Fitness Seller

help!advies gevraagd..

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hey fellas,ik zit in de 5e week met 500 mg test enanthaat p/week en 50 mg test acetaat p/dag.
Ben na 5 weken pas 4,5 kg zwaarder,dat kom ik normaal in 2 weken al aan.
En het meest enge is dat mijn libido nu al beneden peil is terwijl ik test gebruik.
Ik ben ook erg bang dat ik nepshit heb gekregen,want de doosjes zijn van aburaihan maar verschillen van formaat,al kloppen alle batchnummers wel.
Ik weet niet wat ik moet doen nu hoor,doorgaan?stoppen?of doseringen verhogen en versnelt afmaken....ik weet het echt niet,de minste verwachting van een kuur die ik ooit had.Terwijl de combi zo populiar is.
wat is jullie mening?

Is het geen 50mg tren a /day?
Misschien kun je terug gaan naar je suplieer met je nog niet aangebroken ampulletjes en ze omruilen voor andere?

Maar 4,5kg in 5 weken is toch nog best netjes, wel een tegenvaller natuurlijk als je meer gewent bent.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik bedoelde idd tren acetaat 50 mg p/dag.

De doseringen zijn wel in verhouding, dus van je libido vind ik raar. Effe pics posten?

Verder is 4.5 KG in 5 weken best netjes. Misschien hou je met tren/test minder vocht vast dan "normaal" in een kuur.

wel wat sterker geworden?>
Zou het zelf zonde vinden om te stoppen...misschien ff vlug test/p/e te kopen en die van abur links te laten liggen...als je dan duidelijk verandering merkt dan kan je wel zkr zijn dat het aan de abur ligt
sccs

tja,dat ik wat droger aangekomen ben zou kunnen,maar me coïtusdrive maak me zorgen om.

kan kloppen hoor die van abu verschillen wel vaker van formaat, had zelf egte en daar zat ook een paar milimeter tussen sommige ampullen.
tren kan je libido wel doen crashen, maar test zou het op peil moeten houden.

dus tren is niet echt super voor je libido?mss moet de test nog goed gaan kicken omdat het pas na 3 weken echt gaat werken?ben pas in de 5e week.
Maar bedankt voor de reacties,op een bepaalt moment zit het allemaal zo scheef in me hoofd dat ik er paranoide van word,niet echt top!

toch netjes indd 4,5 kilo in 5weken,
als je nog 5weken en op 9kilo winst uitkomen, is dat niet mis

Succes verder
Greets!

Ps; Kom toch terug bij xat;)

Croupier zei:
dus trenbolone is niet echt super voor je libido?mss moet de test nog goed gaan kicken omdat het pas na 3 weken echt gaat werken?ben pas in de 5e week.
Maar bedankt voor de reacties,op een bepaalt moment zit het allemaal zo scheef in me hoofd dat ik er paranoide van word,niet echt top!
hey dats een bijwerkinge van tren...****s ur head up

wat een beetje bevestiging al niet kan doen,thnx jongens...enne Xlarge,kom jij maar naar wijchen joh,meer jongens van jouw leeftijd,en net zo ver weg!

Tren is wel leuk, wat voor mij een goede indicatie is dat de tren begint te werken is de "tren astma", buiten adem na 10 min cardio :D
en natuurlijk veel acne :(

Ik verwacht dat je 4.5 kg mooi droge massa is. Welke bescherming gebruik je? Letrozole? nolva? clomid?
Heb je aan dostinex gedacht? Vit B6?

Van tren kan je hele mooie borsjes krijgen :P

Terug
Naar boven