt die vloeistof die brand/steekt. Volgende dag nog licht last van en licht bult vormingBen vandaag ook begonnen.
Net een 0,25 in linker en 0,25 in rechter borst gezet. Ik voelde er overigens helemaal niets van! Vergelijkbaar met hcg.
Daar naast ga ik Callogeen Hydroisolaat supplementeren om een strakke huid te krijgen.
Mensen die interesse hebben in een log?
Callogeen Hydroisolaat is dat ook goed voor losvel? mijn huid staat namelijk niet zo strak rondom mijn buik.
exact het zelfde probleem!Zelf nog geen ervaring mee, maar volgens @Cools zou het wel moeten werken. Heb zelf ook last van wat losser vel rond mn buik. Niet los in de zin dat het hangt maar het staat niet strak genoeg.
Zelf nog geen ervaring mee, maar volgens @Cools zou het wel moeten werken. Heb zelf ook last van wat losser vel rond mn buik. Niet los in de zin dat het hangt maar het staat niet strak genoeg.
Hmm zet jij ook met 12mm? Bij mij is het ecvt die vloeistof die brand/steekt. Volgende dag nog licht last van en licht bult vorming
hmm misschien dat buik gewoon erg gevoelig gebied daarvoor is! sla vandaag even over ( kijken hoe ik reageer erop qua infecties oid) en probeer dan is wat anders, benen ofzoIk gebruik 0,3 x 13
Injectie ging vlekkeloos. Een in linker en een in rechter borst.
Zo'n 2 minuten na de injectie kreeg ik een soort roes waarin in het warm kreeg en ontzettende feelgood. Handen begonnen ook iets te trillen. Had ontzettend heerlijk getrained en de feelgood bleef wel even aan houden.
Benieuwd hoe snel ik resultaat ga zien.
K stop ermee. Probeer van t voorjaar nog wel keer alsk het in een zalf ofzo maak..
Pijn is niet te harden. Had er net 0.08 ml in en kermde het alweer uit. Mij het niet waard..
Hmm heel apart man.. Ik voel letterlijk niks van de pijn? Voelt hetzelfde als dat ik hcg zet.
Heb ook HC Labs. Probeer je borst eens? Wanneer voel je de pijn, en hoe lang houd het aan?
Keep us updated! Van de tuinen?Balen man! Dan clen tabs?
Ik heb trouwens morgen die Callogeen Hydroisolaat binnen.
Benieuwd of de huid iets strakker word![]()
ik heb dat met injecties in schouder en kleine spiergroepen. 1e druppel en begint al te steken.Zodra ik de vloeistof zet, het eerste 0.01ml tje al.
Beetje zoals een bij die je steekt, en dat dan 5min lang en nu voelt nog zo alsof je uue geleden gestoken bent..
Schiint dat je het kunt drinken alleen ik weet niet hoeveel BA in de mijne zit aangezien het zo steekt..