Fitness Seller

help mij eens van de laatste 15 af

vetzakje

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
hallo,
ik ben op dieet en ben al 25kg kwijt ik woog 121kg en nou weeg ik 96kg
en ik wil door middel van cardio en een ander eetschema en die laatste 15 kg er afkrijgen. ben mijn 25 kg kwijt geraakt door water te drinken en grotendeels mijn avondmaaltijd te schrappen. misschien dat iemant mij tips kan geven ofzo
greetz fatman

Wat eet je op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
nu s,morgens kip op bruin brood of ei en tussen de middag twee boterhammen met ham zonder boter, frisdrank en koolydraden waren bij mij de dikmaker
greetz fatman

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst even een beetje gaan inlezen op het forum hier.

Zonder kennis kom je nergens.

vergeet die ham en eet savonds ook gewoon. verder beetje lezen hier. anders moeten we een compleet eetschema en compleet trainingsschema op gaan stellen hier. moet je zelf even uurtje of wat de tijd voor nemen (inclusief alle tijd voor het lezen van de STICKIES hier)

oke fable ga ik doen

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 11:45 ----------

oke tommy bedankt

meer gaan eten.
lees stickies in voedings forum en maak een schema.
begin ook met cardio

- BMR berekenen
- Activiteitsfactor bepalen
- Dagelijkse behoefte berekenen uit BMR en activiteitsfactor
- 500 calorieen onder dagelijkse behoefte eten
- Krachttraining en cardio
- Motivatie en wilskracht

Succes! ;)

ranniks bedoel je BMI?

Nee, hij bedoelt geen BMI. Begin maar vast te lezen in de voedingssectie en de sticky'. Het wordt heel snel duidelijk.

dan ga ik langzaam aan weer stijgen met mijn voeding en niet direct omdat ik er anders zo weer kilo,s aanjaag. de cardio ben ik al een paar weken mee bezig en doe al een tijdje buikspier oefeningen opdrukken en optrekken.
greetz fatman

trouwens tommyboy als ik me s'avonds niet inspan heb ik toch ook geen voeding nodig dan sla ik het toch juist op ???

daarmee dat hij al 25kg kwijt gespeeld is

25 kg afvallen met een crash dieet kan iedereen die doorzet.
De meeste houden dan een lichaam over zonder spieren, en er zit nog steeds vet op.
Nu dus om dat laatste af te vallen moet je lichaam uit spaarstand komen, en dus gaan trainen en spieren kweken en meer eten, zodat je lichaam weer veel stoffen gaat gebruiken ipv zo min mogelijk.
Als hij dit vanaf het begin gedaan had was het resultaat beter geweest.

Even klein vraagje aan vetzekje, heb je het de laatste tijd koud? dit is puur een vraag uit interesse voor het weinige eten.

25 kg afvallen met een crash dieet kan iedereen die doorzet.
De meeste houden dan een lichaam over zonder spieren, en er zit nog steeds vet op.
Nu dus om dat laatste af te vallen moet je lichaam uit spaarstand komen, en dus gaan trainen en spieren kweken.
Als hij dit vanaf het begin gedaan had was het resultaat beter geweest.

Maar spijt hebben en in het verleden blijven hangen helpt niemand.

Iig, zeker een nieuw stijl van leven, bb.....Een zeer positieve kant hoor^^. ;)

nee fable, niet opvallend. wat dan??

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 21:58 ----------

ik fiets trouwens 25km elke dag voor als mensen denken dat ik de hele dag op me gat zit...

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 22:00 ----------

vinden jullie dat ik een fitnesscentrum moet raadplegen of heb ik genoeg aan opdrukken situps optrekken enz.

nee fable, niet opvallend. wat dan??

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 21:58 ----------

ik fiets trouwens 25km elke dag voor als mensen denken dat ik de hele dag op me gat zit...

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 22:00 ----------

vinden jullie dat ik een fitnesscentrum moet raadplegen of heb ik genoeg aan opdrukken situps optrekken enz.

Fitness obviously! :)

Bij vertering komt warmte vrij, en als je weinig eet dan heb je ook weinig te verteren.
Vandaar dat ik wel wilde weten of je het kouder hebt dan normaal.

kan ik niet 10kg creasen + cardio ? en dan fitnessen?

Terug
Naar boven