Fitness Seller

help ik weet het ff niet meer.

Waardering
0
Lengte
1m75
Hallo .
Ik ben nieuw hier.
Ik ben vrouw 19 jaar. Ben al een jaar bezig met afvallen omdat ik mezelf helemaal zat aan het worden was. Zat absoluut niet lekker in me vel. veel last van schouderspieren fysio enzo gehad verwijzing naar een sportschool om de schouder met krachttraining steviger te krijgen en begon eens met afvallen was geen overbodige luxe. ik woog vorig jaar februari 118.6 kg . Vetpentage onbekend konden ze niet meteen met de omron.
Jaar later 102.9 kg met een vetpentage van 48.5 gemeten door omron. zie zelf dat ik strak wordt maar bij de heupen niet die blijven rond. Iemand trainings tips? Doe nu 3 x per week krachttraining voor de buik chrunch en leg lift en bovenrug en benen schouders borst tricepes train ik. En 2 X per week 1 uur cardio groepsles.

Ff voeding iemand daar nog tips in ? Ben opzoek naar goede voedende makkelijker tussendoortjes en e.v.t wat tips hoe ik sneller vet verlies . Gaat heel erg langzaam en wil van zomer in bikini.
Ben al gestopt met frisdrank . Eet alles volkoren. Eet minder brood dan ik gedaan heb.

Post je trainingsschema eens, dus exact de oefeningen en herhalingen, daar kunnen wij wat meer mee. Sowieso zul je gewoon nog flink wat meer vet kwijt moeten voor alles strak is, niet lullig bedoeld maar 48.5% is gewoon nog erg hoog, het wordt vanzelf stukken beter als je richting de 20-25% gaat.
Qua voeding klinkt het alsof je geen voedingsschema aanhoudt, en dat zal dan ook je probleem zijn. Bereken een schatting van je onderhoud via de harris-benedict formule (vergeet niet de activiteitsfactor mee te nemen), ga vervolgens 500kcal onder je onderhoud zitten. Houd je gewicht per week bij, je zou ongeveer 0.5kg per week moeten afvallen, als dit niet gebeurd is de schatting te hoog en verlaag je je calorieinname met 100-200 tot je wel 0.5kg per week verliest. Naarmate je gewicht minder wordt zul je steeds iets lager moeten gaan.
Tijdens het cutten houdt je 2-2.5gram eiwit en 1gram vet aan per kilo vetvrije massa (dus in jouw geval 0.515x102.9), de rust vul je aan met koolhydraten. Je kunt een vast schema per dag maken of het per dag invullen met een app als myfitnesspall.
Houdt het vooral bij groentes, rijst, pasta, granen, havermout, brood mag ook best voor carbs, eiwit haal je uit melk, kwark vlees en vis, en eieren, vetten vooral uit noten, vis, eieren,pindakaas, of plantaardig.

Je bent wat je eet.

Post je voedingsschema eens. Ik denk dat ik dat belangrijker vind dan je trainingsschema. Al is je trainingsschema nog zo goed, er is geen vooruitgang zonder goede voeding. Post ook gelijk even je huidige stats (lengte, gewicht, vp%)

Zo veel mogelijk informatie eigenlijk :p maakt het voor de mensen hier makkelijker om je te helpen. Ook wij kunnen niet alles zomaar uit onze duim zuigen :P

• Topic Starter Topic Starter
Crosstrainer 15 min interval 2 min 7 1 min 4 2 min 7 enz.
Leg press 41 kg 3x 12
Walking dumbell 6 kg per hand 3x 12
Lat pull down 14.5 kg 3x 12
Fly borst 14.5 3x 12
Dumbells press zittend 4 kg per hand 3x 12
Cable curl 13 kg 3x 12
Crunch 3x 12
Leg lift 3x10
Hometrainer 15 min omw 80
Loopband 15 min .
En 2 X per week uur steps en buikspier kwartier.

Maandag shema en steps en buikspier kwartier. Dinsdag rust, woensdag steps buikspier kwartier en shema Donderdag rust Vrijdag shema zaterdag en zondag rust.

Voeding
Ochtends 250 gm Griekse yoghurt 10 % vet met 1 appel en snufje kaneel.

Tussendoor wat nootjes ongezout.

