Hallo allemaal!
Ik ben net 2 maanden bezig met fitness en heb al vanaf de eerste dag dat ik begon creatine genomen.
Ik las veel en betrouwbaren informatie dat creatine zorgde voor en snellere spieropbouw, nadat ik veel gelezen had en voornamelijk het feit een snellere spieropbouw ben ik dit gaan gebruiken.
Maar nu zit ik met een probleem ik heb verschillende meningen en (feiten) dingen gelezen zoals:
Dat ik beter droog had kunnen beginnen.
Dat als ik stop met creatine dat veel van mijn behaalde resultaten weg zullen gaan.
Als ik stop mijn kleine spiermassa die ik heb opgebouwd ook weg zal gaan.
Dat ik minder zware gewichten kan doen op apparaten.
Dat ik soms een maand moet stoppen met creatine gebruik zodat mijn lichaam zelf ook weer creatine gebruikt.
Beste mensen ik zit nu met een dilemma wat moet ik nou precies doen?
Stoppen met creatine en droog trainen? (maar verlies ik dan ook spiermassa en zal ik ook minder doen met bijvoorbeeld gewichten)
Doorgaan met creatine?
Doorgaan met creatine en bijvoorbeeld om de 6 weken een maandje stoppen?
Bedankt!
Ik ben net 2 maanden bezig met fitness en heb al vanaf de eerste dag dat ik begon creatine genomen.
Ik las veel en betrouwbaren informatie dat creatine zorgde voor en snellere spieropbouw, nadat ik veel gelezen had en voornamelijk het feit een snellere spieropbouw ben ik dit gaan gebruiken.
Maar nu zit ik met een probleem ik heb verschillende meningen en (feiten) dingen gelezen zoals:
Dat ik beter droog had kunnen beginnen.
Dat als ik stop met creatine dat veel van mijn behaalde resultaten weg zullen gaan.
Als ik stop mijn kleine spiermassa die ik heb opgebouwd ook weg zal gaan.
Dat ik minder zware gewichten kan doen op apparaten.
Dat ik soms een maand moet stoppen met creatine gebruik zodat mijn lichaam zelf ook weer creatine gebruikt.
Beste mensen ik zit nu met een dilemma wat moet ik nou precies doen?
Stoppen met creatine en droog trainen? (maar verlies ik dan ook spiermassa en zal ik ook minder doen met bijvoorbeeld gewichten)
Doorgaan met creatine?
Doorgaan met creatine en bijvoorbeeld om de 6 weken een maandje stoppen?
Bedankt!

Voor de rest ben ik het met je eens. Er gaat rondom creatine nog teveel bro science rond, zelfs op dit forum.. Voor beginners natuurlijk erg vervelend. En aangezien hij net pas traint, heeft iemand hem ook nog eens wijs gemaakt dat hij creatine moest gebruiken.