AndroidHealthClinic

help!!hevige pijn na injectie!

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
2 dagen geleden zette ik een stromba injectie in mijn been,iets wat ik al vaker had gedaan natuurlijk.
Alleen sávonds was mijn been pijnlijk en hard,en kon ik hem nauwelijks buigen.
De pijn is nu bijna weg,alleen is mijn been op die plaats wat dikker en rood.
Heeft iemand een idee wat dat kan zijn,en of ik er mee naar een arts zou moeten.
Vandaag in het andere been weer een injectie gedaan zonder problemen,trouwens nooit zoiets gehad,dus ben benieuwd of meerdere mensen het weleens hebben gehad. ??? graag reactie hierop!thnx!

Is het warm? en klopt het zo ja ...G.F u bent die trotse bezitter van een ontsteking!!

• Topic Starter Topic Starter
nee het is niet warmer als normaal en het klopt ook niet.maar stel dat het een lichte ontsteking is,wat kan ik er dan aan doen?

Croupier zei:
nee het is niet warmer als normaal en het klopt ook niet.maar stel dat het een lichte ontsteking is,wat kan ik er dan aan doen?
Vrij weinig....maar als er geen ei/verharding op zit is het geen ontsteking,heb je niet in een zenuw gespoten en waarom het been? schouders? glute's?

Croupier zei:
2 dagen geleden zette ik een stromba injectie in mijn been,iets wat ik al vaker had gedaan natuurlijk.
Heeft iemand een idee wat dat kan zijn,en of ik er mee naar een arts zou moeten.
Vandaag in het andere been weer een injectie gedaan zonder problemen,trouwens nooit zoiets gehad,dus ben benieuwd of meerdere mensen het weleens hebben gehad. ??? graag reactie hierop!thnx!

Ik heb het zelf een keer in mijn biceps gehad maar het gaat naar een week wel weg.
Wat ik toen gehoort had is dat het een reactie van je lichaam is dat het het stof niet herkent en dan wordt het ingekapselt door middel van een ontstekking.
Om het proces te genezen.
Je kan hem beter in je schouder zetten onderhuids dan heb ik nergens last van.

Succes.

Wat is er mis met de kont? genoeg ruimte om te spuiten lijkt mij ;)

adrbeest zei:
Ik heb het zelf een keer in mijn biceps gehad maar het gaat naar een week wel weg.
Wat ik toen gehoort had is dat het een reactie van je lichaam is dat het het stof niet herkent en dan wordt het ingekapselt door middel van een ontstekking.
Om het proces te genezen.
Je kan hem beter in je schouder zetten onderhuids dan heb ik nergens last van.

Succes.

Winstrol onderhuids, dat neem je dus ook wel op? Daarover verschillen de meningen geloof ik maar ik heb het vaker gehoord. Scheelt toch als je schouderspieren beurs worden. Maar waarom dan in de schouder en niet in de buik? Voor je het weet zit je bij je schouder in de spier...

Croupier zei:

Maar eh... Croupier, vertel nog eens even. "Help!! Hevige pijn na het injecteren!"
Was dat een lokkertje ofzo? Dat hebben we niet nodig. Het klinkt alsof je op sterven ligt! Uit je post blijkt dat je een halve dag na de injectie pijn en verharding had, die twee dagen later weer weg is. Dan denk ik: Soms zit het mee en soms zit het tegen. Of begrijp ik je verkeerd?

Thorwulf zei:
Winstrol onderhuids, dat neem je dus ook wel op? Daarover verschillen de meningen geloof ik maar ik heb het vaker gehoord. Scheelt toch als je schouderspieren beurs worden. Maar waarom dan in de schouder en niet in de buik? Voor je het weet zit je bij je schouder in de spier...

je kan winstrol zelfs in een aders spuiten omdat het water is. en geen olie(met olie NOOIT doen) maar dan verlies je het vertraagde(depot) effect.

als je het in een spier spuit word het het langsaamste vrijgegeven.

ader, onderhuids. sneller een hoge piek in bloedspiegel. en dan ist heel snel weer weg.

nasty^PhysIc zei:
Hey beter goed gejat dan slecht verzonnen

Denk dat je gewoon even een zenuw geraakt hebt maar dat risico is dan ook groter wanneer je in je been gaat prikken. Ik zou het even bij de schouders of glutes houden.

JK
Mister Holland 2003

Thorwulf zei:

Moet je allebei maar eens proberen en dan ben je het met me eens dat de schouder toch een stuk beter aanvoelt.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de reacties,was de eerste keer voor me dus was een beetje bezorgd.
ik merk nu al dat het bijna weg is dus..maar thnx anyway.
de reden dat ik in mijn benen inecteer is dat ik dat de makkelijkste plek vind,aangezien ik het zelf doe en van niemand afhankelijk wil zijn.
Schouders lijkt me moeilijk,tenzij iemand me het zou uitleggen of voordoen.
en billen is lastig om te spuiten als je het zelf doet..vind ik.

Croupier zei:
thnx voor de reacties,was de eerste keer voor me dus was een beetje bezorgd.
ik merk nu al dat het bijna weg is dus..maar thnx anyway.
de reden dat ik in mijn benen inecteer is dat ik dat de makkelijkste plek vind,aangezien ik het zelf doe en van niemand afhankelijk wil zijn.
Schouders lijkt me moeilijk,tenzij iemand me het zou uitleggen of voordoen.
en billen is lastig om te spuiten als je het zelf doet..vind ik.
Schouders:[Link niet meer beschikbaar]

Croupier zei:

Je moet ook eerst het dopje van de naald afhalen voor je injecteerd :D

Terug
Naar boven