Lunch
Wat sla rauwkost zonder dressing of soep en 2 plakken havermout brood of 2 plakjes volkorenbrood met roomboter en kipfilet.

Tussendoor knäckebröd met hummus kip of rijstwafel e.v.t. keer pindakaas.

Avonds normale gezonde maaltijd bestaat uit kip of zalm of rundvlees met verse groente en zilvervliesrijst of volkoren pasta soms aardappels carisma van de ah ,

Avonds na het trainen 225 gm halve beker skyr met beetje diepvriesfruit.

en op rustdagen vlak voor het slapen gaan. 250 gm magere kwark ook met wat diepvriesfruit.
Soms maak ik de kwark aan met 150 ml magere melk.

Voor de rest drink ik gewoon 2 liter kraanwater en groene thee af en toe cool bear en spa bruisend.

Ik ben 175 en weeg 102.9 vet 48.5.

Laatst bewerkt:
Rechts was ik vorig jaar .
Links ben ik nu . En wil voor de zomer dat vetrolletje wat zichtbaar is kwijt zijn .

PhotoGrid_1456614308511.jpg

Crosstrainer 15 min interval 2 min 7 1 min 4 2 min 7 enz.
Leg press 41 kg 3x 12
Walking dumbell 6 kg per hand 3x 12
Lat pull down 14.5 kg 3x 12
Fly borst 14.5 3x 12
Dumbells press zittend 4 kg per hand 3x 12
Cable curl 13 kg 3x 12
Crunch 3x 12
Leg lift 3x10
Hometrainer 15 min omw 80
Loopband 15 min .
En 2 X per week uur steps en buikspier kwartier.

Maandag shema en steps en buikspier kwartier. Dinsdag rust, woensdag steps buikspier kwartier en shema Donderdag rust Vrijdag shema zaterdag en zondag rust.

Voeding
Ochtends 250 gm Griekse yoghurt 10 % vet met 1 appel en snufje kaneel.

Tussendoor wat nootjes ongezout.

Lunch
Wat sla rauwkost zonder dressing of soep en 2 plakken havermout brood of 2 plakjes volkorenbrood met roomboter en kipfilet.

Tussendoor knäckebröd met hummus kip of rijstwafel e.v.t. keer pindakaas.

Avonds normale gezonde maaltijd bestaat uit kip of zalm of rundvlees met verse groente en zilvervliesrijst of volkoren pasta soms aardappels carisma van de ah ,

Avonds na het trainen 225 gm halve beker skyr met beetje diepvriesfruit.

en op rustdagen vlak voor het slapen gaan. 250 gm magere kwark ook met wat diepvriesfruit.
Soms maak ik de kwark aan met 150 ml magere melk.

Voor de rest drink ik gewoon 2 liter kraanwater en groene thee af en toe cool bear en spa bruisend.

Ik ben 175 en weeg 102.9 vet 48.5.
Wat is je onderhoud en op hoeveel kcal kom je per dag uit? dat drinken etc hoef je niet echt te vermelden.
Verder zou ik je voorlopig ff niet bezig houden met buikspieroefeningen...want dat is gewoon verspilde tijd in jou geval

Je kapot trainen met cardio heeft ook weinig zin zolang je voeding niet klopt
Google Iffym/kcal calculator bereken je onderhoud ga daar 500kcal onderzitten en houd je voeding
Bij via myfitnesspal (een app)

Hallo.
Bedankt voor jullie reacties.
Kreeg van hier iemand een bericht die voor mij voedingshema's en trainingshema,s gaat maken. alle gegevens verstuurd. nu wachten. en er volle bak volle gas tegen aan gaan. wordt keihard knokken. Maar moet nu een keer lukken. heb het al met my fitnesspall zelf geprobeerd dan zit ik te laag dan teveel calorieën dan kloppen de macroverdeling weer niet.

Hallo.
Bedankt voor jullie reacties.
Kreeg van hier iemand een bericht die voor mij voedingshema's en trainingshema,s gaat maken. alle gegevens verstuurd. nu wachten. en er volle bak volle gas tegen aan gaan. wordt keihard knokken. Maar moet nu een keer lukken. heb het al met my fitnesspall zelf geprobeerd dan zit ik te laag dan teveel calorieën dan kloppen de macroverdeling weer niet.

Terug
Naar boven