XXL Nutrition

Help me plz

Mila1990

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
69kg
Heyy zit met een probleem..
Ik sport nu al zeker 5 x in de week en ik doe me echt me best maar het lukt me gewoon niet om wat gespierder / strakker te worden.

Nu dacht ik aan hulpmiddeltjes,. Kan iemand me misschien hierin adviseren?

Alvast bedankt

Groetjes

Post jouw trainingsschema en voedingsschema eens.
Laat eerst daar naar kijken voor je aan de 'hulpmiddeltjes' gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train om de dag een spiergroep grote spiergroep met kleine spiergroep. Kwa eten eet ik p.d 2 gr eiwit per lichaams kilo gewicht en koolhydraat arm. Ik weeg nu 69 kg x 2 is ongeveer 138 gr eiwitten.

Ik train om de dag een spiergroep grote spiergroep met kleine spiergroep. Kwa eten eet ik p.d 2 gr eiwit per lichaams kilo gewicht en koolhydraat arm. Ik weeg nu 69 kg x 2 is ongeveer 138 gr eiwitten.

Dat zijn geen schema's. Wat eet je? Hoe veel vetten?
Hoe veel reps/sets met trainen? Wat voor supplementen/vitamines etc?

4x8 grote spiergroep (4 oefeningen) 4x8 kleine spiergroep (3 oefeningen) 138 gram eiwit minimaal aan vetten en geen supplementen aangezien ik voldoende eiwitten neem

Ik zit zelf te denken aan anavar te nemen iemand daar toevallig ervaring mee?

Hoe moet iemand hier nu advies op geven?

Zoals gezegd post eens je schema.
Daarnaast hoelang train je en hoe zien je trainingen eruit.

Die hulpmiddelen gaan echt niks helpen als je voeding training ruk is en daarnaast moet je niet denken dat het wondermiddelen zijn.
Zo te lezen weet je niet waar je mee bezig bent. Als alles goed zit kun je zeker strakker worden!

nu volgens mij heb ik aangegeven wat en hoe ik train en wat ik eet?. Maar geen ervaring met anavar?

Nee, sorry.

nu volgens mij heb ik aangegeven wat en hoe ik train en wat ik eet?. Maar geen ervaring met anavar?
Verwacht maar geen hulp zolang je geen concrete info post. Lees de stickies maar eens door (wat trouwens verplicht is voor het posten), dan weet je welke info we allemaal nodig hebben. Anders kunnen we je niet helpen.

Leer eerst maar eens meer verdiepen in voeding en cutten. Waarom zou jij niet strak kunnen worden en een ander wel?Nee niet iedereen zit aan de aas.

Je voeding heb je niet gepost. Bijv wat is je onderhoud en hoeveel zit je er onder. Doe je al cardio?

Nee geen ervaring met anavar kan wel zonder die zooi.

"Minimaal aan vetten".

Misschien moet je je eerst verdiepen in wat voor voeding je nodig hebt, voordat je gaat denken aan AAS etc.

Misschien in Jip en Janneke taal , dat dat voor TS beter werkt !

@ TS , beschrijf eens wat je dagelijks eet ? Dus brood , pasta , kipfilet , ei , groente enz .. Het " groter " worden bestaat namelijk niet alleen uit het eten van eiwitten

Meer eten
Compounds beuken

Herhaal

Terug
Naar boven