MuscleMeat

help een maatje met afvallen

D.

Huge Freak
Waardering
2
Ik help ff een maatje. Hij begon met 95kg, 20&bf. is ronde 1,70, 1.75m. Vrat altijd erg ongezond ed. Hij drinkt niet meer geloof ik, en eet steeds minder. Hij loopt 'savonds hard nu en is al 8kg kwijt in een maand of 2. Als ie flink droog is wil ie weer gaan trainen. ik help em al ff met een dieetje. Maar dat hardlopen doet hij dus s'avonds maar ik zei em dat hij het beter s'ochtends kan doen. is een halfuurtje dan genoeg? en laten we zeggen op di, do en za. zit alleen ff mee met het eten voor het lopen, kan gewoon een dubbele boterham zijn ofzo? dat ie niet tijdens het rennen omkukelt zeg maar.... dan stopt ie dr vast gelijk mee en valt ie alsnog niet af :S....

D. zei:
Ik help ff een maatje. Hij begon met 95kg, 20&bf. is ronde 1,70, 1.75m. Vrat altijd erg ongezond ed. Hij drinkt niet meer geloof ik, en eet steeds minder. Hij loopt 'savonds hard nu en is al 8kg kwijt in een maand of 2. Als ie flink droog is wil ie weer gaan trainen. ik help em al ff met een dieetje. Maar dat hardlopen doet hij dus s'avonds maar ik zei em dat hij het beter s'ochtends kan doen. is een halfuurtje dan genoeg? en laten we zeggen op di, do en za. zit alleen ff mee met het eten voor het lopen, kan gewoon een dubbele boterham zijn ofzo? dat ie niet tijdens het rennen omkukelt zeg maar.... dan stopt ie dr vast gelijk mee en valt ie alsnog niet af :S....

laat hem eerst maar eens wennen aan dit nieuwe leventje. goed begin, das zeker. en of die dan sochtends of savodns hard loopt is op dit moment nog niet echt van belang vind ik. hij moeter wel plezier in hebben en houden!! en punt is dat die nu bezig is en zowieoz cal verbrand.

half uur is in mn ogen wel goed begin maar laat t oplopen tot ongeveer 45 a 60 minuten maar wederom, laat dat geleidelijk aan oplopen

om de dag is al goed punt maar misshcien al iets teveel om mee te beginnen. tweemaal per week is al goed begin. Mocht hij sochtend al willen hardlopen kan je denken aan een weishake en half uur daarna hardlopen (indien je op nuchtere maag wilt is dit toch goede optie. verschaft net genoeg cal om goed bezig te zijn en intensiteit is dan toch belangrijker dan er suf en loom gaan te beginnen:))

maar belangrijskte is en blijft dat ie minder eet dan verbruikt he:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
yep dat klopt... thanks voor de info. maar tis niet iemand met zulk een discipline, kennis en vermogen tot leren van dingen als 'wij'. hij loopt op een nuchtere maag omdat hij anders moet kotsen. nu hij s'avonds loopt eet hij 4uur van te voren niks, daarom kan hij imo beter sochtends lopen. hij heeft inmiddels al wat conditie, heeft ook altijd voetballen gedaan. Een km of 8redt ie wel, denk dat 3xpweek wel lukt. En met dat eten, ik heb em maar gezegd dat ie eens kwark moet kopen en niet teveel brood eten. Hij snoept al niet meer. en op zn brood kipfilet :). vergeleken met eerder is dit echt een vooruitgang.

Maar hij zal niet elke dag hetzelfde dieetje willen volgen, of uitrekenen wat ie op een dag zo binnenkrijgt. moet dus ff op gevoel gebeuren. daarom ook die kwark bijvoorbeeld. Maar omdat hij volgens eigen zeggen alleen nuchter kan lopen is sochtends de beste optie?

lijkt me wel dan.
succes ermee, ben benieuwd of ie t volhoudt.

maat van me is ook begonnen maar van t eten wil ie niets weten.
maar wel willen afvallen en buikje wegwerken,

tja, prioriteiten stellen he:)

Terug
Naar boven