AndroidHealthClinic

HELP!!! een vraagje over injectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emmanuel

Novice
Waardering
0
Hallo ik heb een vraagje,

Ik train nu sedert een viertal jaar, en heb nu het moment gekozen om voor een kuurtje te gaan ( 8 weken 2mg deca ). Ik ben 22jaar weeg 76kilo en ben ongeveer 1m85 en ik sta volledig droog, denk een vetpercentage van 4%.

Nu ben ik al een paar dagen bezig met injecteren en telkens moet ik stoppen want als ik de naald er drie vierde ingestoken heb, voel ik iedere keer een soort van stroomstoot, ook al is mijn bil ontspannen.

Zou dat het gevolg kunnen zijn omdat ik te droog sta? En moet die naald er helemaal in, anders zou ik hem injecteren op drie vierde.

GRTZ

2 mg deca is niet erg veel bro.

Helemaal tot het einde erin rammen maat.
Welke lengte heb je?

Je zal waarschijnlijk 2ml bedoelen maargoed ik denk dat Deca zonder Test heel teleurstellend uit gaat pakken voor je.
Dus Test erbij zetten!!!!!!!
Welke lengte naald heb je trouwens.Normaal gesproken gebruik je 0.8x40,maar als jij echt totaal geen vet op je reet heb zitten zal ik toch een 0.6x36 pakken.
De reden dat je iets voelt kan zijn dat je te diep zit(tegen het bot) of je raakt een zenuw dat kan gebeuren.

Zonde dat je nu al bent begonnen zonder je eerst eens goed in te lezen en bv hier wat adviesen in te winnen....

nee joh, want deca is mild weet je nog??

80'jaren: primo en deca!!!

BigMaus zei:
nee joh, want deca is mild weet je nog??

80'jaren: primo en deca!!!

Deca mild?
Ik heb er persoonlijk niet zo,n problemen mee ,maar een hoop mensen hier hebben er een zware dobber aan.

jaren 80:D viva 2006

Emmanuel zei:
Hallo ik heb een vraagje,

Ik train nu sedert een viertal jaar, en heb nu het moment gekozen om voor een kuurtje te gaan ( 8 weken 2mg deca ). Ik ben 22jaar weeg 76kilo en ben ongeveer 1m85 en ik sta volledig droog, denk een vetpercentage van 4%.

Nu ben ik al een paar dagen bezig met injecteren en telkens moet ik stoppen want als ik de naald er drie vierde ingestoken heb, voel ik iedere keer een soort van stroomstoot, ook al is mijn bil ontspannen.

Zou dat het gevolg kunnen zijn omdat ik te droog sta? En moet die naald er helemaal in, anders zou ik hem injecteren op drie vierde.

GRTZ

Oja ik vergeet bijna te vragen of je wel weet wat nakuren is..

Monster natural gains, monster voedings regime.

ik heb 0,8x 38mm liggen hiero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven